c 200 d turbotus

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
davo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 12.08.2005 10:10
Paikkakunta: Vantaa

c 200 d turbotus

Viesti Kirjoittaja davo »

Morjens.Tuli tossa hommattua c 200 d 95 ja ajatuksena oli heti laittaa autoon ahdin.Onko ketään niitä tehny ,löytyykö referenssiä?
-Mika
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Vähäpäästöinen :arrow: iso ongelma :oops:

veskola: Klick
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
davo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 12.08.2005 10:10
Paikkakunta: Vantaa

c 200 d turbotus

Viesti Kirjoittaja davo »

Mallisarjaa löytyy tbolla.Eikö ole mitään keinoa ku hakkaa rahaa VTT:lle :idea:
Mercedes c-180
Mercedes 300 E
Mercedes 250D
Mercedes 260 E
Mercedes 200E
BMW 520
BmW 316
BMW320
BMW118d
Volvo V50 2,0D
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Aika hiljasta pitelee :?
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: c 200 d turbotus

Viesti Kirjoittaja veskola »

davo kirjoitti:Mallisarjaa löytyy tbolla.Eikö ole mitään keinoa ku hakkaa rahaa VTT:lle :idea:
Vaihdat koko tekniikan samanvuotisesta mallisarjalaisesta (-> ei mitään järkeä taloudellisesti)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Täältä vois saada c250TD tekniikan jolla turbotus onnistuu "taloudellisesti" :wink: .
Konttorilta selvitetty että saa laittaa esim. tuohon mun -97:aan ja päästönormilaput löytyy :wink:
Joku mersupurkaamo??
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

Mikko K kirjoitti:Vähäpäästöinen :arrow: iso ongelma :oops:

veskola: Klick
mitä tekemistä sillä on turbotuksen kans????
siis vähäpäästöisyydellä :twisted:
www.thaiklupi.fi
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Vaatii VTT:n hiukkas testin :!:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
nicnac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 261
Liittynyt: Ma 19.01.2004 15:56
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja nicnac »

kuinkas kun mulla on otettu käyttöön yli tuon maagisen 1.1.1992 ja ei kuitenkaan lue että vähä päästöinen...

saako laittaa??pieni ahdin on pyöriny mielessä :arrow: 120hv(aluksi :twisted: )
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Nimenomaan, tuo 92 ei ole mikään raamatun kertoma vuosiluku. Mikäli otteessa ei ole mainintaa vähäpäästöinen ja mikäli se ei ole sieltä vahingoissa tippunut pois niin normaalin ahtamiskaavan mukaisesti saat ahtaa sen, olikos se nyt +20% säännön mukaan (joka tarkoittaa, että laitat vaikka 500 heppaa siihen noin kuin alkuun :lol: )

Isosta ahtimesta on aivan yhtä helppo ottaa se +20% kuin pienestä, oikeastaan vielä helpompi.

Eikös se muuten mene siten, että autoerä on tuotu maahan vaikkapa .10.91 ja siinä on mukana ei vähäpäästöisen paperit. Osa autoista on ehditty laittamaan kilpiin vuonna 91 ja osa vasta tammikuussa 92. Minun auto on valmistunut 97 ja se on varmasti päästöiltään samalla viivalla kuin muutkin 97 valmistuneet ja rekisteröidyt. Käyttöönottopäivä on kuitenkin 1.98.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Asiasta veskolan vitoon :wink: : Onkos kukaan selvittänyt minkälaiset päästönormit on "pakettiautoissa" :roll: . Nimittäin niissä on löysemmät lait, en vaan ole perehtynyt että millä tavalla.
Joku mersupurkaamo??
Vastaa Viestiin