Mistä ootta ottanut turbolle öljyn w124 200d
Mistä ootta ottanut turbolle öljyn w124 200d
Eli mulla on turbotus projetki w124 200d ja nyt pitää vetää öljyt turbolle mistä ootta ottanu.
Merssuun tulee pikku turbo ja pieni cooleri jos jotain reipas 100 heppaa sais
Merssuun tulee pikku turbo ja pieni cooleri jos jotain reipas 100 heppaa sais
MB 200CDI A -00 http://i191.photobucket.com/albums/z66/mattiis/KYL.jpg
Yamaha RX-1 -03 http://i191.photobucket.com/albums/z66/mattiis/RX-1.jpg
Yamaha RX-1 -03 http://i191.photobucket.com/albums/z66/mattiis/RX-1.jpg
Lukaiseppa nuo läpi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=12563
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=6091
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=19731
Tuolla kuvia epk:n projektista
http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/ep/200DT/index.html
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=12563
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=6091
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=19731
Tuolla kuvia epk:n projektista
http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/ep/200DT/index.html
Kannen perässä on semmonen tulppa joka aukeaa kuusiokolo avaimella siitä on
helppo ottaa. Jotku väittää et se häirittee kannen öljyn kiertoa mut itellä ei ainakaa
oo ollu mitään ongelmia ja stt:n turbo sarjassakin on otettu öljy sieltä. Pumpun säädätyksella ja turbon ja coolerin laitolla tulee rapiat 100hv ja päälle 200nm vääntöä.
helppo ottaa. Jotku väittää et se häirittee kannen öljyn kiertoa mut itellä ei ainakaa
oo ollu mitään ongelmia ja stt:n turbo sarjassakin on otettu öljy sieltä. Pumpun säädätyksella ja turbon ja coolerin laitolla tulee rapiat 100hv ja päälle 200nm vääntöä.
ex w123 240d
ex w123 300d autom
ex w124 200d turbo ic
ex W202 220e Elegance Autom
ex w210 230e classic autom
ex w210 320e 4matic
W202 200e Elegance
W251 350e 4matic
ex w123 300d autom
ex w124 200d turbo ic
ex W202 220e Elegance Autom
ex w210 230e classic autom
ex w210 320e 4matic
W202 200e Elegance
W251 350e 4matic
Ite penkitin 0.7 barilla 108hv ja 202nm vääntöä. Sillon oli tukko putki ja postimerkin kokonen cooleri. Nykyään vetää paremmin päivitysten jälkeen.
ex w123 240d
ex w123 300d autom
ex w124 200d turbo ic
ex W202 220e Elegance Autom
ex w210 230e classic autom
ex w210 320e 4matic
W202 200e Elegance
W251 350e 4matic
ex w123 300d autom
ex w124 200d turbo ic
ex W202 220e Elegance Autom
ex w210 230e classic autom
ex w210 320e 4matic
W202 200e Elegance
W251 350e 4matic
Kyllä sieltä kannenpäästä tulee hyvin öljyä. Kokeilin asian taannoin ihan uteliaisuuttani. Kaveri löi myllyn pyörimään ja pidin letkua irrallaan vadin yllä. Öljyä lenti niin maan perhanasti, vaikka putken sisähalkaisija on vain 4-5mm. Ei ole tuboja vielä ainakaan hajonnut, joten tuntuu riittävän. Tosin käynnistyksen jälkeen ei kannata heti antaa kierroksia.
Tosin eihän se ole Amerikan temppu vaihtaa isompaa öljypumppua koneeseen, jolloin tuotto riittää vielä paremmin. Vielä jos haluaa enemmän öljynpainetta, voi vaihtaa ketjupyörät turbon vastaaviin, jolloin pumppu pyörii nopeammin.
Tosin eihän se ole Amerikan temppu vaihtaa isompaa öljypumppua koneeseen, jolloin tuotto riittää vielä paremmin. Vielä jos haluaa enemmän öljynpainetta, voi vaihtaa ketjupyörät turbon vastaaviin, jolloin pumppu pyörii nopeammin.