Moi
Onko muilla ko. nokkien kanssa ollut ongelmia. Itseltäni on kertaalleen
vaihdettu sekä imu- että pakonokka ja nyt olis taas imunokan vuoro.
Oma arvioni on öljypumpun kuluneisuus tai pumpun paineenrajoitusventtiilin jumittuminen (päästää öljyn takaisin alakertaan-> pienillä kierroksilla ei yläkerta saa öljyä). Voi myös olla tukos venttiilin seuraajien "säätökuulassa"
josta öljy pääsee nokille.
Normaali ilmiö, mikäli öljypumppu on väljä ( siihen saa myös korjausarjan, ja sen voi vaihtaa alakautta). Ensi apua saa myös "säätämällä" sen paineenrajoitusventtiilin jousta.
Niinhän nuo sanoovat, jotta M110 on aika herkkä vanhemmiten naputtamaan. Itselläni se oli muistaakseni imunokka, joka on enempi kulunut, ja nakutus on melkomoinen. Itse en ole keppiä nähnyt, vaan luotan korjaajan sanaan....
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Niinhän nuo sanoovat, jotta M110 on aika herkkä vanhemmiten naputtamaan. Itselläni se oli muistaakseni imunokka, joka on enempi kulunut, ja nakutus on melkomoinen. Itse en ole keppiä nähnyt, vaan luotan korjaajan sanaan....
itelläkin tuo imunokka naputtaa aikalailla.. kakkosen nokka on kulunut kuopalle... ja nelonenki on selvästi kulunut... kl-varaosissa imu nokan ovh oli muistaakseni noin 520e keinuvivut päälle... ite totesin hyväksi konstiksi käyttää autoa hetki käynnissä ilman venttiilikoppaa... näkee että tuleeko öljyä tyhjäkäynnillä... joka nokalle on pieni öljyreikä kannessa... ketju vain roiskii öljyä aikalailla... tästä voi todeta että m110n noka on kulutustavaraa... onneksi suhtkoht helppo vaihtaa...