piti äsken tempasta pumppu pöydälle mutta mersu johtaa 10-0.
pumpun irroitus w123 300d-76/ ruuvaus
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
pumpun irroitus w123 300d-76/ ruuvaus
elikkä semmoista nyt kyselen että pitääkö otsikon mukaisessa laitteessa irroittaa öljynsuodattimen jalka että pumppu mahtuu poistumaan?
piti äsken tempasta pumppu pöydälle mutta mersu johtaa 10-0.
piti äsken tempasta pumppu pöydälle mutta mersu johtaa 10-0.
Viimeksi muokannut Rammstein69, Ke 07.09.2005 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Olen tuollaisen pumpun kerran irti käyttänyt. Pitäisi sen sopia sieltä pois tulemaan, jos siinä sinun autossa ei kovin erilainen suodatinjalka ole. Pumppu on kiinni alhaalta takapäästä todella vaikeapääsyisellä pultilla. Kunhan sen saa irti, niin kyllä pumppu sitten irtoaa suosiolla. Jakopäätähän ei noissa tarvitse avata, riittää kun pumpun ottaa vain pois. Kuulostaa muuten aika paljon helpommalta kuin onkaan. 
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
syötön säätö
löytyykö keltään kuvaa josta selviäis ruuvien tarkoitus?
uudemman kans olen hiukan leikkinyt, mutta nyt meni sormi suuhun kun ei sisäkalut ollut sinnepäinkään..
syöttöä olis tarkoitus lisätä reilusti ja ehkä kierroksiakin.
tietysti olis kiva jos sit vielä sai kiekat putoamaan normaalisti.
uudemman kans olen hiukan leikkinyt, mutta nyt meni sormi suuhun kun ei sisäkalut ollut sinnepäinkään..
syöttöä olis tarkoitus lisätä reilusti ja ehkä kierroksiakin.
tietysti olis kiva jos sit vielä sai kiekat putoamaan normaalisti.
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
- Rammstein69
- Mersumies

- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
pumpusta
onko tosiaan noin ettei tota saa ruuvattua?Mika.T kirjoitti:Tuota vanhan mallin pumppua ei ole tainnut kukaan saada ruuvattua. Maksimikierroksia saa jonkinverran lisättyä siitä kaasuvivun rajoittimesta. Syöttöä siihen ei taida kummemmin saada. Hommaa uudemman mallin pumppu. Siihen pätee kaikki 124sen säätöohjeet joita on tämänkin foorumi väärällään.
juu. kyllä mullakin on ohjeet siihen uudempaan pumppuun...
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
kyllä se uudempi malli käy aivan heittämällä,tuki vaan voiteluputki(uudemmassa ei ole,ottaa öljyn jakopäästä)
muista täyttää uudempi pumppu ennen käynnistystä parilla desillä moottoriöljyä,vaikka sammuttimen reijästä,ettei kä kuivana alkuun!!

muista täyttää uudempi pumppu ennen käynnistystä parilla desillä moottoriöljyä,vaikka sammuttimen reijästä,ettei kä kuivana alkuun!!
kyllä se syöttöruuvi sieltä vanhemmastakin löytyy samalta paikalta muttei taida olla samaa vaikutusta kuin uudemmissaMika.T kirjoitti:
Tuota vanhan mallin pumppua ei ole tainnut kukaan saada ruuvattua. Maksimikierroksia saa jonkinverran lisättyä siitä kaasuvivun rajoittimesta. Syöttöä siihen ei taida kummemmin saada. Hommaa uudemman mallin pumppu. Siihen pätee kaikki 124sen säätöohjeet joita on tämänkin foorumi väärällään
ML W164




