MKC280 kirjoitti:Olen ollut enemmän keppivaihteiseen suuntautunut autonkäyttjä,mutta kun saksanmaalla piti auto ottaa enemmän kunnon kuin merkin ja mallin perusteella niin tämmöinen tarttui mukaan. Juuri tämmöiset puheet ja kokemukset automaateista saivat automaattia vähän karttamaan, mutta nyt on jo yli 3tkm takana ja ei kai siinä ole valittamista, jos vaan pelaa. Tosin auton tehovaroja ja moottorijarrutusta sais manuaalina huomattavasti paremmin hyödynnettyä, mutta rauhalliseen kaupunki köröttelyyn ei automaatin voittanutta olekaan.
Tämä foorumi vaikuttaa erinomaiselta paikalta, jonka avulla voi todellakin säästää rahaa eli kiitokset ylläpitäjille ja käyttäjille.
Ja Tuc, keep on rockin on a free world! Kovaa käyttöä korjatulle lootalle...
MKC280
Olet aivan oikeassa tästä foorumista! Tämä on ensimmäinen kerta kun todella paha ongelma on tullut vastaan, ja apua löytyi päivässä!
Jos ostamassasi C280:ssa on tuo alkusarjan 722.606-vaihteisto niin melkeinpä suosittelisin esim. 100tkm:n kohdalla neulalaakerin vaihtamista, sillä Siekkisten mukaan (jos oikein kuulin ja muistan) niitä on hajoillut jo alle 170tkm:n kohdalla -> parempi tehdä ajoissa muutaman satkun remppa kuin 3000€:n remontti siten, että auto on ajokunnoton viikkoja!
Mutta valoa näkyy tunnelin päässä: Siekkisten jäljiltä vaihteiston pitäisi olla kestävämpi kuin uutena -> sen jälkeen kelpaa päästellä. Eiköhän sen lootan kestävyyttä tule jokunen kerta kokeiltua
PS. On tästä foorumista paljon iloakin rahansäästön lisäksi!