garret gt 20525 sarjalaisen purkamin
garret gt 20525 sarjalaisen purkamin
Niin onko aivan täysin mahdotonta purkaa kysinen turbo? Niin ja saada mielellään ehjänä vielä kasaankin.Närkkäs kiini tuossa 200d:n turbotus projektin kokeilussa ja pitäisi saada ehjättyä.
Onko kellään tuosta ahtimesta mitään tarkempia tietoja? Itse tiedän ainoastaan että käytetään saabin 2.0 ja 2.3 litrasissa bensoissa alkuperäis turbona.
Minkälaiset mitta laitteet turbopajoilla on tasapainotukseen? Turbothan ottaa aikas reilusti kierroksia eli kai se jotenkin on tasapainotettava.
Saako laakereita ostettua mistä? Onko kellään kokemusta minkä hintaisia?
Onko kellään tuosta ahtimesta mitään tarkempia tietoja? Itse tiedän ainoastaan että käytetään saabin 2.0 ja 2.3 litrasissa bensoissa alkuperäis turbona.
Minkälaiset mitta laitteet turbopajoilla on tasapainotukseen? Turbothan ottaa aikas reilusti kierroksia eli kai se jotenkin on tasapainotettava.
200D
ostetaan pieni ahdin + kuuleri
ostetaan pieni ahdin + kuuleri
Re: garret gt 20525 sarjalaisen purkamin
Jos irroittaa kompurasiiven, niin pitäisi tarkistuttaa tasapaino. Tosin eräässä ihan tunnetussa turbopajassa oli sanottu että, "garretin voi purkaa ja vaihtaa kompurahyrrän, ei se siitä huonommaksi pysty muuttumaan"kautto kirjoitti:Niin onko aivan täysin mahdotonta purkaa kysinen turbo? Niin ja saada mielellään ehjänä vielä kasaankin.Närkkäs kiini tuossa 200d:n turbotus projektin kokeilussa ja pitäisi saada ehjättyä.

-
- Vakiokalustoa
- Viesti:
Re: garret gt 20525 sarjalaisen purkamin
Valitettavasti vahva epäilys ettei taida saada laakereiden vaidolla kuntoonkautto kirjoitti:Niin onko aivan täysin mahdotonta purkaa kysinen turbo? Niin ja saada mielellään ehjänä vielä kasaankin.Närkkäs kiini tuossa 200d:n turbotus projektin kokeilussa ja pitäisi saada ehjättyä.

Korjaussarjoja saat tuolta http://koti.mbnet.fi/hi-po
Tammerdieselissä Tampereen Lakalaivassa tasapainottavat akselin 30e. Toki muitakin puljuja on...
Tammerdieselissä Tampereen Lakalaivassa tasapainottavat akselin 30e. Toki muitakin puljuja on...
HEVOSVOIMA.COM MPR viritysturboahtimet, viritysosat ja rakentelutarvikkeet
HEVOSVOIMA.COM Forum -rento keskustelupalsta virittäjille
HEVOSVOIMA.COM YouTube
HEVOSVOIMA.COM Forum -rento keskustelupalsta virittäjille
HEVOSVOIMA.COM YouTube
No kaikki maksaa ja halvalla ei tunnetusti saa hyvää.kautto kirjoitti:Soitin proturbolle niin ehdottivat koko keskiosan vaihtamista (siipineen kaikkineen) uuteen. Hintaa ois muuten vaivaset 600-700€. Mä en maksanu tosta ahtomestakaan ku 50€. Eli varmaankin avaan ja katon mitä se on syöny.
Kiitos kaikille neuoja antaneille.
Nuo pikkuahtimet maksavat suhteessa todella paljon enemmän kuin isot möhkylät. Esim. ostin itse uutena tuollaisen ahtimen Civiciini ja se maksoi 1300e.
PS. jos kiinnostaa niin minulla olisi hyllyllä Garretin T25 ja 200sx:n vakiocooleri...
mulla löytys sisärivoitettua alumiinikennoa mitat 550x310x57 kenno on uutta. päädytkin voin tarvittaessa hitsata jos vain aikataulu antaa periks. h.120e
kuva kennosta
http://img443.imageshack.us/img443/5096 ... 0047bk.jpg
kuva kennosta
http://img443.imageshack.us/img443/5096 ... 0047bk.jpg