Holset HX35

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Holset HX35

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Tekisköhän tollasella mitään jos tehdään miditurboa 606 koneesta työmatka-ajoon? Olisi uusi jouten, tarkoitettu Cummins 5,9 työkonemoottoriin.
Minkä arvosia nämä on yleensä?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Olikos tää nyt ihan tyhmä kysymys vai outo tyyppi vai mitä? :shock: :roll:

Siis sopiiko 606 koneeseen kokonsa puolesta? Tehotavoite n. 200hp. Olis tuolla meidän hyllyssä pölyä keräämässä.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Toi on vissiin joku 55/60 siivillä, aika passeli tuollaiseen 300-350 hv tehoihin.
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Meinaako Ahti laittaa vaparin putkeen solmun?

Ite oon vähä mietiskelly että josko laittas tuohon omaan OM606 vakio turbopakosarjan ja jonku sopivan ahtimen.
Tekis semmosen kevyt tubotuksen, jos sais 100 nyyttonia lisä vääntöä, niin hyvä ois.
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

No joo jos ei autoa myydä niin se turbotetaan :twisted:

Kävin just mittailemassa ahdinta: vähän vaikea oli mitata siipiä mutta suuruusluokkaa 49-50/57-58 ja laippa oli 67x109 kahdella aukolla, kiinnitys 4:llä pultilla. Mitenköhän helposti ton sais kiinni?

Niin ja assy no. on 3537132
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

http://www.holset.co.uk/files/2_1_1_2-HX35.php

Tuolla vähän tietoa ahtimesta. Itse en laittais noin pientä mutta jos pitää syötöt matalalla voi toimiakin.
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Niin ajoautona toi pidettäisiin, 130km päivässä työmatkoja.
Tehoalue näytti olevan 100-280hp. Eikös se silloin sen puolesta kävisi n. 200hp pakettiin?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
MeSee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 614
Liittynyt: Ke 30.06.2004 09:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja MeSee »

Jos hx-40:llä saa superturbon niin, kyllä 35:lla saa kyllä ihan hyvän käyttöauton tuosta.Itse on 606:seen laittaisi isompaa kuin hx-35 jos käyttöä ajattelee.
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Käyttöautoon laittaisin 7mm elementit.
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

JP74 kirjoitti:Käyttöautoon laittaisin 7mm elementit.
Plussat tälle vaihtoehdolle jos et enempää tehoja tarvitse.
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

saatais saada lisää elementeillä mutta kyllä diesel vasta sillä ahtimella alkaa elämään.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Ahti kirjoitti:saatais saada lisää elementeillä mutta kyllä diesel vasta sillä ahtimella alkaa elämään.
Elämään joo... saattaa jopa vallan villiintyä :wink:
vexu524tdic
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: La 02.04.2005 13:31
Paikkakunta: Kinnula

Viesti Kirjoittaja vexu524tdic »

Jos turbo jää ylimääräiseksi > voin ostaa sen.
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Vähän tuossa konehuonetta kattelin...prkle eberi on just siinä mihin pitäs solmu lykätä ja eihän sitä ilman eberiäkään pärjää..höh.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4771
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Mauri H. kirjoitti:Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.
Vaikken mitään älyäkkään, niin vähän samaa mieltä olisin.

Kannattas varmaan ainakin kokeilla, voisi taas vähän aikaa mennä.......
Entisestä saisi varmaan hyvän "käsirahan".
Tiedä, vaikka kuume jo sitten vähän laskisikkin. :roll:

Varmin tapa tulla nykyään pahalle päälle, on yrittää liikkeessä vaihtaa mersua poikkeen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Mauri H. kirjoitti:Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.
Onko jollain kokemusta moisesta kombinaatiosta? :shock:
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Esko R kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Siihen mitään turboa tarvii, hyvän pajan tekemän, kunnolla säädetyn pumpun 7 mm elementeillä, niin se riittää.
Onko jollain kokemusta moisesta kombinaatiosta? :shock:
Onhan niitä vapareissa, ja ero vakioon on huomattava. Saattaa olla että talven aikana tulee penkkituloksiakin neliventtiilivaparista ja isosta mynäpumpusta.
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Onhan tuosta 7mm vaparista ollut juu puhetta useinkin tällä foorumilla mutta minä olen skeptinen enkä usko huomattavaan tehonnousuun ennenkuin näen dynolappuja :x
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Dieselpower
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City

Viesti Kirjoittaja Dieselpower »

