Tilanteen ollessa niin sanotusti ”päällä” autoa on startattu kaasu pohjassa ja ilman, osakaasulla ja pumppailemalla, lopputuloksessa ei eroa. Minuutin kuluttua auto jälleen käynnistyy niin kuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan vialla ja matka jatkuu. Auto käynnistyy heti, jos oireiden ilmaantuessa avaa polttoainesäiliön korkin ja starttaa tämän jälkeen uudestaan. Bensapumppu myös surisee esipaineet joka virrankäännöllä, mutta on kyllä jo melko äänekäs.
Vaihdettuja osia joilla tämän asian kanssa voi olla merkitystä ovat mm. ilmansuodatin (Mann), sytytystulpat (merkkiliike) ja polttoainesuodatin (merkkiliike). Bremin tulpanjohdot ovat vielä pöydällä asennusta odottamassa. Virranjakajan kansi näytti pikavilkaisulla hyvältä kuten myös pyörijä. Kaikkia sytytysosia ei kuitenkaan ainakaan tässä vaiheessa vielä viitsisi uusia, sillä kuten sanottua kone käy ja käynnistyy mielestäni 16 vuotta vanhaksi autoksi upeasti paitsi kahden minuutin kuluttua sammutuksesta. (Onneksi on kuitenkin aina varalla tuo 200D, jota eivät tämmöiset ongelmat vaivaa koskaan
