Ajattelin, että tuo uusi W211 Elegancen 13-reikäinen vanne vois olla aika "käheä" W115:ssa. Ja mikä ettei Avantgardenkin 5-puolainen, mutta 13-reikäinen olisi ehkä parempi W115:ssa.
W211 Elegance vs. W115 vanteiden ET?
W211 Elegance vs. W115 vanteiden ET?
Taas on ihan älyttömiä ideoita päässä, mutta...
Ajattelin, että tuo uusi W211 Elegancen 13-reikäinen vanne vois olla aika "käheä" W115:ssa. Ja mikä ettei Avantgardenkin 5-puolainen, mutta 13-reikäinen olisi ehkä parempi W115:ssa.
Mikähän sen ET on? Esitteessä sanotaan vain rengaskoko 225/55 R 16. Onko kellään minkäänlaista näkemystä asiasta?
Ajattelin, että tuo uusi W211 Elegancen 13-reikäinen vanne vois olla aika "käheä" W115:ssa. Ja mikä ettei Avantgardenkin 5-puolainen, mutta 13-reikäinen olisi ehkä parempi W115:ssa.
Viimeksi muokannut Saul, To 23.10.2003 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
ohjekirjan mukaan
classicin vanne on 7.5x16 ET42
elegance 8x16 ET36
Minä en kyllä ainakaan seuraavaan 211-koriseen ota elegance-vanteita, vaikka autossa elegance-varustus olisikin. Ovat aika v-mäiset pitää puhtaana verrattuna avantgarde-vanteisiin.
elegance 8x16 ET36
Minä en kyllä ainakaan seuraavaan 211-koriseen ota elegance-vanteita, vaikka autossa elegance-varustus olisikin. Ovat aika v-mäiset pitää puhtaana verrattuna avantgarde-vanteisiin.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Re: W211 Elegance vanteiden ET?
Ei taida toikaan mennä ilman välilevyjä...? Ainakaan se 8 tuumanen... Mene ja tiedä, mutta oikeassa olet, tyyli saattais hyvinkin istua.saul kirjoitti:Taas on ihan älyttömiä ideoita päässä, mutta...
Ajattelin, että tuo uusi W211 Elegancen 13-reikäinen vanne vois olla aika "käheä" W115:ssa. Ja mikä ettei Avantgardenkin 5-puolainen, mutta 13-reikäinen olisi ehkä parempi W115:ssa.Mikähän sen ET on? Esitteessä sanotaan vain rengaskoko 225/55 R 16. Onko kellään minkäänlaista näkemystä asiasta?
Se sopivuus ei kyllä varmaan selviä kuin koettamalla. Autossani on nyt talvigummeissa w124:n 15" vanteet. En muista ET:tä, enkä leveyttä. No kyllä se ET ainakin siellä vanteessa lukee. Pitää tarkastaa sitten kun näkee vanteet parin/kolmen viikon päästä seuraavan kerran. 
Nuo w124:n vanteet eivät passanneet millään w123 eikä w116 korisiin, mutta w115:ssa toimivat ihan ongelmitta. Pieni kapeneminen tuntuu jopa tukevoittavan ajamista, tai sitten se tukevoituminen johtuu tuumaa isommasta vanteesta.
Sen puoleen voisivat mennäkin ilman välilevyjä. (toiveajattelua)
Ja "barokki" se vasta on puhtaanapidettävä! Kyllä siinä Elegacen 13-reikäsessä varmaan vähemmän on putsaamista, mutta se 5-puolanen on tietenkin helppo putsattava.
Niin! Kiitos tiedoista!
Nuo w124:n vanteet eivät passanneet millään w123 eikä w116 korisiin, mutta w115:ssa toimivat ihan ongelmitta. Pieni kapeneminen tuntuu jopa tukevoittavan ajamista, tai sitten se tukevoituminen johtuu tuumaa isommasta vanteesta.
