Ovet lukossa, avaimet kädessä, millä sisään?
Ovet lukossa, avaimet kädessä, millä sisään?
Eli ongelma tässä on nyt se että pikkumese oli seisonnassa n. kuukauden jonka jälkeen piti mennä autoon sisään mutta se olikin vaikeampaa kuin luulinkaan.Akku tyhjänä, etuovienlukot paskana ja ainut lukko mikä toimii on takarontti. Ja keskuslukko ei tietenkään toimi kun akku on tyhjänä. Millä tonne ny pääsee sitten sisään, saako konepellin jostain muualta auki kuin hytistä, pystyiskö takarontin johonki piuhoihin iskee 12volttia?
Ja mikä mahtaa noissa w201:ssä olla takarontin vasemmalla reunalla sen muovin alla semmonen valkonen nuppi jossa on nuolet eteen ja taakse ja lukee pari sanaa saksaa. Näyttäs ihan joltain hätäavaus napilta. Oliskohan kattoluukun?
Ja mikä mahtaa noissa w201:ssä olla takarontin vasemmalla reunalla sen muovin alla semmonen valkonen nuppi jossa on nuolet eteen ja taakse ja lukee pari sanaa saksaa. Näyttäs ihan joltain hätäavaus napilta. Oliskohan kattoluukun?
Re: Ovet lukossa, avaimet kädessä, millä sisään?
Haulla pitäisi löytyä muutama topic joissa käsitellään ongelmaa: "avaimet sisällä mersumies ulkona", ei noista sen enempää.
Onko siinä vetokoukku, siitä pistokkeesta voi elvyttää akkua.
Onko siinä vetokoukku, siitä pistokkeesta voi elvyttää akkua.
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Mersumies
- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
w201 koppasessa ainakin saa sillai konepellin auki että lyö maskin läpi (siis sopivasta kohtaa reiästä) ruuvarilla mustan suojamuovin pois, joka on ylhäällä pellissä kiinni (ei konepellissä )-> mikä suojaa konepellin lukkoa (maskin läpi näkyy muovinen tappi....se lyödään pois!), sen jälkeen tekee rautalangasta koukun ja pujottaa ajovalon edestä, maskin alle ja sieltä lukolle päin ja katsoo esim: taskulampulla sen kohdan missä lukko on...kun koukku osuu kohdallee/lukko "vivun" taakse ja vetäsee rautalangasta niin pelti aukeaa Tuli taas selitettyä kovin epäselvästi, mutta koittakaa ymmärtää mitä ajoin takaa
tollai saa konepellin auki, kaivelin ton vanhojen viestieni joukosta
tollai saa konepellin auki, kaivelin ton vanhojen viestieni joukosta

Oliko sulla kattoluukku?
Jos on kattoluukku niin eikös sen voi aukaista käsin sieltä kontin puolelta niin pääsis sitä kautta avaamaan ovet.
ex S202 180 -01
ex S203 270CDI -04
ex W202 C36 AMG -96
ex S202 200CDI -00
ex W201 2.5D Turbo -92
ex W124 250D -91
ex S203 270CDI -04
ex W202 C36 AMG -96
ex S202 200CDI -00
ex W201 2.5D Turbo -92
ex W124 250D -91
hep! Jos takakonttiin pääset niin ota takakontin valon muovi irti ja kytke laturi polttimon kantaan kiinni, navat oikein päin tietty. Nyt pitäisi jo kaiken järjen mukaan keskuslukon toimia siitä takakontin lukosta tai jos sulla on kauko ohjattu lukko niin kaukkarista ovet auki!
--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Kuulostaa hyvältä konstilta. Toinen mikä tulee mieleen on ryömiä auton alle ja laittaa laturi startin päähän.juha kirjoitti:hep! Jos takakonttiin pääset niin ota takakontin valon muovi irti ja kytke laturi polttimon kantaan kiinni, navat oikein päin tietty. Nyt pitäisi jo kaiken järjen mukaan keskuslukon toimia siitä takakontin lukosta tai jos sulla on kauko ohjattu lukko niin kaukkarista ovet auki!
tehet puu kiiloja, eri vahvuisia, koputtelet niitä karmin väliin, aloitat ohuimmalla ja siirryt siitä pikkuhiljaa paksuimpaan. Kohta sulla on semmonen rako karmin ja oven välissä josta pääsee sisälle pukkaamaan esim vahvaa rautalankaa jolla oven saa nykästyä sisäkahvasta auki
Tämä ei ole sitte mikhään urbaani legenta, ainaki olen nähny tällä konstilla poliisin menevän W124 een sisälle.....

Tämä ei ole sitte mikhään urbaani legenta, ainaki olen nähny tällä konstilla poliisin menevän W124 een sisälle.....
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Niin, se rele eli solenoidi on siellä startin päässä.Siihen paksuun akulta tulevaan kaapeliin kun laittaa +navan ja - runkoon niin varmasti akku latautuu. Tuo peräkontin valo on sinänsä siistimpi kohde, kun ei laita sinne liian tehokasta laturia kiinni, sillä silloin se polttaa sulakkeen valolta ja lataus loppuu.pera8x kirjoitti:enpäs tiedä latautuuko akku starttimoottorin navasta. starttihan saa virtansa releen kautta. jos laittaa laturinpiuhat kiinni starttiin, niin sillonhan se ei kai lataa, koska virran kulku stoppaa siihen releeseen? enpäs tiedä, kunhan järkeilin asian noin.