Eli minulla ei toimi kick down enää lainkaan. Tein tuossa stereo-asennuksia ja taisi tulla oikosulku siinä innokkaasti virtajohdon kanssa

Toinen juttu on se, että automaatissa kun laittaa esim. yli 60 km/h nopeudessa neloselta kolmoselle eli vetää kepistä taaksepäin niin kuuluu armoton jysäys. Mielestäni se kuuluu joko perästä ja/tai keskivaiheilta. Jos on ns. kelkan etummaiset kumit niin onko suurinpiirtein minkä hintainen remontti teetettynä ja kannattaako käyttää ns. hydraulisia kumeja?
Vaikuttaako noiden kuluneisuus esim. muuten ajo-ominaisuuksiin? Entä kun vaihteistosta on kuulunut erityisesti kovilla pakkasilla ajettaessa välillä semmoista ylimääräistä jurinaa niin voiko tuo liittyä noiden kumien kuluneisuuteen ja voiko kyseisten kumien vaihtamatta jättäminen aiheuttaa lisäremonttia?
Takapyörän laakeri juuri vaihdettiin, mutta pitää välillä semmoista kovaa ulinaa vaikka on ihan uusi FAGin laakeri. Onkohan asentaja laittanut sen esim. liian tiukalle vai voiko tuon asentaa väärin?
Muuten olen ollut ihan tyytyväinen omaan 124:een. Tullut tässä 9kk aikana noin 32 000 km ja ihan mukavasti on kulkenut
