W124 300 D:n kiihdytysaikoja 50-100 km/h kolmosella.
W124 300 D:n kiihdytysaikoja 50-100 km/h kolmosella.
Laittakaa kiihdytysaikoja edellämainitulle välille. Vain kolmesatasien, joko 12 tai 24 venttilikoneille, automaatti tai käsivalintainen. Turbo tai ilman. Säädetty pumppu tai vakio. Mutta mainitkaa vastauksissa edellämainitut auton tiedot. KIITOS. Mittaan itse viikonloppuna.
Herääkö se dealerin moottori heti 50 km/h eloon kolmosvaihteella? Minusta toi aika vaikutti aika hyvälle (8,9 s). Eikö se sun pumppu olekaan säädätetty PP-dieselissä? Koitan viikonloppuna kotiväen 300 D (86) ,vakio kaikin puolin, kiihdytysaikoja, mutta aika on varmasti yli 10 sekuntia, kun 60-90 on 7,2 paikkeilla. Eikä moottori herää kolmosella oikein ennen 70 km/h.
Kyllä se lähtee 50:stä aikalailla miettimättä.
PPDieselillä kulkua saisi lisää, ei tuo savua pukkaa ennenkuin kovemmilla kierroksilla.
Kolmesti kokeilin kuumalla autolla (50 km ajettu), kylmällä (5 km ajettu) meni aikaa sekunti enemmän.
Mittasin itse niin, että ajoin tasaista 50 nopeutta > kaasu pohjaan ja kello käyntiin.
Jos aloittaa kiihdyttämisen alempaa ja napsauttaa kelloa 50 kohdalla, aika on parempi.
PPDieselillä kulkua saisi lisää, ei tuo savua pukkaa ennenkuin kovemmilla kierroksilla.
Kolmesti kokeilin kuumalla autolla (50 km ajettu), kylmällä (5 km ajettu) meni aikaa sekunti enemmän.

Mittasin itse niin, että ajoin tasaista 50 nopeutta > kaasu pohjaan ja kello käyntiin.
Jos aloittaa kiihdyttämisen alempaa ja napsauttaa kelloa 50 kohdalla, aika on parempi.
Sullon Tiileri auto hyvässä tikissä, kun noin hyviä aikoja saat 12 venalla.
Kävin pesemässä auton ja samalla kokeilin kellottaa nokialaisella, sain tämmösiä aikoja automaatilla.
50 -> 90 6.2 sek.
50 -> 100 7.8 sek.
vaihto 2 - 3: lle.

Kävin pesemässä auton ja samalla kokeilin kellottaa nokialaisella, sain tämmösiä aikoja automaatilla.
50 -> 90 6.2 sek.
50 -> 100 7.8 sek.
vaihto 2 - 3: lle.
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Nämä muistuttavat melkein omia aikoja... Mullakin on vielä saksan säädöissä, katalysaattorikin löytyy. En ole vielä saanut aikaiseksi käydä siellä PP:lläVäisänen kirjoitti:Auto -90 12v manuaali Saksan säädöt+KAT ,savu arvo 0,9.
Mittarinopeutta 50->100, mittarissa heittoo 80km/h +8km/h
-50-100km/h 12,5 s.
-58-108km/h 12,7s.
-60-120km/h 15,8s.
-Videolta kellotettu
Ajettu 275 tkm, 3/4 tankkia,90 kg lihaa päällä.
Tarttis varmaan tehdä jotain?
Pistäkää paremmaksi...

1991 420 SE
Autona 300TD eli 300D farmari automaattivaihteistolla.
60-90km/h 5.0sek
Tässä pakkokolmosella tasasta 60km/h ja siitä kaasu pohjaan. Laatikko vaihtoi kakkoselle ja sit kohta kolmoselle takas.
50-100km/h 9.3sek Sama homma. Eli KD- pienentää vaihdetta kakkoselle.
0-100km/h 11.2sek
Pakko vaihteilla kierrokset sinne 5500 paikkeille ennen isompaa pykälää
Puoli tankkia oli polttoainetta ja muutenkin normaali kuorma. Renkaina 225/245/45/17 Jos ne nyt jotain vaikuttaa.
60-90km/h 5.0sek

50-100km/h 9.3sek Sama homma. Eli KD- pienentää vaihdetta kakkoselle.
0-100km/h 11.2sek


Puoli tankkia oli polttoainetta ja muutenkin normaali kuorma. Renkaina 225/245/45/17 Jos ne nyt jotain vaikuttaa.
Ai vaikka jyrkkään alamäkeenkö?dealer kirjoitti:Tottakai 0-100 aikaa otettaessa pitää lähteä liikkelle niinkuin nopeimmin pääsee.


http://www.tiehallinto.fi/alk/kelikamer ... ra-SM.html
Mäki on jyrkkä vaikka kuvakulma huijaakin.
Tosta kiihdyttämisestä tuli mieleen vaan et jostain oon kuullu/lukenu että kuulemma 4% sutimisella saa parhaimman lähdön tai jotain...mites senki nyt sitte saa aikaseks 

W201 (2.0 kaasarin rotjake, jospa tässä sais joku päivä vähän tuota tekniikkapuolta päivitettyä, kun vain aika ja raha on niissä määrissä)
Sano tuossa uutisissa,jotta tänään Orivedellä saattanut tiisselin pyörä sen 4%sutiaKalle kirjoitti:Tosta kiihdyttämisestä tuli mieleen vaan et jostain oon kuullu/lukenu että kuulemma 4% sutimisella saa parhaimman lähdön tai jotain...mites senki nyt sitte saa aikaseks

CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Öljyä renkaille?Kalle kirjoitti:Tosta kiihdyttämisestä tuli mieleen vaan et jostain oon kuullu/lukenu että kuulemma 4% sutimisella saa parhaimman lähdön tai jotain...mites senki nyt sitte saa aikaseks
Eli suuttimet ja painepullo kehiin...


Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
Jos saa antaa pientä ja lompakkoa(josain vaiheesa)säästävää vinkkiä,tontoboy kirjoitti:No pitihän sitä käydä omaaki farkkua härnäämässä.
Aikaa kului 4.4sek 50-100km/h kolmosella kiihdytetäessä (automaatti).
Pumpussa 7mm elementit cooleri asennettu putkistoa muokattu ja ahtoja vähän lisää (vakio turbo).
nii vaiha se vakio turpo hyvän sään aikana pois sieltä