Ja "barokki" se vasta on puhtaanapidettävä! Kyllä siinä Elegacen 13-reikäsessä varmaan vähemmän on putsaamista, mutta se 5-puolanen on tietenkin helppo putsattava.
Niin! Kiitos tiedoista!
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Re: ?
Löytyy! Ja laitetaan kaikki:jarski kirjoitti:Nyt lyö tyhjää meikän päässä.. (Onko se muka ihme?)
Olisko kellään heittää kuvaa tuosta vanteesta?
Classic:

Elegance:

Avantgarde:

Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
No pistä kuvia! Voi tosin olla liian räyheät jopa viritettyyn dieseliin!AM kirjoitti:Mulla olis nyt Saulille vanteet...Ostin tuossa 9X18 tuumaiset orkkis AMG:t(style2?).Olisivat melko räyheät pystärin alla!?
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Eipä mulla niistä vielä kuvia ole,täytyy lainailla joltain hieman kameraa kunhan näiltä kesälomakiireiltä ehtii...
Enkä niitä nyt ihan tosissani ole ainakaan vielä myymässä,kerrankin löysin vanteet jotka mielestäni istuvat meseen!Jäihän sinne rengasliikkeen hyllyyn kyllä vielä toinenkin sarja samanlaisia...
Minäkään en ole vielä ostamassa...AM kirjoitti:Eipä mulla niistä vielä kuvia ole,täytyy lainailla joltain hieman kameraa kunhan näiltä kesälomakiireiltä ehtii...Enkä niitä nyt ihan tosissani ole ainakaan vielä myymässä,kerrankin löysin vanteet jotka mielestäni istuvat meseen!Jäihän sinne rengasliikkeen hyllyyn kyllä vielä toinenkin sarja samanlaisia...
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
[quote="AM" Enkä niitä nyt ihan tosissani ole ainakaan vielä myymässä,kerrankin löysin vanteet jotka mielestäni istuvat meseen![/quote]
Ne kyllä tosiaan istuvat autoosi, paljon paremmin kuin edelliset, mutta eivät nekään mitkään rumat olleet. Koskas kokeillaan, että käykö ne tuohon meikäläisen katiskaan?
Ne kyllä tosiaan istuvat autoosi, paljon paremmin kuin edelliset, mutta eivät nekään mitkään rumat olleet. Koskas kokeillaan, että käykö ne tuohon meikäläisen katiskaan?
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Pitäisköhän lähteä mukaan vanteensovitustalkoisiin?AM kirjoitti:Voishan niitä joskus testailla, samalla saisit ehkä niitä telkkareitakin...Mutta eiköhän sitä taas illalla nähdä niin suunnitellaan lisää!
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
sovittelua
Voidaanhan noita CLK:n vanteitakin kokeilla Pystäriinkin. Muistaakseni noissa w211:n vastaavan näköisissä vanteissa oli sama ET.
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Re: sovittelua
Pitää laittaa projektilistalle.jarski kirjoitti:Voidaanhan noita CLK:n vanteitakin kokeilla Pystäriinkin. Muistaakseni noissa w211:n vastaavan näköisissä vanteissa oli sama ET.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Kertokaapas nyt miten tämä ET oikein menikään. Tänään talvirenkaita paikalleen ruuvatessa vilkaisin samalla sinne vanteen sisäpuolelle. Vannekoko on 6½x15 ET40. Ja nuo w211:n vanteet:
Eli minkälaisia hypoteeseja esitetään W211:n vanteiden sopivuudesta?
Mitäs näistä ollaan mieltä? Malli on Veloche Spike. Pienin saatavilla oleva koko on 7x17 ja pienin hinta $240/kpl.

Nämä talvirenkaiden W124:n 6½x15 ET40 vanteet mahtuvat W115:n alle ilman vippaskonsteja. Etupäässä taitaa jäädä ehkä 5mm väliä alapalloniveleen.Ekku kirjoitti:classicin vanne on 7.5x16 ET42
elegance 8x16 ET36
Eli minkälaisia hypoteeseja esitetään W211:n vanteiden sopivuudesta?
