124 mersun takapalkin kumit

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
miksei
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 299
Liittynyt: To 11.08.2005 18:41
Paikkakunta: Kokemäki

124 mersun takapalkin kumit

Viesti Kirjoittaja miksei »

pitäis vaihtaa autoon kumityynyt taakse ja samalla perän kiinnityskumit tarkistaa. Onko miten paha itse vaihtaa ja pystyykö tekeen maassa ilman nosturia? Osat jo hakeneena katselin, että varmaan mielenkiintoiset ottaa vanhat pois.
Avatar
pjk
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 29.04.2003 15:47
Paikkakunta: Ylöjärvi

124 mersun takapalkin kumit

Viesti Kirjoittaja pjk »

Onhan siinä hommaa. Itse vaihdoin koko akseliston nuoremmasta, uusin vaan tukivarren ulommaiset puslat. Minulla olisi se vanha kehto joutilaana, siihen voisi laittaa ne sinun uudet osat. Täällä on touhusta muutama kuva http://www.osantie.com/mersu.html
230E -85
jartuo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1955
Liittynyt: Su 01.08.2004 17:12
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Paljonko sinun mersullasi oli ajettu PJK kun peränpuslien vaihto tuli eteen?
Avatar
pjk
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 29.04.2003 15:47
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja pjk »

Mittarissa 370tkm. Etutyynyt (hydrauliset olivat vielä hyvät) takimmaiset aika huonot. Tukivarren ulommaiset sököt, sisemmät aika hyvät. Varsien puslia en sen kummemmin ole illistellyt, otin kaikki varret pois kehdosta. Kehto on nyt puhdistusta vaille, eli siinä ei ole mitään kiinni, täytyy miettiä mitä sille tekee.
230E -85
mjo33400
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma 19.04.2004 18:51
Paikkakunta: Vihti / Otalampi

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Kuule pjk, siellä viimeisessä kuvassa on vähän sanomista pelleissä, kannattaa korjata ajoissa.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Avatar
pjk
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Ti 29.04.2003 15:47
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja pjk »

Jep, kun sain akseliston autoon laitettua samantien lähdin veljen luo laitteleen noita ruosteita. Kaikkia pieniä ei ehditty laittaa kun piti vaihtaa lokasuojan kaaret, oikealle kokokaari vasemmalle puoli kaarta. Autossa oli ne kromikaaret, niitten alla olivatten päässeet ruostumaan. Kaarien vaihto onnistui hyvin, täytyy miettiä josko maalaisi koko keksinnön uudelleen.
230E -85
Vastaa Viestiin