190E pikkumesen piristäminen.
190E pikkumesen piristäminen.
Miten (2,0 ruisku mersua) saa piristettyä? Ilman, että joutuu vaihtamaan konetta.
Jokin 150hv ois haaveena.
Teille nuo on pikku lukuja, mutta mulle suuria.
Jokin 150hv ois haaveena.
Teille nuo on pikku lukuja, mutta mulle suuria.

Kaippa sen 150 kaakkia sais nokalla.putkella,kannen teolla, ja ruiskun rukkaamisella... silti väittäsin että koneen tai auton vaihto ois helpomi vaihtoehto..
anyway. onnea projektiin

ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Re: Joo
Kiihdytysautot on ihan erikseen...Kova88 kirjoitti:Paljonko tuo 2,0 ruiskumersu kiihtyy 0-100?
Uskaltaako sillä lähtee kenenkään kanssa viivalle?

W201. 200 D
S210. 290 TD
S211 220 D
S212. 220 D
S213. 220 D
S210. 290 TD
S211 220 D
S212. 220 D
S213. 220 D
Re: Joo
Ei ainakaan tiisselimersujen kanssaKova88 kirjoitti:Paljonko tuo 2,0 ruiskumersu kiihtyy 0-100?
Uskaltaako sillä lähtee kenenkään kanssa viivalle?


Re: Joo
jonkun vanhan taunuksen kans joka hinaa jää haliin kokoista asunto vaunuaKova88 kirjoitti:Paljonko tuo 2,0 ruiskumersu kiihtyy 0-100?
Uskaltaako sillä lähtee kenenkään kanssa viivalle?

www.thaiklupi.fi
"jorma":lla näytti olevan myynnissä pensakone ja laatikko

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=32602

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=32602
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
jos se on 12venttiilinen niin hepoja on 188
ja 24venasessa
olikohan 204....
niin, ja tuolla kakslitraisella ei kannata kisaamaan lähteä....
(osta jormalta tuo 3.0 poies, niin alakaa jo vähän erillälailla liikkumaan)
ja 24venasessa

niin, ja tuolla kakslitraisella ei kannata kisaamaan lähteä....
(osta jormalta tuo 3.0 poies, niin alakaa jo vähän erillälailla liikkumaan)
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
kyllähän toi 2.0 pikkumese käytännös 11 sek 0-100 kiihtyy. ja hyvää siinä onkin se että se vielä jatkaa kiihtymistään sen 100-120 jälkeenkin. siinä vaihees alkaa nipponit jäädä toiseksi. valoistahan nuo ei irtoo liika nopeestimut isolla tiellä
. mistä mä mitää tietääsin mut kaverilla semmonen ja aina on kerenny pois jaloista 


2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
koneen vaihto...
mitäs muutoksia pitää tehdä alustaan ja jarruihin, että saa leiman pikkumersuun (vakio 2.0) jossa 300E:n moottori? tai sitte 250tD kone ?
olis haaveena vaihtaa mylly, jos en mersua saa myytyä suoraa voimakkaamman tieltä. www.nettiauto.com/556438
olis haaveena vaihtaa mylly, jos en mersua saa myytyä suoraa voimakkaamman tieltä. www.nettiauto.com/556438
mersusi tuntuu paremmalta, jos ostat toiseksi volvon...
rahaa se vaatii budjettiturpotuskin-Tapsa- kirjoitti:Miksei turbotus ? tietenkin nuin pieniä tehon lisäyksiä haettaessa vaparinki rakentaminen voi olla vaihtoehto , esim parilla sataa e + anturit saat jo kasatun MS;nki eli säädettävän ruutan..

Turboon,cooleriin, letkuihin, yms.. liittimiin ja putkiin menee jo useita satkuja--->sitten on vielä se bensapuoli

Sitten jos ajatellaan lähtökohtaa...paljonkohan ajettuun koneeseen turpo meinataan laittaa?? jos kilometrejä on jo valmiiksi reilusti ja "peliin" heitetään vielä turpo (pienilläkin paineilla) niin mitenhän lienet kestää--->tarkoitan nyt VAKIO
koneen turpotusta).
Toisaalta turbotushan avaa paljon mahdollisuusksia ja nälkä kasvaa syödessä


ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
+sitten olis hyvä saaha tehojen mukainen alusta...stanger kirjoitti:rahaa se vaatii budjettiturpotuskin-Tapsa- kirjoitti:Miksei turbotus ? tietenkin nuin pieniä tehon lisäyksiä haettaessa vaparinki rakentaminen voi olla vaihtoehto , esim parilla sataa e + anturit saat jo kasatun MS;nki eli säädettävän ruutan..![]()
Turboon,cooleriin, letkuihin, yms.. liittimiin ja putkiin menee jo useita satkuja--->sitten on vielä se bensapuolimegasquirtin asennus\hyvin toimivaksi säätäminen ei ole mikään maailman yksinkertaisin juttu...
Sitten jos ajatellaan lähtökohtaa...paljonkohan ajettuun koneeseen turpo meinataan laittaa?? jos kilometrejä on jo valmiiksi reilusti ja "peliin" heitetään vielä turpo (pienilläkin paineilla) niin mitenhän lienet kestää--->tarkoitan nyt VAKIO
koneen turpotusta).
Toisaalta turbotushan avaa paljon mahdollisuusksia ja nälkä kasvaa syödessäseuraavana vuonna voi jo huomata että on sijoittanut autoonsa tuhansia euroja ja hepojakin on jo reilusti
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...