Aika pitkälle samat erot kuin 602-sarjan koneissakin. Öljysuihkut taitaa näissä olla molemmissa, mutta paljon muuta eroa kyllä löytyy turbotuksen kannalta.
Männät, laakerit, kannentiiviste ym..
kannentiivisteen ny vielä viitsis vaihtaa mut männät, kanget ja laakerit... onkohan tämä tieto oikeen faktaa? olisi tiedossa Todella edullinen kone... mutta mutta...
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
ei tässä nyt mitään alipaine diisseliä olla tekemässä hmm.... jos laittasin tulta nurkasta tuon 10 valven turbokoneen keulille taasen ja 20 valven vapari kannen eikös ne aikas päinsä mee kun öljysuodattimen jalan vaihtais tosta 20valvesta?? kuulostaasko se aiva hullulta touhulta??
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
eikös tuo 20 valve kettinki kone vielä oo? vingulla kuviota mäntiin tarpeen vaaties ... niin "pakkohan" siellä erimoiset männät on olla (siis venttiilin syvennöksiä enemmän yms)
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
vapari öljysuihkuilla on hyvä lähtökohta, mutta turbokone siitä tulee vasta rakentamalla. turbolaakerit, 4-venttiilisen turbomännät ja turbokanget se vaatii, jos haluaa vetää nilkka suorana normiajoa.
nokileka kirjoitti:vapari öljysuihkuilla on hyvä lähtökohta, mutta turbokone siitä tulee vasta rakentamalla. turbolaakerit, 4-venttiilisen turbomännät ja turbokanget se vaatii, jos haluaa vetää nilkka suorana normiajoa.
Ihan hyvä paketti, mutta tainnut tuossa vaiheessa mennä jo 2 kertaa alkuperäisen monivena turbokoneen edestä rahaa. Ja aikaa ja hermoja v""""sti Ja onko se sittenkään hyvä?
Kyllä varmaan vapari monivenasta saa semmossaan ihan kohtuu luotettavan n. 250Hp tuottavan paketin, mutta entäs kun nälkä kasvaa?
Nälkähän kasvaa . juu 10 venttiilinen turbokone on pöydällä.eikö ne pumput olekkaan samanmoosia "tappi" eroavaisuuden tiesinkin. kun en vielä ole nähny livenä kyseistä moottoria "sillä silmällä" siis monivenaa.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus