(ei jaksas/raaskis
w123 240D lang
- kimseppanen75
- Vakiokalustoa

- Viestit: 154
- Liittynyt: Ke 01.10.2003 12:31
- Paikkakunta: Lammi
w123 240D lang
Ei jollain sattuis olemaan tiedossa tämmöisen auton kuvia. Omissa arkistoissa netissä tai jossain. Tällanen olis kai jonkunlainen "kapina" vaihtoehto pikkubussille tai 7 paikkaselle farkulle. Mielipiteitä ko. autosta tai oisko jollain peräti myynnissä tämmöinen. (kemijärveläisestä jo tiedän)
(ei jaksas/raaskis
alkaa teettämään ladaan toisia avaimia)
(ei jaksas/raaskis
Liikenteessä:
W201 2.5D -85 (karu käyttömasiina saksasta)
W115 3.0D -73 (no ku piti saada...)
Lada 1200 -87 (uusin auto ja lasten suosikki)
David Brown -57 (isin lellikki)
W201 2.5D -85 (karu käyttömasiina saksasta)
W115 3.0D -73 (no ku piti saada...)
Lada 1200 -87 (uusin auto ja lasten suosikki)
David Brown -57 (isin lellikki)
http://www.mercedes-benz-w123-club.de/html/limolang.htm
http://www.localweddings.net/images/Mor ... rcLimo.gif
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limomusta2.jpg
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limomusta.jpg
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limovalk.jpg
http://www.localweddings.net/images/Mor ... rcLimo.gif
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limomusta2.jpg
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limomusta.jpg
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limovalk.jpg
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
SAmaten salon seudulla on pyörinyt musta lang, tosin kolmilitraisella koneella. Plus- tai miinuspisteet ko. yksilölle pyöreästä "oopperaikkunasta" ja bumerangin mallisesta tv-antennista takaluukun päällä.
Mulla on siitä kyllä viime kesältä kuvakin, mutta missä; siinäpä pulma
Mulla on siitä kyllä viime kesältä kuvakin, mutta missä; siinäpä pulma
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- kimseppanen75
- Vakiokalustoa

- Viestit: 154
- Liittynyt: Ke 01.10.2003 12:31
- Paikkakunta: Lammi
- Henri Junkkala
- Perustaja

- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
DEMEC
Suomessa jossakin vaiheessa DEMEC haali kasaan kaikki W123 langit mitä maasta tai lähinaapurustosta löytyi ja tekivät limusiinimuunnoksia niistä kaikista. Pituus on sama että lähinnä joitakin ulkomuodon detaljeja ja sisusta muutettiin.
Eikös tehtaan mallissa ole taitettavat penkit siinä kuskin penkkiä vasten selkä menosuuntaan vai muistanko väärin? Salossa kun pyöri aikanaan (paljon oli ainkin keskustan Teboililla) sininen orggiskuntoinen W123 lang.
Henkka
"Vaimo himoitsee V123 tai V124 langia..."
Eikös tehtaan mallissa ole taitettavat penkit siinä kuskin penkkiä vasten selkä menosuuntaan vai muistanko väärin? Salossa kun pyöri aikanaan (paljon oli ainkin keskustan Teboililla) sininen orggiskuntoinen W123 lang.
Henkka
"Vaimo himoitsee V123 tai V124 langia..."
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
On siinä taitettavat penkit ja kaikki istuvat menosuuntaan. Ainakin olen nähnyt sellaiset.Henri Junkkala kirjoitti: Eikös tehtaan mallissa ole taitettavat penkit siinä kuskin penkkiä vasten selkä menosuuntaan vai muistanko väärin? Salossa kun pyöri aikanaan (paljon oli ainkin keskustan Teboililla) sininen orggiskuntoinen W123 lang.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
Langista
Viime viikolla tuli pyörähdettyä Joroisten (Varkaus) lentoasemalla ja siellä oli matkustajia noutamassa tumman sininen tai musta (pimeässä ei nähnyt), W123 lang kupu katolla, eli ihan aktiivikäytössä oleva taksi. Auto on ilmeisesti Sorsakoskelta. Isäukko kertoi joskus matkanneensa ko. autolla, sanoi että keskipenkki ei ole mikään mukava pitemmällä matkalla, tuossa autossa oli keskellä selkä-menosuuntaan 'tilapäispenkki'. Ajettu varmaan pirusti, mutta hyvin pidetyn oloinen auto oli. Ovat ilmeisesti olleet uutena aika helv. kalliitta.Toinen erikoisempi taksi, jolla tuli v. 1999 matkustettua Rissalasta Kuopioon oli 6 ovinen W124. Grafiitinharmaa, varmaan 90-luvun alkuvuosilta, tuolloin yli 700tkm ajettu (muistaakseni), 300D automaatti, keskipenkkinä oli aivan 'normaali' w124 takapenkki naama menosuuntaan.
Re: Langista
OK, itsekin olen tuon V123:n nähnyt Varkaudessa. V. 1983 300 D Lang oli kallein W123-sarjan auto.mie kirjoitti:Viime viikolla tuli pyörähdettyä Joroisten (Varkaus) lentoasemalla ja siellä oli matkustajia noutamassa tumman sininen tai musta (pimeässä ei nähnyt), W123 lang kupu katolla, eli ihan aktiivikäytössä oleva taksi. Auto on ilmeisesti Sorsakoskelta. Isäukko kertoi joskus matkanneensa ko. autolla, sanoi että keskipenkki ei ole mikään mukava pitemmällä matkalla, tuossa autossa oli keskellä selkä-menosuuntaaan 'tilapäispenkki'. Ajettu varmaan pirusti, mutta hyvin pidetyn oloinen auto oli. Ovat ilmeisesti olleet uutena aika helv. kalliitta.Toinen erikoisempi taksi, jolla tuli v. 1999 matkustettua Rissalasta Kuopioon oli 6 ovinen W124. Grafiitinharmaa, varmaan 90-luvun alkuvuosilta, tuolloin yli 700tkm ajettu (muistaakseni), 300D automaatti, keskipenkkinä oli aivan 'normaali' w124 takapenkki naama menosuuntaan.
V124:ään minusta ainoat moottorivaihtoehdot olivat 250 D ja 260 E.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tähti miitingissä sen voisi koittaa tilata v:koskelle ja ottaa pienet tyypit w124 limolla.
Jos jollain tietoa niin kertokaa! Ilmeisesti tämäkin demecin tekemä

