Tuli vaan mieleen, että kuinka paljon noita w124:sia löytyy vielä suomessa taxina ja paljonkohan tuossa yksilössä oli jo mittarissa..
w124 taxina
w124 taxina
Ajelimpa eilen (työn puolesta) kehä kolmosella satalankun perässä, jonka katolla oli joku keltainen muovilkyltti, jossa luki taxi.
Tuli vaan mieleen, että kuinka paljon noita w124:sia löytyy vielä suomessa taxina ja paljonkohan tuossa yksilössä oli jo mittarissa..
50000km, mutta kolmekertaa pyörähtäny

Tuli vaan mieleen, että kuinka paljon noita w124:sia löytyy vielä suomessa taxina ja paljonkohan tuossa yksilössä oli jo mittarissa..
Ainakin maakunnissa olen nähnyt jonkun verran jälkituotua pahvikylki-W124:ää taksissa. Useasti malliston huipulta ja hyvillä varusteilla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: w124 taxina
Monella Taxi-yrittäjällä on vara-autona vanhempi W124 jota käyttävät kun uudempi työkalu on huollossa tai remontissa. Ei tule kalliita seisonta päiviä kun varsinainen työkalu on huollossa.Tabuli kirjoitti:Ajelimpa eilen (työn puolesta) kehä kolmosella satalankun perässä, jonka katolla oli joku keltainen muovilkyltti, jossa luki taxi.
Tuli vaan mieleen, että kuinka paljon noita w124:sia löytyy vielä suomessa taxina ja paljonkohan tuossa yksilössä oli jo mittarissa..50000km, mutta kolmekertaa pyörähtäny
![]()
Nykyinen autonikin on entinen vara-auto josta oli maininta oikein rekisteriotteessakin, että auto on luvanvarainen vara-auto.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
No ei kyllä pahemmin Oulussakaan, mutta etelän Kaupungeissa tuntuu olevan ainakin Helsinki Vantaa aluella. Tuo nykyiseni on ollut Vantaalla vara-autona.Terho P kirjoitti:ei täälä pohjammaalla kovin useen näe semmosta ihmettäenkä edes tiedä koska olisin nähny taksissa viimeksi alle -95vm auton
Kesällä tuli Helsingissäkin nähty pari W124:sta taxina
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Varauduttu siihen, että on kiire lentokentälle tai kättärille ja käyty ns. hekumaruuvilla.Haisuli kirjoitti:Kesällä ajelin yhden taksi W124 250D:n perässä, tuprautteli melkoisen mustaa sauhua..
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Moro Leka !
Satuitko näkemään, oliko minkä paikkakunnan pirssi ? Tshadin jopa ?
K; Wade
Satuitko näkemään, oliko minkä paikkakunnan pirssi ? Tshadin jopa ?
K; Wade
Leka kirjoitti:Eikös niitä näe päivittäin takseina. Tänäänkin kaksi kappaletta bongattu pääkaupungin puolella. Ja viime viikolla jälleen silberblaun värinen W123 300 D -83 taksikyltti katolla
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Porista löytyy yksi w124:n taksina. Tämä valkoinen VM.88 on ainakin bongattu ajossa noin kuukausi sitten. Autosta oli juttua paikallislehdessä varmaan viisi vuotta sitten, ja silloin mittarissa oli jotain miljoona+ kilometriä. Auton ulkoinen habitus kaipaisi jo pientä ehostusta.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Lahdessa bongasin toissa viikolla 124:n taksitolpalla, Päijät-Hämeen keskussairaalassa. Kävin heittämässä sinne duunikaveria. Pois lähtiessä auto oli jo tolpalta lähtenyt, tarkoitus kun oli mennä kuskia jututtamaan
Auto oli väriltään sellainen vaalea shamppanja tms., muovihelmoilla..
Auto oli väriltään sellainen vaalea shamppanja tms., muovihelmoilla..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
- Ari66
- Valvoja

- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Helsingissä satakaksnelosia tosiaan riittää.
Yhtä taksimiestä jututin, niin kertoi olevan hyvin tavallista, että haetaan Saksasta käytetty 124 ja otetaan täällä taksikäyttöön.
Yhtä taksimiestä jututin, niin kertoi olevan hyvin tavallista, että haetaan Saksasta käytetty 124 ja otetaan täällä taksikäyttöön.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Tuntuu minusta aika fikuslta vaihtoehdolta (vaikka en omaakaan kokemusta taksialalta). Pääomaa paljon vähemmän kiinni kuin uudessa jne. En tiedä sitten, mikä on todellisuus? Ainakaan ulkoisesti (siis kori/sisustus) ei moni näkemäni 124-taksi uutta häpeä - tietenkin poislukien muutamat rotta-yksilöt (kaiketi vara-autoja).Ari66 kirjoitti:Helsingissä satakaksnelosia tosiaan riittää.
Yhtä taksimiestä jututin, niin kertoi olevan hyvin tavallista, että haetaan Saksasta käytetty 124 ja otetaan täällä taksikäyttöön.
Mitä itse pääaiheeseen tulee: olen itsekin viime vuoden aikana huomannut pk-seudun liikenteessä hienoista kasvua W124-taksien määrässä.
OT: Muutamaan otteeseen olen nähnyt jopa typ44 Audi 100:n taksina. Ilmeisesti senkin tehtävä on toimia vara-autona.
Ei pidä yleistää, että vara-autot olisivat rotta-yksilöitä. Ei pidä paikkaansa ainakaan omani kohdalla. Taxi-yrittäjä on hoitanut ja huoltanut autoa kuin perheenjäsentä. Auto ei uudelle häpeä on virheetön sisusta eikä ruostetta missään ja maalipinta tosiaan kiiltää. Ja auto on Suomiauto. On ollut yrittäjän omassa käytössä ja tarvittaessa vara-autona. Kyllä auton pitäjiä on monenlaisia.Miika H. kirjoitti:Tuntuu minusta aika fikuslta vaihtoehdolta (vaikka en omaakaan kokemusta taksialalta). Pääomaa paljon vähemmän kiinni kuin uudessa jne. En tiedä sitten, mikä on todellisuus? Ainakaan ulkoisesti (siis kori/sisustus) ei moni näkemäni 124-taksi uutta häpeä - tietenkin poislukien muutamat rotta-yksilöt (kaiketi vara-autoja).Ari66 kirjoitti:Helsingissä satakaksnelosia tosiaan riittää.
Yhtä taksimiestä jututin, niin kertoi olevan hyvin tavallista, että haetaan Saksasta käytetty 124 ja otetaan täällä taksikäyttöön.
Mitä itse pääaiheeseen tulee: olen itsekin viime vuoden aikana huomannut pk-seudun liikenteessä hienoista kasvua W124-taksien määrässä.
OT: Muutamaan otteeseen olen nähnyt jopa typ44 Audi 100:n taksina. Ilmeisesti senkin tehtävä on toimia vara-autona.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98
+ ex Mersuja 30+
Meinasin lähinnä juuri toisin päin: rotta-yksilöt lienevät vara-autojaArto S kirjoitti:Ei pidä yleistää, että vara-autot olisivat rotta-yksilöitä. Ei pidä paikkaansa ainakaan omani kohdalla. Taxi-yrittäjä on hoitanut ja huoltanut autoa kuin perheenjäsentä. Auto ei uudelle häpeä on virheetön sisusta eikä ruostetta missään ja maalipinta tosiaan kiiltää. Ja auto on Suomiauto. On ollut yrittäjän omassa käytössä ja tarvittaessa vara-autona. Kyllä auton pitäjiä on monenlaisia.
Olin tuossa äsken puhelimessa ja kuulin, että Helsingissä oli tänään näkynyt hopea W124 sedan taksina. Vieläköhän se Paikkarin pystylamppu lang on ajossa? Eikös siitä ollut tähdellisissä kuva, vihreänä oli jossain hallissa? Lukee se ajettu kilometrimäärä siinä takaluukussa. Sillähän oli ajettu todella paljon.
Saksalaisessa youngtimer lehdessä oli jokin aika sitten kuvattu berliinissä W123:sia ja niitähän oli ajossa todella paljon. Siinä näkyi W123 takseja.
Saksalaisessa youngtimer lehdessä oli jokin aika sitten kuvattu berliinissä W123:sia ja niitähän oli ajossa todella paljon. Siinä näkyi W123 takseja.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Ovatkohan nuo keltaiset langit takseja? Näkyy kolme W123 langia ja yksi W124 lang. Nuo langit tuolla ovat varmaankin aika ruosteettomia.
Keltaisia langeja

Keltaisia langeja

V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!





