
väykyn kannen irrotus apua??
väykyn kannen irrotus apua??
eli 96v 220d malli!kaverilta meni kannentiiviste rikki ja pitäs uusi tiiviste saada paikalleen
mitä kaikkea joutuu irrottaa että saa kannen irti,eli onko mitään missä tarvis erikoistyökaluja??jos joku viitsis kertoa vähän niinkö sinne päin niin auttas paljon,kaikki turha on jo purettu eli imu ja pakosarja ym pikku osat!kiitos jos joku joka tietää niin viitsis vähän neuvoa ensikertalaista.

W210 220D
Ja sitten noi XZN-pultit on aika syvältä, en ymmärrä, miksi ei voida käyttää edelleen normaaleja 6-kulma pultteja jo valmistuskustannusten takia?
Eli ehdottomasti XZN avain (ei torx, vaikka näennäisesti tuntuis sopivan) ja sitten pulttien avainkolot puhtaaksi , ennekuin huolellinen avaus (kiristys) järjestyksessä asteettain.
Kun kannan tosta pultista vääntää hätäillessä pilalle, niin työsarkaa riittää poraamisen suhteen.
Eli ehdottomasti XZN avain (ei torx, vaikka näennäisesti tuntuis sopivan) ja sitten pulttien avainkolot puhtaaksi , ennekuin huolellinen avaus (kiristys) järjestyksessä asteettain.
Kun kannan tosta pultista vääntää hätäillessä pilalle, niin työsarkaa riittää poraamisen suhteen.

MB 500SE-92
MB 600SL -93
MB 500S -02
MB GL 320 CDI -08
MB 600SL -93
MB 500S -02
MB GL 320 CDI -08
Kyllä se XZN- kanta on ihan hyvä noin ahtaisiin paikkoihin. Täytyy vain ostaa heti kunnollinen laadukas avain jossa särmät ovat teräviä, eikä niinkuin jossain "pilipaliteeman" avaimissa jossa reunat on tehty komiaksi eli pyöristetty valmiiksi.
Yleensäkin avaimessa jossa lukee vain Crome-vanadium, niin lujuus on lähinnä tehty tuolla tekstillä
. Oikeasti hyvässä avaimessa sitä ei tarvi erikseen mainita.
Yleensäkin avaimessa jossa lukee vain Crome-vanadium, niin lujuus on lähinnä tehty tuolla tekstillä

Joku mersupurkaamo??