

Pientä nykimistä on koko kesän ollut aina välillä,tänään sitten meno loppui kokonaan.Ensin oireina oli ettei tahtonut käydä kuin reiluilla n. yli 3500 kierroksilla,ja kun kierrokset pääsivät tuon alle niin sammui.Käyntiin ei tuon sammumisen jälkeen lähtenyt kuin hetken odottelun jälkeen ja sittenkin pysyi käynnissä ainoastaan sen aikaa kun kierrokset oli yli 4000.Taas hetken odottelu ja käyntiin,ja taas sammui kun yritti liikkeelle...Sitten ei enää käynnistynytkään vaan narun perässä matkattiin hetki...
Bensan paineita ensin mittailtiin, pumput tuntui toimivan mutta ainetta ei kuitenkaan tullut koneeseen asti.Kone kävi niin kauan kun kaatoi pöntöstä bensaa suoraan ilmanmäärämittarin lautasen päälle.Sitten kokeilin ottaa virta??liittimen irti ruiskun kyljestä(2-napainen liitin,kuskinpuoleisella sivulla)ja hoplaa,auto pärähti käyntiin.Heti kun liittimen tökkäsi kiinni,auto sammui.No kotiin kuitenkin päästiin,kohtuulisen hyvin toimi ilman sähköjäkin,nykiminenkin oli häipynyt.
Eli jotain hämärää (yllättäen) on tämän(kin) M103:sen ruiskunohjauksessa.Lambdaa tuossa vielä äsken mittailin,mutta se tuntui toimivan ihan hyvin.Mistähän todennäköisimmin voisi vikaa etsiä??Mitenkäs nuo seokset,uskaltaako autolla ajella,vai onko kohta männissä reikiä...
