joo,ilmeisesti saanu pusun tms.kolhun reps etupäähän ja joku asentaja-arska
korjannu sen suoralla läkkipellillä,jotain semmosen jälkiä oli näkyvillä...
piste,sitten seuraava piste 10 sentin päässä,roimasti päälle maalattavaa massaa....
ei se sieltä paisarin yms.tilpehöörin alta kauheesti näkyny
kävin hartikalta (käyttis agentti 74)etukulman valosta tolppaan asti.
nyt jo kiinni ja kutakuinkin oli vielä tolppa pysyny paikoillaan vaikka olikin heikosti kiinni....
kovaa pohjamaalausta ja massailua ja lokarin laittoa kiinni.
samalla hain etukulmapalan kanssa johtosarjan pätkän akulta valoille yms.kun oli hapettunut pahasti.sit vaihdoin samal etujouset ja hiukan niveliä eteen.ostin edukkaat mad.jouset olisko ollu jotkut cobra merkkiset
sit alkais olla etupää kasassa.
sit uupuu pakarin teko,mahd 2,5" tai jotain,kun se turbo kait tulee si laitettua.jos ei niin si laitan ehyen alkuperäsen.
helmat ja pohja olikin tod hyväs kunnos,vaik autolla ajettu vähintään 850tkm
jopa helman etupäät lokarin sisältä kun uudet,mitä ihmettilinkin,mutta onpahan ees jotain helpotusta kun ei tartte koko autoo pellittää.takakaarista lähti pokkauset niin mahtuu ne renkaat pyörriin paremmin.
mutta sit taas lisää juttua kun kerkiää
ajoneuvoverhoilu Stailaaja. com
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..