Mitäs näistä ollaan mieltä? Malli on Veloche Spike. Pienin saatavilla oleva koko on 7x17 ja pienin hinta $240/kpl.

Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
classicin vanne on 7.5x16 ET42
elegance 8x16 ET36
Pikaisella päässä laskutoimituksella vanteen reuna tulee molemmilla noin 1,5 cm sisemmäksi kuin nuo sun talvikiekkos.Johtuu siitä että vanteet ovat leveämpiä.ET:hän on vanteen keskikohdan etäisyys vanteen kiinnityspintaan.Eli melko hankalalta näyttää noin suurilla ET luvuilla sovitus 115 koppasen alle.
Tavallaan hienot nuo kuvan vanteet,en vain tykkää noista keskihärpäkkeistä...Hintaakin on melko reilusti...
elegance 8x16 ET36
Pikaisella päässä laskutoimituksella vanteen reuna tulee molemmilla noin 1,5 cm sisemmäksi kuin nuo sun talvikiekkos.Johtuu siitä että vanteet ovat leveämpiä.ET:hän on vanteen keskikohdan etäisyys vanteen kiinnityspintaan.Eli melko hankalalta näyttää noin suurilla ET luvuilla sovitus 115 koppasen alle.
Tavallaan hienot nuo kuvan vanteet,en vain tykkää noista keskihärpäkkeistä...Hintaakin on melko reilusti...
...
Mutta toisaalta 16" vanne voisi olla jo niiin ISO, että sen menisi sopivasti raidetangon pään ohi ja vanne saattaisi juuri ja juuri sopia, mutta sitten tulee taas se ongelma, että eteen ei saa keskiömerkkiä, kun rasvakuppi tulee niin pitkälle...
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Re: ...
Tällainen ajatus meikäläisenkin päässä oli.jarski kirjoitti:Mutta toisaalta 16" vanne voisi olla jo niiin ISO, että sen menisi sopivasti raidetangon pään ohi ja vanne saattaisi juuri ja juuri sopia,
Ai niin, kekkuli vieköön! Joskus muinaisina vuosina jonkin uudemman pölykapselin kanssa tuli sopivuusongelmia. AM?jarski kirjoitti:mutta sitten tulee taas se ongelma, että eteen ei saa keskiömerkkiä, kun rasvakuppi tulee niin pitkälle...
EDIT: Toisaalta, meneehän se rasvakupin kanssa tuolla W124:n vanteellakin. Vähän tosin meinaa pullistaa...
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
123:sessa ei ainakaan pelastanut tuo 16" vanne suuruudellaan,eli ei mennyt raidetangonpää vanteen sisälle.oisko 115:ssa sitten parempi tuuri.
Jos ei niin eiköhän 18" viimeistään alle mene...
Jep muistan kun kokeiltiin niitä pölykapseleita,vuonna miekka ja kirves?!.Sulla tais vaan olla silloin orkkis vanteet alla joissa suuri ET luku??
Mutta eikös 115 koppaisen alle mene helposti pienemmänkin ET:n omaavat vanteet,hienompihan olisi jos vanteet lähellä lokasuojankaaria!
Jep muistan kun kokeiltiin niitä pölykapseleita,vuonna miekka ja kirves?!.Sulla tais vaan olla silloin orkkis vanteet alla joissa suuri ET luku??
Mutta eikös 115 koppaisen alle mene helposti pienemmänkin ET:n omaavat vanteet,hienompihan olisi jos vanteet lähellä lokasuojankaaria!
Silloin oli ihan originaalit vanteet. En muista mikä niiden ET on, mutta pienempi eli levittävät enemmän. Käsikirjakaan ei sano orggisvanteista muuta kuin koon, 5½ J x 14 H2.AM kirjoitti:Jep muistan kun kokeiltiin niitä pölykapseleita,vuonna miekka ja kirves?!.Sulla tais vaan olla silloin orkkis vanteet alla joissa suuri ET luku??
