
Nykyisellään moottori tuntuu potevan polttoaineen ja ilman puutetta

Mitä pitäis tehdä? Moottorihan on om-602 2.87L.
Projekti polkaistaa käyntiin tässä joskus kun talo on valmis jne....
Perus asioista varmaan aloitellaan, eli kone osiksi, kansi työn alle ja porttaus?
rengastus ja laakerointi luonnollisesti ym. uusilla osilla nippuun.
Kuinkas arvon konesmestarit on toteuttaneet öljysuihkut tommoseen ja minkä moottorin laakerit käypi tuohon isompaan alakertaan?
Tavoitteita ei vielä ole asetettu kovin ylös... Jos saisi kiihtymään nollasta sataan ja kulkemaan täysiä. Suomen tehokkainta vajaapyttystä ei haeta, mutta Holsettia ois tarkotus sovittaa ja vähän "avarampaa" pumppua jne... että sais vaikka sutia ottaa suljetulla alueella

Koriksi ois tarkoitus löytää edullinen ja ruma 250D w124 Farkku. Siitä takapenkit ym. turha pois ja katsastus 2-paikkaiseksi pakuksi, jotta ois "halpaa harrastaa"

Oisko raadilla vinkkejä koskien juuri 2.9 koneen ruuvausta ja yleensä mielipiteitä projektista. Onhan tämä jo vähän "historic superturbottelua" eli kokeilijoita ja tyytyväisiä käyttäjiä on jo ollut vuosia sitten.
Ja kuvia kohteesta:

Saiskohan tuon imusarjan mahtumaan skuupin sisälle vai jättäiskö peltiin reiän

