Auto olisi 250diesel ja kytkimen ilmaus tuottaa ongelmia.
Aukaisin työsylinteriltä ilmausproppua normaalisti, mutta kun ilmaa eikä nestettä ei kuulunut otin lopulta koko propun pois, eikä sieltä tullut tipan tippaa nestettä! Kokeilin myös ilmata sylinteriä laittamalla propun kautta jarrunestettä tippakannulla, mutta elvytyksestä ei ollut havaittavaa apua.
Autossa ei siis nyt saa vaihteita oikein päälle, mutta jos pumppailee aikansa painetta niin vaihteet menee päälle nätisti ja kytkin toimii moitteetta, mutta ottaa melko alhaalta. Ja hetken seisottuaan auto vaatii jälleen pumppailua.
Vaikuttas minun mielestä siltä, että systeemissä on ilmaa, vai mitäs olette mieltä ja olisikos teillä mitään vinkkejä miten eteenpäin...
W124 ongelmia kytkimen ilmauksessa
W124 ongelmia kytkimen ilmauksessa
Elämä on hienoa, kun sen oikein oivaltaa!!
Ilmaus onnistuu kun vedät letkun etujarrusylinteristä kytkimen työsylinteriin ja sitten molemmista nipat auki. Jarruneste säiliö täyteen nestettä ja nyt vaan pumppaat jarrua niin kauan että säiliöön tulee pelkkää nestettä.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)