190 madallus
190 madallus
Millaisia alusta sarjoja olette laittaneet ja kuinka toimivat. Olen kuullut että jos perän laittaa liian tonttiin niin kuluttaa renkaita sisäreunasta aika pahasti... kokemuksia... ja suosituksia otetaan vastaan.
35mm-40mm on sellainen kohtuu madallus-->kyytikin pysyy vielä siedettävänä..
takarenkaat tahtovat kulua sisäreunoista,koska erillisjousitetun taka-akselin takia
rattaan kallistuvat alustaa madaltaessa..
jousisarjojen hinnat 150e ylöspäin
takarenkaat tahtovat kulua sisäreunoista,koska erillisjousitetun taka-akselin takia
rattaan kallistuvat alustaa madaltaessa..
jousisarjojen hinnat 150e ylöspäin
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Tuolla hieman alempana tässä Tuning foorumissa on sellanen topic ku: "Millainen madallussarja (100% rookie kysymys)?"
Kannattaa selata esim sitä hieman.. siellä on tuoretta keskustelua 190.n madalluksesta...
EDIT: Siis TÄSSÄ topicissa juttua...
Kannattaa selata esim sitä hieman.. siellä on tuoretta keskustelua 190.n madalluksesta...

EDIT: Siis TÄSSÄ topicissa juttua...
Viimeksi muokannut Zalbeer, La 29.10.2005 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Mikä Toi sun juttu tossa allekirjotuksessa oikeen on??KaiM kirjoitti:Weitecin jouste on alla...muistaakseni -40mm vai olikohan ne -45mm no ei voi millään muistaa.. maksoi muistaakseni 138€
Zalbeer@hotmail.com
juu, mun vanha madallussarja ja matala onMjN kirjoitti:Itselläni oli kesän RH:n -70 madallus, takarenkaat ei kulunu pahasti mutta
eturenkaat meni sisäreunasta aika nopeesti loppuun...

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
http://www.delsingmotorsport.com/mercedes.htmMjN kirjoitti:Kattoin autosta kulmat työpaikalla... Kaikki muut sai kohdalleen mutta camberin säätö ei enää riitä kun on niin matala alusta..
Eikös pikkumeseen saa jotain camber säätötankoja????
En tiedä onko mitään perää ja jos on niin millaihan ne toimii...
Tuolla näkyis ainakin säätötankoja olevan. Melko arvokkailta vaan vaikuttaa. Tai köyhällehän kaikki on kallista.
MB 190 -89 (ex)
MB 190E 2.3 -88 "Putte" (ex)
MB 300E -89 (ex)
MB 190D 2.5 -86
MB 190E 2.5-16 Turbo -90
MB Actros 2536 -03
MB 190E 2.3 -88 "Putte" (ex)
MB 300E -89 (ex)
MB 190D 2.5 -86
MB 190E 2.5-16 Turbo -90
MB Actros 2536 -03
Jossain topicissa oli vähän juttua noista säädettävistä camber-tangoista,
kun oli katsastuksessa tullut hylsy. Ei sen takia ettäkö ne tangot olis laittomat,
vaan sen takia että ne oli kulunu väljäksi, pyörässä klappia.
Muistaakseni niillä oli silloin ajettu vain 15 tkm. Eli kestävyydestä ei voi mennä takuuseen.
kun oli katsastuksessa tullut hylsy. Ei sen takia ettäkö ne tangot olis laittomat,
vaan sen takia että ne oli kulunu väljäksi, pyörässä klappia.
Muistaakseni niillä oli silloin ajettu vain 15 tkm. Eli kestävyydestä ei voi mennä takuuseen.
Passat Variant 1.9TDI 2001
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viesti:
no mulla on kesän ollu noi 225/35 R18 ja onko ne nyt Y nopeusluokan renkaat, eli saa ajaa 300sataa
eli eikös ne oo pehmeet sillon, pintaa on vielä ens kesäksi helposti ja auto suunnattiin keväällä ja kesän aikaan vielä kahdesti takuutyönä vianorilla. Luulin ja muiden puheista päätellen että ne kuluis nopeasti mutta ei kuluneetkaan, positiivinen ylläri, suuri merkitys siis renkaan kulmilla..ja niin..kesän aikaan tuli ajettuu joku vajaa 10 000km.

