124 mersun takapalkin kumit
pitäis vaihtaa autoon kumityynyt taakse ja samalla perän kiinnityskumit tarkistaa. Onko miten paha itse vaihtaa ja pystyykö tekeen maassa ilman nosturia? Osat jo hakeneena katselin, että varmaan mielenkiintoiset ottaa vanhat pois.
Onhan siinä hommaa. Itse vaihdoin koko akseliston nuoremmasta, uusin vaan tukivarren ulommaiset puslat. Minulla olisi se vanha kehto joutilaana, siihen voisi laittaa ne sinun uudet osat. Täällä on touhusta muutama kuva http://www.osantie.com/mersu.html
230E -85
Mittarissa 370tkm. Etutyynyt (hydrauliset olivat vielä hyvät) takimmaiset aika huonot. Tukivarren ulommaiset sököt, sisemmät aika hyvät. Varsien puslia en sen kummemmin ole illistellyt, otin kaikki varret pois kehdosta. Kehto on nyt puhdistusta vaille, eli siinä ei ole mitään kiinni, täytyy miettiä mitä sille tekee.
230E -85
Jep, kun sain akseliston autoon laitettua samantien lähdin veljen luo laitteleen noita ruosteita. Kaikkia pieniä ei ehditty laittaa kun piti vaihtaa lokasuojan kaaret, oikealle kokokaari vasemmalle puoli kaarta. Autossa oli ne kromikaaret, niitten alla olivatten päässeet ruostumaan. Kaarien vaihto onnistui hyvin, täytyy miettiä josko maalaisi koko keksinnön uudelleen.
230E -85