Onhan niitä vapareissa, ja ero vakioon on huomattava. Saattaa olla että talven aikana tulee penkkituloksiakin neliventtiilivaparista ja isosta mynäpumpusta.[/quote] Tulee myös jossain vaiheessa joulu-tammikuuta teholappu isolla mynäpumpulla varustetusta 200deestä :wink: 8)
RED POWER IHC DT-358
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Dieselpower kirjoitti:Onhan niitä vapareissa, ja ero vakioon on huomattava. Saattaa olla että talven aikana tulee penkkituloksiakin neliventtiilivaparista ja isosta mynäpumpusta.
Tulee myös jossain vaiheessa joulu-tammikuuta teholappu isolla mynäpumpulla varustetusta 200deestä :wink: 8)[/quote]

Mielenkiinnolla odotellaan 8) Jos vaikka joskus laittais omaankin semmosen.
Avatar
Junnu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ma 10.11.2003 21:30
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Junnu »

Jatketaanpas tässä topikissa noista isotappi pumpuista..

Mulla on siis W124 300d vm. 93 (OM 603:lla), ajettu alle 250 tkm. Kaikki siis kunnossa jne.

Milessä on käynyt hommata ihan ihan pienet voimasauhut siihen. Tai siis lisää tehoa pikku turbotuksen muodossa. Nyt paikallaan Naumasen ruuvaama pumppu, syöttömäärä jotain 40 ja hitu yli kuutio milliä.

Asioita seuranneena (näitä turpo juttuja siis) olen saanut sellasen kuvan, että jos EGR, niin on myös mäntiin öljyn ruiskutus. Eli ö-suodatinjalka alkup. turbosta niin kestää ahtamisen. Varotoimenpide siis tuo edellämainittu..

Mutta mutta.. Miten on, kun luin täältä jostain että 603:sta irtoaa Mynä-pumpulla 180, jopa :shock: Hitto, enemmän mitä vakio turpossa on se... Pitääkö paikkansa? Tuo pumppu on paljon parempi (luetaan helpompi ) vaihtoehto, mitä pikku turpotus. Kaipaako se muita muutoksia?? Siis tuon pumpun lisäksi. Kuten esim. pakoputki ja jotain imupuolelle??

Kai tuo Mynä- pumppu ei ole edes kallis, jos aihio mistä tehdään on kunnossa? Jotain 1000€:n tietämissä luulisin. Tämä selviää parhaiten soittamalla sinne.

Viellä pitää kysyä, että olenko ihan väärässä, tässäkin. Teho lisä isotappisella pumpulla ei perustu enempään syöttömäärään, vaan siihen että ruiskutus aika on lyhyempi? eli tuo sama hitu yli 40 kuutiomilliä merkkaa enempi tehoa??
Tuosta vois päätellä, että polttoaineen kulutus normi ajossa laskee.

Ja sitten viellä pakko kysyä, että saako sen menemään katsastuksesta läpi ilman kikkailuja..

Hmm.. ehkä isotappinen pumppu on oikea tapa alkaa etsiä lisä tehoja...
Avatar
Meesu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 418
Liittynyt: Ma 28.02.2005 11:54
Paikkakunta: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja Meesu »

Itsekin harkinnut tuota pumpun "tapittamista". Tosiaan varmasti parempi vaihtoehto kuin 10th euron turbo-kokeilut maustettuna muutamalla sulaneella männällä :roll: :shock: Mutta kun koko ajan on kahden vaiheilla, jos kuitenkin vaihtais auton W140:aan tai Paavoon, kun ei tule enää niin paljon kilometrejä että kannattais dieselillä ajaa. Onko muuten joku laskenut paljonko nykyhinnoilla vuodessa pitää 124:sella ajaa jotta saa veroeron kiinni?
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Jos moottorista koetetaan kasvattaa tehoa niin voi unohtaa sellaiset jutut et jos se hyvinkin kulkisi vähemmällä polttoaine määrällä :lol: :lol: :lol: Tehon nosto vaatii aina suuremman määrän polttoainetta :idea: Makkarakaan ei paistu yhdellä hiilellä :lol: :lol: :lol:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4771
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Mikko K. kirjoitti:Jos moottorista koetetaan kasvattaa tehoa niin voi unohtaa sellaiset jutut et jos se hyvinkin kulkisi vähemmällä polttoaine määrällä :lol: :lol: :lol: Tehon nosto vaatii aina suuremman määrän polttoainetta :idea: Makkarakaan ei paistu yhdellä hiilellä :lol: :lol: :lol:

Niinpä
Kaikki moottorit, maamoottorista ydinvoimalaan, jos halutaan lisää tehoa, tarvitaan lisää polttoainetta.