Mutta eikös 115 koppaisen alle mene helposti pienemmänkin ET:n omaavat vanteet,hienompihan olisi jos vanteet lähellä lokasuojankaaria!
EDIT: Katos pirua! Tämähän olikin pirullinen viesti nro. 666!
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Kyllähän sinne menisi pikku ET vanteetkin. Pystäriin saisi tukittua alle varmaankin aika leveät pyörät, kun on varaa levittää sisäänpäin enemmän kuin 123:ssa, eikä lokasuojan kaaretkaan ihan heti ole tiellä ulospäin levittäviä vanteita käytettäessä.AM kirjoitti:
Mutta eikös 115 koppaisen alle mene helposti pienemmänkin ET:n omaavat vanteet,hienompihan olisi jos vanteet lähellä lokasuojankaaria!
Olikos sulla Saul joskus siinä Pystärissä w124:n peltivanteet, ne hopeat pyöreäreikäiset, näytti ainakin ihan w124:sen vanteilta?..
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Ai onko mulla joskus sellasetkin ollu!jarski kirjoitti:Olikos sulla Saul joskus siinä Pystärissä w124:n peltivanteet, ne hopeat pyöreäreikäiset, näytti ainakin ihan w124:sen vanteilta?..
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
...
Muistelisin joskus nähneeni Pystärissäsi sellaiset hopeat pyöreäreikäiset vanteet ja ainakin luulin niiden olevan w124:n vanteet. Ihmettelin, että miten ne voi käydä siihen.
Ai niin, taisinhan mää kokeilla omaan Pystäriin sellaisia ja ne sopivat siihen, eteenkin. w123:een ne eivät käy eteen
Pystärissä on enemmän tilaa levittää pyörää sisäänpäin kuin w123:ssa.
Ai niin, taisinhan mää kokeilla omaan Pystäriin sellaisia ja ne sopivat siihen, eteenkin. w123:een ne eivät käy eteen
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Re: ...
Nämä talvipyörien 6½ X 15 ET40 vanteet ovat W124:n, eivätkä sovi W123:n eikä W116:n alle. Sen takia sainkin ne "ylijäämänä"!jarski kirjoitti:Muistelisin joskus nähneeni Pystärissäsi sellaiset hopeat pyöreäreikäiset vanteet ja ainakin luulin niiden olevan w124:n vanteet. Ihmettelin, että miten ne voi käydä siihen.
Ai niin, taisinhan mää kokeilla omaan Pystäriin sellaisia ja ne sopivat siihen, eteenkin. w123:een ne eivät käy eteenPystärissä on enemmän tilaa levittää pyörää sisäänpäin kuin w123:ssa.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Re: ...
Kyllähän ne antavat autoosi sellaisen arvokkaan ilmeen.saul kirjoitti: Nämä talvipyörien 6½ X 15 ET40 vanteet ovat W124:n, eivätkä sovi W123:n eikä W116:n alle. Sen takia sainkin ne "ylijäämänä"!Ja hyvin tuntuvat passaavan ja ovat mielestäni ihan asiallisen näköisetkin talvivanteeksi.
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Sopiikohan tyyliin? Laita kuva!Muffler kirjoitti:Sovittelin just tossa w201:seen 123:sen kromipölykapseleita, aika komea yhdistelmäPitää yrittää pikkasen paikata tota krominpuutostautia tossa 190dieselissä.
EDIT:
Koko ajan näyttävät paremmille. Kolhua ja syöpymää vain on sen verran, ettei taida tulla kunnollisia vaikka niille näyttäisi lasikuulaa ja maalia...jarski kirjoitti:Kyllähän ne antavat autoosi sellaisen arvokkaan ilmeen.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000




