Pitäisi vaihtaa etulokasuoja w 124 koriseen ja tarvikelokasuojan ajattelin vaihtaa.kuinka hyvin tai huonosti yleensä asettuvat paikoilleen?vai kannattaisiko ennemmin vaihtaa alkuperäinen käytetty lokasuoja?Kokemuksia?
samusirkka kirjoitti:Pitäisi vaihtaa etulokasuoja w 124 koriseen ja tarvikelokasuojan ajattelin vaihtaa.kuinka hyvin tai huonosti yleensä asettuvat paikoilleen?vai kannattaisiko ennemmin vaihtaa alkuperäinen käytetty lokasuoja?Kokemuksia?
Itse olen huomannut, että se on vähän tuuripeliä millainen sattuu kohdalle. Niin materiaalin kuin istuvuuden kohdalla. Itse en enää pahemmin ala arpomaan noiden tarvikepeltiosien kanssa, jos ei ole aivan pakko. Nämä kokemukset W123:sta.
tarvike lokasuojat tahtoo ruostua (merkkiä en muista). tämänhän voi estää tietysti sillä että hioo tai poistaa sen varasto maalin ja sit käsittelee sen kunnolla. tälläiseen ongelmaan törmäsin joskus töissä (kolarikorjaamo) eli vaihdoimme sitte n vuoden kuluttua alkuperäiset loksut takuuseen. oli meinaan vanhat tarvikkeet tosi ruostees. istuvuus hmm... ei yleensä käytetä tarvike osia vaikka ei olekkaan merkki korjaamo.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Itse laitoin 124seen tarvikelokasuojan eteen, motonetista. Ei ongelmia. Kannattaa asentaa kertaalleen paikoilleen ennen maalausta niin voi viellä hieman taivuttaa peltiä tai viilata kiinnitysreikiä paremman istuvuuden takaamiseksi, eikä sitten vahingoitu tuo maalipinta. Vanha lokasuoja on hyvä vaihtoehto jos sattuu olemaan jo valmiiksi oikean värinen. Sellaista missä on jo ruostetta korjattu ei tietenkään kannata laittaa.
molempien tarvike suojien sovittamiseen kunnolla ei tahdo päivä piisata
mutta onhan hintakin yli neljä kertaa halvempi jokainen laskekoon mikä kannatta
Kyllä mun mielestä se ihan hyvin siihen sopi, tai sitten olen vain melkoinen puusilmä... Kolmeen kertaan käsittelin sen taustapuolen massalla ja ennen maalausta piti tietysti kokeilla sopiko se siihen. Ihan hieno siitä tuli. Turhankin hieno tuonne tallin perälle.