Junnu on kuitenkin oikeilla jäljillä.
Isommilla tapeilla/suuttimilla, kun ruiskutettavan polttoaineen määrä on pieni, niin palamisen hyötysuhde on hiukan parempi.
Periaatteessa se merkitsee pienempää polttoaineenkulutusta.
Mutta ei varmaan kannata sen takia paitaansa repäistä.
Kulutuksista on topiikkin, josta voi asiaa tarkastella.
Oman kokemuksen mukaisesti isommlla suuttimilla kulutus heiluu enemmän "laidasta laitaan", ajotavan mukaisesti.
Kulutus näyttäisi riippuvan enemmän ajotavasta, kun tehoista.
Katsasatuksessa ei päästöt ole haitolla, helppo juttu.
Päosaan taitavat nousta ne tehdyt muutokset ja miten ne "pistävät silmään".
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kannattaa pitää mielessä semmonen tosiasia, kun vaparissa se suuri teho isoilla elementeillä perustuu pitkälti korkeiden kierrosten käyttöön. Vakiotapeillahan ei voida kierrättää yhtä ylös. Ahtimella saadaan sitä vääntöä alemmiltakin kierroksilta ja se 2,5 ... 3 tonnin kohtaan tuleva vääntöpläjäys tuntuu milestäni aika mukavalle ahdetussa isotappiautossa kun ajellaan liikennevaloista auringon laskuun. Itse en niin paljoa välitä siitä jaksaako se kone vetää sinne 5,5 ... 6 tonnin kohdalle vaikka ei siitäkään haittaa ole kunhan vetää rivakasti koko kierroslukualueen läpi.

Siis,... ei vertailla pelkästään sitä huipputehoa vakion huipputehoon :roll:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

veskola kirjoitti:Kannattaa pitää mielessä semmonen tosiasia, kun vaparissa se suuri teho isoilla elementeillä perustuu pitkälti korkeiden kierrosten käyttöön. Vakiotapeillahan ei voida kierrättää yhtä ylös.
Tottakai voi, kunhan on Mynän käpälöimä säädin :lol:

Siis suuri teho vapareissa isoilla tapeilla perustuu pelkästään lyhentyneeseen ruiskutusaikaan, ja sitäkautta mahdollisuuteen käyttää laajempaa ennakkoskaalaa.
Avatar
Esko R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 18.11.2003 23:02
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Esko R »

Mauri H. kirjoitti:
veskola kirjoitti:Kannattaa pitää mielessä semmonen tosiasia, kun vaparissa se suuri teho isoilla elementeillä perustuu pitkälti korkeiden kierrosten käyttöön. Vakiotapeillahan ei voida kierrättää yhtä ylös.
Tottakai voi, kunhan on Mynän käpälöimä säädin :lol:

Siis suuri teho vapareissa isoilla tapeilla perustuu pelkästään lyhentyneeseen ruiskutusaikaan, ja sitäkautta mahdollisuuteen käyttää laajempaa ennakkoskaalaa.
Eikös tuon pitäis tuoda alakierroksillekin enemmän voimaa, eikä ainoastaan korkeillakierroksilla? :?

Tuommonen kolmesatku vapari kärsii nimenomaan alaväännön puutteesta, ahtimellahan sen vois tietysti korjata, vai riittäiskö isommat tapit ja oikeat säädöt, jos puhutaan käyttöautosta?

Kun alle 3000 kierroksen koneessa ei tunnu tapahtuvan juuri mitään. :evil:
Kyllä Mersu on aina Mersu

X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Esko R kirjoitti: Kun alle 3000 kierroksen koneessa ei tunnu tapahtuvan juuri mitään. :evil:
Pakko kommentoida.... Tuo ei juurikaan haittaa automaattilaatikon kanssa. Kylillä voi mennä kuiskaten pehmeästi ja kiireen sattuessa kikki hoitaa homman. :wink:
Terveisin
Tero
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Esko R kirjoitti:[
Tuommonen kolmesatku vapari kärsii nimenomaan alaväännön puutteesta, ahtimellahan sen vois tietysti korjata, vai riittäiskö isommat tapit ja oikeat säädöt, jos puhutaan käyttöautosta?

Kun alle 3000 kierroksen koneessa ei tunnu tapahtuvan juuri mitään. :evil:
Näin on jos on tehdassäädöissä mutta tilanne muuttuu dramaattisesti Kannuksessa käynnin jälkeen. Jos et ole vielä käynyt niin mars matkaan, paluumatkalla meinaa tulla poskilihakset kipeiksi!
Olethan myös tarkistanut että molemmat imukanaviston läpät aukee kuten niiden pitää?
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Vastaa Viestiin