Katos, tästähän on ihan oma ketju
Kotiutin tämän auton tallille muutama päivä sitten, vähitellen alkaa selviämään oliko hyvä hankinta.
Tämä on ensimmäinen mersuni, elämä vagineiden kanssa alkoi olemaan jo liian huoletonta.
Kunnostusta tarvitaan:
Nyt laitan katsastukseen ainakin käsijarrukengät, takajarrukilvet ja pakoputken takapöntön.
Vasemmassa takapyörän laakerissa on suuri välys, laakerisarjakin on jo tilauksessa.
Kai niitä ruosteitakin pitää meikata jotta kehtaa museoautoksi sanoa.
Koppa on edelleen kohtuullisen hyvä, tosin öljyämistä ei ole jatkettu ja ruoste onkin paikoin hiipinyt moskan alle.
Ruostereikäkin löytyi, ja sen tilkkeenä pala flanelipaidan helmaa.. no, onhan se hitsaamattomuus jonkunlainen alkuperäiskunnon mitta.
Aluksi suurinpana ongelmana oli huono käynnistyvyys, tosin takana oli vuoden seisonta ja joitakin käynnistys yrityksiä.
Huohotus tuntuu olevan suht voimakasta,synteettiset ulos ja delvacit sisään josko se siitä.
Myöhemmin ehkä suutin remppaa, keskimmäisen pudotus vaikutti vähiten käyntiin.
Kyllä tästä vielä auto tulee..
Nyt tarvii vain löytää takapyöränlaakerin sakara-avain, jos joku haluaa lainata/vuokrata/myydä sellaisen Salon seudulta niin helpottaisi ihmeesti.