ainakin hurjimpien kuulemusten mukaan voisi päästä kevyesti alle seittemän litran, ja yleensä kuulemma mennäänkin pienemmällä kuin ennen.
huomasin kulutusmuutoksen välittomasti 2-4l lisäyksenä pumpun tapituksen jälkeen.
itse en morkooli kiinni ollessa ole päässy ikinä alle yhdeksään, itseasiassa kulutus lukemat pyörivät siinä 10-13l paikkeilla sekalaisessa pääkaupunki seudun ajelussa. en tiedä mistä johtuen. onhan pumppu tehty ja säädetty ja asennettu kuitenkin alan liikkeessä. (mynässä)
täällä pääkaupunki seudulla toisen harrastajan kanssa(samoilla romuilla varustettuna) päästiin samoihin lukemiinkin, eli ei helsingissä mennä niin pienellä, kuin maalla?

herra XUX63 ilmoitteli jossain vaiheessa vielä tarkastelemaan "säätöjä"? mutta en oikein tiedä mistä säädöistä tässä vaiheessa puhutaan? kulutus eroa ei ole vaikka ajaa morkooli kiinni, tai auki, koska eihän pumppu ala reagoida muutoksiin, ennenkuin 0,5barin jälkeen. ja nätisti ajellessa paineet eivät nouse pätkääkään. eli vaikka ajaisimme morkooli auki, niin ajamme todellisuudessa morkooli kiinni, kunnes paineet nousee yli 0,5:den? olenko ymmärtänyt oikein.
ja morkooli kiinni ollessa ei savatusta juuri näy, vaikka ajaisi kaasu pohjassa, että en tiedä täytyisikö ala syöttöä lähteä laskemaan mynän säädöistä, kulutuksen tippumisen toivossa?
tosin XUX63 kertoi mielenkiintoisen huomion, että poistettuaan maximisyöttöä reilustikkin, ja paineita pienenettyään kulutus olisi lähtenyt nousemaan päin. jota en toisaalta ymmärrä, juuri yllä mainitsemastani syistä. eli jos nätisti ajelee = <0,5bar, ei pitäisi maximisyöttöruuvilla olla mitään vaikutusta kulutukseen.