katsari ei vieläkään kaivanut mittaa, sitten tuli aika ajaa auto nosturilta pois, tunkki jäi auton alle jumiin, siellä se raahautui edes takas ja katsuri peruutti 3 kertaa autoa ja otti eteenpäin, suljin jo silmät

Mutta, mitä keksiä seuraavaan katsastukseen, autohan tunnetusti vuosien varrella laskeentuu lisää, jouset painuvat ym, ja varaa ei olisi enää yhtään, korkeampia kumeja ?, mutta on siinä "aika" "homma" vekslailla niitä vaikkakin vain kerran vuodessa, korkeammat renkaat katsastukseen ?, nykyisilläkin 215/40R17" lokasuojan kaari on jo niin lähellä ettei väliin mahdu edes pikkurilliä.
Vai olisiko niin että kapealla peltivanteella esim 185/65R15" rengas mahtuisi, se on korkeampi, mutta kapeampi. Olisikohan tässä vastaus katsastuksen tuomille haasteille Mersu paralle

Joku viisas saattaisi sanoa vaikkapa että kuka käski ja mitäs läksit, mutta kun paskat on jo housussa turha enää on rypistellä.
Mutta, päästöjä katsuri kehui :
CO - Pitoisuus 0,32 , sallittu: 3,50
HC - Pitoisuus 168 , sallittu: 600
CO2 - Pitoisuus 13,20
02 - Pitoisuus 0.90 Sallittu: 5,0
Outoa kun ei ollut Lambda arvoa, vaikka autossa on kat

Ja vielä, iskari testi ei ole luotettava madalletussa ja jäykkä alustaisessa autossa, uudet takaiskarit ja tulos, 41 %.