X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
joo, ei ne kulu epätasaisesti eikä leveydellä ole väliä kunhan käy säädättämässä kulmat ja huolehtii rengaspaineista, kun madaltaa kannattaa muistaa että , olikos se niin että ajovalojen minimi korkeus maasta on 50cm, ja minulla meni just siihen
Niin ja että ne vanteet on siihen autoon suunniteltu ja ettei laita liian leveää nakkia liian "kapeaan" vanteeseen

Niin ja että ne vanteet on siihen autoon suunniteltu ja ettei laita liian leveää nakkia liian "kapeaan" vanteeseen
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
-loesje-
- laineracing
- Mersumies
Takanahan ei riitä säätövarat, joten nuo campertangot on juuri tätä varten. Vaikea säätää cambereita muuten, kun ei ole säätöä (paitsi -83 w201)jameri kirjoitti:joo, ei ne kulu epätasaisesti eikä leveydellä ole väliä kunhan käy säädättämässä kulmat ja huolehtii rengaspaineista, kun madaltaa kannattaa muistaa että , olikos se niin että ajovalojen minimi korkeus maasta on 50cm, ja minulla meni just siihen![]()
Juuri ja näin, jos tekee niin kannattaa tehdä kunnolla.JP74 kirjoitti:Takanahan ei riitä säätövarat, joten nuo campertangot on juuri tätä varten. Vaikea säätää cambereita muuten, kun ei ole säätöä (paitsi -83 w201)jameri kirjoitti:joo, ei ne kulu epätasaisesti eikä leveydellä ole väliä kunhan käy säädättämässä kulmat ja huolehtii rengaspaineista, kun madaltaa kannattaa muistaa että , olikos se niin että ajovalojen minimi korkeus maasta on 50cm, ja minulla meni just siihen![]()
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
-loesje-
Minun edellisessä mersussa oli edessä merkattu otteeseen 320mm ja takana 300mm ja matala oli mut renkaat mahtui pyöriin...nykyinen 20mm korkeampi....KaiM kirjoitti:mainittakoon viel että lokarin kaaresta vanteen keskelle on rekisteriotteessa mainittu olevan matkaa 330mm edessä sekä takana...
oliskin järkevä keräillä korkeus tietoja ja vanne/rengaskokoja ja ET ja vanne leveyksia johonkin juttuun et olis helpompi tietää mitkä mahtuu milloinkin pyöriin
Jos on mersua 70mm laskettu niin mikas on mitta navan keskeltä suojan kaareen

Itse tein ja säästin
Riittääköhän aurauksen säätö takapäässä jos on -70 madallus ja laittaa noi säätötangot?? rengashan tulee tällöin jonkin verran ulospäin ja takapää alkaa auraan... Ja noissa kuvissa näyttää noita säätötankoja olevan ainakin 3kpl per puoli että tuleeko paketissa sitten 6kpl tankoja vai vain ylimmäiset 1kpl per puoli? 

- A.Viertola
- Vakiokalustoa
Moro! Ite oon kans vähä suunnitellu noiden tankojen hankkimista.. Ja eiköhän se taida olla niin, että paketissa tulee 1kpl per puoli.MjN kirjoitti:Riittääköhän aurauksen säätö takapäässä jos on -70 madallus ja laittaa noi säätötangot?? rengashan tulee tällöin jonkin verran ulospäin ja takapää alkaa auraan... Ja noissa kuvissa näyttää noita säätötankoja olevan ainakin 3kpl per puoli että tuleeko paketissa sitten 6kpl tankoja vai vain ylimmäiset 1kpl per puoli?
Mjn: Paljonko muuten maavaraa -70mm alustalla?

MB W210 230E -96
MB 190E -85 Autom.

MB 190E -85 Autom.

tovayryn kirjoitti:mulla edessä 30cm ja takana 31tai sit oli 31 ja 32
Ekoja lukuja en usko

Mulla on w201 kösessä edestä tarkka 30.5 cm, ja takana 28 cm, ja noi mitat on silleen ettei kyydissä ole mitään eikä ketään

Noilla mun mitoilla etulokarin ja renkaan väliin ei enää mahdu edes 5 millin rakotulkkia, kun eturenkaan kääntää sivulle

Onkohan kukaan kokeillu tehdä noita nylon puslia itse?
Onnistuiskohan sellanen ja jos ei niin kukahan niitä mahdollisesti väsäilee???
Tukivarret huutaa puslia armottomasti ja vakio puslia ei viitsis ostaa.
powerflexiltäkin tuli vain kylmästi vastaus EMME VALMISTA PUSLASARJOJA TÄHÄN AUTOMALLIIN. Tietenkin lähettämällä mallit tai mitat ne tekis sellaiset...ja varmasti halvalla
Onnistuiskohan sellanen ja jos ei niin kukahan niitä mahdollisesti väsäilee???
Tukivarret huutaa puslia armottomasti ja vakio puslia ei viitsis ostaa.
powerflexiltäkin tuli vain kylmästi vastaus EMME VALMISTA PUSLASARJOJA TÄHÄN AUTOMALLIIN. Tietenkin lähettämällä mallit tai mitat ne tekis sellaiset...ja varmasti halvalla