Hyvät on perät.......
Auti
Tuo oli jokin aika sitten kaupan http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/123limomusta.jpg
Oli silloin jossain Pyhäjärven suunnalla. Jäi ostamatta, kun kävi talli liian lyhyeksi eikä olisi saanut rakennusoikeutta naapuritontille.
MB
Oli silloin jossain Pyhäjärven suunnalla. Jäi ostamatta, kun kävi talli liian lyhyeksi eikä olisi saanut rakennusoikeutta naapuritontille.
MB
Auto jolla ajat ikäsi, Mercedes
Aikanaan eräs mies jatkoi normaalimittaisia sedaneja langeiksi. Ostatteli joskus maailmassa isältäni 300D:tä siihen tarkoitukseen. Miehen nimi ja paikkakunta ovat painuneet unholaan...kimseppanen75 kirjoitti:Onko noita olemassa muitakin kun tehdastekosia. Joku kertoi, että suomessakin ois tehty jatkoja. Alkuperäisessä on kuulemma kaikki penkit oikein päin.
S204 250 CDI 4Matic -11
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
C208 230 Kompressor
W201 190E -89
W126 300 SE -87
W123 280E -81
Ex: W163 270 CDI -04, C209 280 -06, W203 C240 4Matic -05, W168 A160 -00, W201 2.0 -88, W123 230E -81, W140 300 SEL -92, W116 350 SE -75
Unohdin ihan miitin tohinoissa koko homma tuolta "päivän bongaus" -osiostakin, mutta miittipäivän aamuna näin 2 kpl W123 langeja. Toinen tuli vastaan heti Mellilässä ja toinen oli rinnalla liikennevaloissa Turussa kun olin takaisin päin tulossa Kalmanraudan katsastusreissulta (ja epäilijöille tiedoksi: läpi meni että mätkähti, siis uusinnasta
).
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
- Jani Haataja
- Mersumies

- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Hyvinkäällä kieppui nelisen vuotta sitten W115 langi ja muitaakseni voimalaitoksena oli 240 dieseli. Auto oli jonkin lestadiolaisperheen vankkuri, joten lisäpaikat olivat enemmän kuin todelliseen tarpeeseen.
Täällä Kuopiossa on pari langia liikenteessä, mutta eivät ole mitenkään kehuttavassa kunnossa...tai no silleen niitä voi kehua, että ovat Demecin räpelöinniltä välttyneet - Mikä on tietystikin niittenkohdalta suurempi onni.
Täällä Kuopiossa on pari langia liikenteessä, mutta eivät ole mitenkään kehuttavassa kunnossa...tai no silleen niitä voi kehua, että ovat Demecin räpelöinniltä välttyneet - Mikä on tietystikin niittenkohdalta suurempi onni.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.



