Holset HX35
Holset HX35
Tekisköhän tollasella mitään jos tehdään miditurboa 606 koneesta työmatka-ajoon? Olisi uusi jouten, tarkoitettu Cummins 5,9 työkonemoottoriin.
Minkä arvosia nämä on yleensä?
Minkä arvosia nämä on yleensä?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Olikos tää nyt ihan tyhmä kysymys vai outo tyyppi vai mitä?
Siis sopiiko 606 koneeseen kokonsa puolesta? Tehotavoite n. 200hp. Olis tuolla meidän hyllyssä pölyä keräämässä.


Siis sopiiko 606 koneeseen kokonsa puolesta? Tehotavoite n. 200hp. Olis tuolla meidän hyllyssä pölyä keräämässä.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Meinaako Ahti laittaa vaparin putkeen solmun?
Ite oon vähä mietiskelly että josko laittas tuohon omaan OM606 vakio turbopakosarjan ja jonku sopivan ahtimen.
Tekis semmosen kevyt tubotuksen, jos sais 100 nyyttonia lisä vääntöä, niin hyvä ois.
Ite oon vähä mietiskelly että josko laittas tuohon omaan OM606 vakio turbopakosarjan ja jonku sopivan ahtimen.
Tekis semmosen kevyt tubotuksen, jos sais 100 nyyttonia lisä vääntöä, niin hyvä ois.
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
No joo jos ei autoa myydä niin se turbotetaan
Kävin just mittailemassa ahdinta: vähän vaikea oli mitata siipiä mutta suuruusluokkaa 49-50/57-58 ja laippa oli 67x109 kahdella aukolla, kiinnitys 4:llä pultilla. Mitenköhän helposti ton sais kiinni?
Niin ja assy no. on 3537132

Kävin just mittailemassa ahdinta: vähän vaikea oli mitata siipiä mutta suuruusluokkaa 49-50/57-58 ja laippa oli 67x109 kahdella aukolla, kiinnitys 4:llä pultilla. Mitenköhän helposti ton sais kiinni?
Niin ja assy no. on 3537132
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
http://www.holset.co.uk/files/2_1_1_2-HX35.php
Tuolla vähän tietoa ahtimesta. Itse en laittais noin pientä mutta jos pitää syötöt matalalla voi toimiakin.
Tuolla vähän tietoa ahtimesta. Itse en laittais noin pientä mutta jos pitää syötöt matalalla voi toimiakin.
Niin ajoautona toi pidettäisiin, 130km päivässä työmatkoja.
Tehoalue näytti olevan 100-280hp. Eikös se silloin sen puolesta kävisi n. 200hp pakettiin?
Tehoalue näytti olevan 100-280hp. Eikös se silloin sen puolesta kävisi n. 200hp pakettiin?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
saatais saada lisää elementeillä mutta kyllä diesel vasta sillä ahtimella alkaa elämään.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: La 02.04.2005 13:31
- Paikkakunta: Kinnula
Vähän tuossa konehuonetta kattelin...prkle eberi on just siinä mihin pitäs solmu lykätä ja eihän sitä ilman eberiäkään pärjää..höh.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Vaikken mitään älyäkkään, niin vähän samaa mieltä olisin.Mauri H. kirjoitti:Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.
Kannattas varmaan ainakin kokeilla, voisi taas vähän aikaa mennä.......
Entisestä saisi varmaan hyvän "käsirahan".
Tiedä, vaikka kuume jo sitten vähän laskisikkin.

Varmin tapa tulla nykyään pahalle päälle, on yrittää liikkeessä vaihtaa mersua poikkeen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Onko jollain kokemusta moisesta kombinaatiosta?Mauri H. kirjoitti:Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.

Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Onhan niitä vapareissa, ja ero vakioon on huomattava. Saattaa olla että talven aikana tulee penkkituloksiakin neliventtiilivaparista ja isosta mynäpumpusta.Esko R kirjoitti:Onko jollain kokemusta moisesta kombinaatiosta?Mauri H. kirjoitti:Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.
Onhan tuosta 7mm vaparista ollut juu puhetta useinkin tällä foorumilla mutta minä olen skeptinen enkä usko huomattavaan tehonnousuun ennenkuin näen dynolappuja 

ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Tulee myös jossain vaiheessa joulu-tammikuuta teholappu isolla mynäpumpulla varustetusta 200deestäDieselpower kirjoitti:Onhan niitä vapareissa, ja ero vakioon on huomattava. Saattaa olla että talven aikana tulee penkkituloksiakin neliventtiilivaparista ja isosta mynäpumpusta.


