Ja juuri tätä tarkoitin, kun sinne reissuun lähtee, pitää olla jo orjentoitunut siihen, että mahdollisesti ko reissusta tulee ns. opintomatka, eli lentokoneella/laivalla pääsee myös ilman autoa takas.Gate kirjoitti:Niin, olin kyllä varautunut 36% ja 6500€ veroihin, että sinällään olen tyytyväinen.
Kun taas sitä en ymärrä mitä te noissa kilometreissä pelkäätte, jos ostatte auton tehtaan myymälästä uskotteko että se on ruuvattu? Tai v-50 syntyneeltä naiselta jolla on kaikki kuitit hulloista mukaan lukien jokainen kuitti jokaikisestä aineesta mitä siihen autoon on laitettu.
En usko, että myöskään suomessa olisi ollut sellasta ihmistä jolla on varaa hankkia C:hen tuollasta määrää varusteita. a) siinä ei ole järkeä. b)sellasta ei ole
Kun on katsonut tarjontaa Suomesta ja muusta EU maasta ja on tullut tulokseen, että ko auton saa paremman kuntoisen/paremmilla varusteilla (lue itselle mieleisen) muualta kuin Suomesta, on reissussa ideaa. Mutta jos reissun jälkeen on pakko alkaa todistelemaan homman kannattavuutta, ollaan pikkuisen pielessä. Itse olen tuonut omaan käyttöön ja muutamalle kaverille ajanmittaan kuusi autoa Saksasta ja itseni mukaanlukien, kaikki on olleet erittäin tyytyväisiä tuotuun ajoneuvoon.
Se mitä Gatekin sanoi, niin niistä ajokilometreistä, niin se alkaa olemaan jo surkuhupaisaa kommentointia pelottelulla ruuvatuista kilometreistä. Mulla on yhdessä ainoassa autossa ollut huoltokirja ja missään en ole joutunut vielä epäilemään ajokilometrien paikkaansa pitävyyttä. No toisethan meistä ostavat kilometrejä, mulla vaan se auton kunto on ollut kyllä oston kriteerinä. Täytyy kyllä myöntää, että tuntui aika jännältä ostaa avo Fiiatti, joka oli 9 vuotta vanha ja ajettu n 35 tkm, tai 11 vuotta vanha VR6 Golffi joka oli ajettu 98 tkm, mutta nämät ja kaikki muutkin ovat olleet juurikin siinä kunnossa, mitä mittarilukema osoitti. Mutta vaikka nuokin oli kivoja leluja, on toi suurimmalla mittarilukemalla ollut C-sarjalainen ollut kuitenkin se mukavin kulkine ja vaikka se nyt sitten on vaihtanut uudelle omistajalle, ei häneltäkään ole kuulunut minkäännäköistä kiukuttelua ajokilometrien paikkaansapitävyydestä, saatikka kunnosta, päinvastoin

Siihen, onko näissä ollut mitään järkeä, en todellakaan ota kantaa, osa reissuista ollut ihan täysin hupia, mutta elämä on