Ei käy alle -15
Ei käy alle -15
Se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikiaan käy!
Olen selaillut tätä foorumia, mutta en aivan selkeätä vastausta ole saanut ongelmaani.
Eli toi minun 200E ei sitten tykkää yli -15 pakkasesta. Siihen asti lähtee hyvin, oli sitten roikassa tai ei. Mutta kuten nyt tänäkin aamuna (-23), niin ei millään. Tai ei voi sanoa ettei millään, nimittäin kun lämmittää 4-5 h niin johan lähtee. Sehän kyllä lähtee käymään aina, mutta ei muuta kuin hörähtää käyntiin. Ei käy tyhjäkäyntiä, eikä siedä kaasua, eikä oikein mitään. Sen se kyllä tekee vaikka monta kertaa peräkkäin, mut ei KÄY!
Mistähän sitä alkais ettiä vikaa?
Olen selaillut tätä foorumia, mutta en aivan selkeätä vastausta ole saanut ongelmaani.
Eli toi minun 200E ei sitten tykkää yli -15 pakkasesta. Siihen asti lähtee hyvin, oli sitten roikassa tai ei. Mutta kuten nyt tänäkin aamuna (-23), niin ei millään. Tai ei voi sanoa ettei millään, nimittäin kun lämmittää 4-5 h niin johan lähtee. Sehän kyllä lähtee käymään aina, mutta ei muuta kuin hörähtää käyntiin. Ei käy tyhjäkäyntiä, eikä siedä kaasua, eikä oikein mitään. Sen se kyllä tekee vaikka monta kertaa peräkkäin, mut ei KÄY!
Mistähän sitä alkais ettiä vikaa?
MB 124 200E 1989
JRI
JRI
Firman vanhassa kadetissa oli pyörtimen sivussa oleva vastus oli haihtunut eli pyörtimen keskustan ja reunan välissä oli noin 10mm tyhjää.Auto ei kyllä käynyt lämpimälläkään säällä kunnolla.Saabeissa olen myös törmännyt samaan vikaan.En kyllä tiedä minkälainen sytytys järjestelmä mersussa on mut kannattaa kahtoa myös virtapuoli ja pyörrin.
auto w123 200D/300DT vm, -81
- Ari66
- Valvoja
- Viesti:
Bensamiehet tuppaavat unohtamaan tulppien vaihdon tyystin ja ainakin joissain automerkeissä niiden vaihtoväli on perin kummallisen pitkä.
Millonkas on siis sytytystulpat vaihdettu?
Itse bensa-aikana vaihtelin 10 000-15 000 mk välein.
Millonkas on siis sytytystulpat vaihdettu?
Itse bensa-aikana vaihtelin 10 000-15 000 mk välein.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
- simppa1048