Mielenkiinnolla odotellaan

Jatketaanpas tässä topikissa noista isotappi pumpuista..
Mulla on siis W124 300d vm. 93 (OM 603:lla), ajettu alle 250 tkm. Kaikki siis kunnossa jne.
Milessä on käynyt hommata ihan ihan pienet voimasauhut siihen. Tai siis lisää tehoa pikku turbotuksen muodossa. Nyt paikallaan Naumasen ruuvaama pumppu, syöttömäärä jotain 40 ja hitu yli kuutio milliä.
Asioita seuranneena (näitä turpo juttuja siis) olen saanut sellasen kuvan, että jos EGR, niin on myös mäntiin öljyn ruiskutus. Eli ö-suodatinjalka alkup. turbosta niin kestää ahtamisen. Varotoimenpide siis tuo edellämainittu..
Mutta mutta.. Miten on, kun luin täältä jostain että 603:sta irtoaa Mynä-pumpulla 180, jopa
Hitto, enemmän mitä vakio turpossa on se... Pitääkö paikkansa? Tuo pumppu on paljon parempi (luetaan helpompi ) vaihtoehto, mitä pikku turpotus. Kaipaako se muita muutoksia?? Siis tuon pumpun lisäksi. Kuten esim. pakoputki ja jotain imupuolelle??
Kai tuo Mynä- pumppu ei ole edes kallis, jos aihio mistä tehdään on kunnossa? Jotain 1000€:n tietämissä luulisin. Tämä selviää parhaiten soittamalla sinne.
Viellä pitää kysyä, että olenko ihan väärässä, tässäkin. Teho lisä isotappisella pumpulla ei perustu enempään syöttömäärään, vaan siihen että ruiskutus aika on lyhyempi? eli tuo sama hitu yli 40 kuutiomilliä merkkaa enempi tehoa??
Tuosta vois päätellä, että polttoaineen kulutus normi ajossa laskee.
Ja sitten viellä pakko kysyä, että saako sen menemään katsastuksesta läpi ilman kikkailuja..
Hmm.. ehkä isotappinen pumppu on oikea tapa alkaa etsiä lisä tehoja...
Mulla on siis W124 300d vm. 93 (OM 603:lla), ajettu alle 250 tkm. Kaikki siis kunnossa jne.
Milessä on käynyt hommata ihan ihan pienet voimasauhut siihen. Tai siis lisää tehoa pikku turbotuksen muodossa. Nyt paikallaan Naumasen ruuvaama pumppu, syöttömäärä jotain 40 ja hitu yli kuutio milliä.
Asioita seuranneena (näitä turpo juttuja siis) olen saanut sellasen kuvan, että jos EGR, niin on myös mäntiin öljyn ruiskutus. Eli ö-suodatinjalka alkup. turbosta niin kestää ahtamisen. Varotoimenpide siis tuo edellämainittu..
Mutta mutta.. Miten on, kun luin täältä jostain että 603:sta irtoaa Mynä-pumpulla 180, jopa

Kai tuo Mynä- pumppu ei ole edes kallis, jos aihio mistä tehdään on kunnossa? Jotain 1000€:n tietämissä luulisin. Tämä selviää parhaiten soittamalla sinne.
Viellä pitää kysyä, että olenko ihan väärässä, tässäkin. Teho lisä isotappisella pumpulla ei perustu enempään syöttömäärään, vaan siihen että ruiskutus aika on lyhyempi? eli tuo sama hitu yli 40 kuutiomilliä merkkaa enempi tehoa??
Tuosta vois päätellä, että polttoaineen kulutus normi ajossa laskee.
Ja sitten viellä pakko kysyä, että saako sen menemään katsastuksesta läpi ilman kikkailuja..
Hmm.. ehkä isotappinen pumppu on oikea tapa alkaa etsiä lisä tehoja...
Itsekin harkinnut tuota pumpun "tapittamista". Tosiaan varmasti parempi vaihtoehto kuin 10th euron turbo-kokeilut maustettuna muutamalla sulaneella männällä
Mutta kun koko ajan on kahden vaiheilla, jos kuitenkin vaihtais auton W140:aan tai Paavoon, kun ei tule enää niin paljon kilometrejä että kannattais dieselillä ajaa. Onko muuten joku laskenut paljonko nykyhinnoilla vuodessa pitää 124:sella ajaa jotta saa veroeron kiinni?


MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Mikko K. kirjoitti:Jos moottorista koetetaan kasvattaa tehoa niin voi unohtaa sellaiset jutut et jos se hyvinkin kulkisi vähemmällä polttoaine määrällä![]()
![]()
Tehon nosto vaatii aina suuremman määrän polttoainetta
Makkarakaan ei paistu yhdellä hiilellä
![]()
![]()
Niinpä
Kaikki moottorit, maamoottorista ydinvoimalaan, jos halutaan lisää tehoa, tarvitaan lisää polttoainetta.
Junnu on kuitenkin oikeilla jäljillä.
Isommilla tapeilla/suuttimilla, kun ruiskutettavan polttoaineen määrä on pieni, niin palamisen hyötysuhde on hiukan parempi.
Periaatteessa se merkitsee pienempää polttoaineenkulutusta.
Mutta ei varmaan kannata sen takia paitaansa repäistä.
Kulutuksista on topiikkin, josta voi asiaa tarkastella.
Oman kokemuksen mukaisesti isommlla suuttimilla kulutus heiluu enemmän "laidasta laitaan", ajotavan mukaisesti.
Kulutus näyttäisi riippuvan enemmän ajotavasta, kun tehoista.
Katsasatuksessa ei päästöt ole haitolla, helppo juttu.
Päosaan taitavat nousta ne tehdyt muutokset ja miten ne "pistävät silmään".
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Kannattaa pitää mielessä semmonen tosiasia, kun vaparissa se suuri teho isoilla elementeillä perustuu pitkälti korkeiden kierrosten käyttöön. Vakiotapeillahan ei voida kierrättää yhtä ylös. Ahtimella saadaan sitä vääntöä alemmiltakin kierroksilta ja se 2,5 ... 3 tonnin kohtaan tuleva vääntöpläjäys tuntuu milestäni aika mukavalle ahdetussa isotappiautossa kun ajellaan liikennevaloista auringon laskuun. Itse en niin paljoa välitä siitä jaksaako se kone vetää sinne 5,5 ... 6 tonnin kohdalle vaikka ei siitäkään haittaa ole kunhan vetää rivakasti koko kierroslukualueen läpi.
Siis,... ei vertailla pelkästään sitä huipputehoa vakion huipputehoon
Siis,... ei vertailla pelkästään sitä huipputehoa vakion huipputehoon

Lisää tietoa: www.skg.fi
Tottakai voi, kunhan on Mynän käpälöimä säädinveskola kirjoitti:Kannattaa pitää mielessä semmonen tosiasia, kun vaparissa se suuri teho isoilla elementeillä perustuu pitkälti korkeiden kierrosten käyttöön. Vakiotapeillahan ei voida kierrättää yhtä ylös.

Siis suuri teho vapareissa isoilla tapeilla perustuu pelkästään lyhentyneeseen ruiskutusaikaan, ja sitäkautta mahdollisuuteen käyttää laajempaa ennakkoskaalaa.
Eikös tuon pitäis tuoda alakierroksillekin enemmän voimaa, eikä ainoastaan korkeillakierroksilla?Mauri H. kirjoitti:Tottakai voi, kunhan on Mynän käpälöimä säädinveskola kirjoitti:Kannattaa pitää mielessä semmonen tosiasia, kun vaparissa se suuri teho isoilla elementeillä perustuu pitkälti korkeiden kierrosten käyttöön. Vakiotapeillahan ei voida kierrättää yhtä ylös.![]()
Siis suuri teho vapareissa isoilla tapeilla perustuu pelkästään lyhentyneeseen ruiskutusaikaan, ja sitäkautta mahdollisuuteen käyttää laajempaa ennakkoskaalaa.

Tuommonen kolmesatku vapari kärsii nimenomaan alaväännön puutteesta, ahtimellahan sen vois tietysti korjata, vai riittäiskö isommat tapit ja oikeat säädöt, jos puhutaan käyttöautosta?
Kun alle 3000 kierroksen koneessa ei tunnu tapahtuvan juuri mitään.

Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Näin on jos on tehdassäädöissä mutta tilanne muuttuu dramaattisesti Kannuksessa käynnin jälkeen. Jos et ole vielä käynyt niin mars matkaan, paluumatkalla meinaa tulla poskilihakset kipeiksi!Esko R kirjoitti:[
Tuommonen kolmesatku vapari kärsii nimenomaan alaväännön puutteesta, ahtimellahan sen vois tietysti korjata, vai riittäiskö isommat tapit ja oikeat säädöt, jos puhutaan käyttöautosta?
Kun alle 3000 kierroksen koneessa ei tunnu tapahtuvan juuri mitään.
Olethan myös tarkistanut että molemmat imukanaviston läpät aukee kuten niiden pitää?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!