MB 500SEC osto kannattaako?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

MB 500SEC osto kannattaako?

Viesti Kirjoittaja secci »

Terve!

Olen uusi käyttäjä foorumilla ja kiinnostas tollaset Secci mersut! Kertokaas mulle kaikkee Seccien tyyppivikoja? Sen tiedänkin että kuulemma aika herkkiä ruosteelle? Kannattaako ostaa 83 vuosmallin 500SEC mersua? Tässä on linkki autosta--> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... =628580&PN Tietääkö kukaan kyseisestä autosta? Kannattaako tuollaista ostaa?
Avatar
Cmeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 335
Liittynyt: Ti 22.02.2005 20:52
Paikkakunta: JoesMouth

Viesti Kirjoittaja Cmeli »

Terve vaan !

Hakua kannattaa käyttää, aiheesta löytynee montakin topikkia, kuten esim tämä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ht=500+sec

Mitä tulee kannattavuuteen, niin voin sanoa, että ei varmasti kannata :!: Jos hakee käyttöautoa, varmasti löytyy kyseistä mallia halvempia pidettäviä. Mutta jos taas on harraste auto kiikarissa, niin totta mooses secit on hienoja pelejä 8)
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"

-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Avatar
tinippa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 22.11.2005 22:30
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja tinippa »

kaunis...
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

Viesti Kirjoittaja secci »

kiitos jo tähän mennessä tulleista vastauksista! Harraste autoksi lähinnä hommaisin, ku tuo on vaan niin nätti kori malli!!! Näenkö oikein vai miten nuo tuon etuvalot näyttävät jotenkin erilaisilta kun muissa Seceissä?
Avatar
AriK123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 911
Liittynyt: Ke 11.06.2003 17:30
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja AriK123 »

secci kirjoitti:Näenkö oikein vai miten nuo tuon etuvalot näyttävät jotenkin erilaisilta kun muissa Seceissä?
Siinä näyttäisi olevan jenkkimallin valot.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

Viesti Kirjoittaja secci »

Mites onko noissa Seccien vuosimalleissa eroa? Onko tekniikassa tapahtunut muutoksia vuosien varrella?
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14188
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

secci kirjoitti:Mites onko noissa Seccien vuosimalleissa eroa? Onko tekniikassa tapahtunut muutoksia vuosien varrella?
1985 oli facelift, jolloin myös moottorit uudistuivat, pl. M117, joka säilyi tuotannossa pienin muutoksin.

http://mercedes500.de/
http://www.mercefreaken.com/modellene/126/126.htm

Lue myös http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=5645 .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

Viesti Kirjoittaja secci »

Onko tuossa moottorissa mitään tyyppivikoja? Millon noihin tuli katalysaattori? Oisko tuollasen SECin koneesta missään räjäytys kuvia? Mitä uudistuksia moottoriin tuli faceliftin myötä?
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Täytynee käydä viikonloppuna tsekkaamassa tuota, jos vielä myynnissä silloin..
Siis ihan vaan uteliaisuudesta, mitä tuolla rahalla saisi :wink:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

Viesti Kirjoittaja secci »

Esa H. kirjoitti:Täytynee käydä viikonloppuna tsekkaamassa tuota, jos vielä myynnissä silloin..
Siis ihan vaan uteliaisuudesta, mitä tuolla rahalla saisi :wink:
Onkos täällä foorumilla muita jotka vois käydä kattoo tota autoo ja kertoo vioista ite ku en kehtais lähtee kattoo täältä pohjois karjalasta asti, vaik kyllä tuo minua kiinnostas...
tenhunen
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 08.03.2006 14:28

Viesti Kirjoittaja tenhunen »

secci kirjoitti: Onkos täällä foorumilla muita jotka vois käydä kattoo tota autoo ja kertoo vioista ite ku en kehtais lähtee kattoo täältä pohjois karjalasta asti, vaik kyllä tuo minua kiinnostas...
Kävin tuota viime viikolla hätäseen vilkasemassa. Ihan leuhka vehje, vaikkakin ryhti hukassa. Tuohan näkyy jo kuvistaki, ku on aika etukenonen. Sisusta myös sen verran kulahtanu, että ei välttämättä piä mittari paikkaansa. Koneessa myöskin jännä rallatus. Ei oo tommosia kaverin 380 secistä kuulunu.

Veikkaampa taas et jos pari kuukautta oottelee et aurinko alkaa lämmittämään, ni alkaa noita myytäviä seccejäkin ilmaantumaan. Monilla pelkästään kesäajossa.

Muuten kyllä nuo 126 koriset on mukavia ajella. Itellä oli aikanaan 280se, mutta ei se oikein käyttöautona toiminu. Koko aika huoltamassa ja hermot riekaleina: "Nytkö se taas routii!?" Kertaalleen suli yllättäen automaatti kesken ajon.
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

Viesti Kirjoittaja secci »

tenhunen kirjoitti:
secci kirjoitti: Onkos täällä foorumilla muita jotka vois käydä kattoo tota autoo ja kertoo vioista ite ku en kehtais lähtee kattoo täältä pohjois karjalasta asti, vaik kyllä tuo minua kiinnostas...
Kävin tuota viime viikolla hätäseen vilkasemassa. Ihan leuhka vehje, vaikkakin ryhti hukassa. Tuohan näkyy jo kuvistaki, ku on aika etukenonen. Sisusta myös sen verran kulahtanu, että ei välttämättä piä mittari paikkaansa. Koneessa myöskin jännä rallatus. Ei oo tommosia kaverin 380 secistä kuulunu.

Veikkaampa taas et jos pari kuukautta oottelee et aurinko alkaa lämmittämään, ni alkaa noita myytäviä seccejäkin ilmaantumaan. Monilla pelkästään kesäajossa.

Muuten kyllä nuo 126 koriset on mukavia ajella. Itellä oli aikanaan 280se, mutta ei se oikein käyttöautona toiminu. Koko aika huoltamassa ja hermot riekaleina: "Nytkö se taas routii!?" Kertaalleen suli yllättäen automaatti kesken ajon.
Joo kiitos tiedoista!! niin-in, ryhdin näkee kuvista ja penkit näköjään eriparia! Myyjä sano mulle puhelimessa että auton tekniikka on täys 10 ja ruostetta ei oo! Ollu kuulemma suomessa 80 luvun lopulta eli yli kymmenen vuotta, tuottu USA:sta muutto autona joskus, eli ollut suurimman osan ajastaan suomessa ja enimmäkseen kai kesä autona?! Oliko tuossa korissa sanomista? Myyjä sano et konepellin reunassa ois pikkunen ruoste kukka. Muuta vikoja ei autossa oo kuulemma ku kattoluukku ei toimi. Mitenkäs kokeilitko millanen auto oli ajossa? Toimiko sähkövempaimet? ikkunat yms yms...
Avatar
Juselius
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Pe 07.10.2005 13:44
Paikkakunta: Helsinki, stressikylä.

Viesti Kirjoittaja Juselius »

secci kirjoitti:Oliko tuossa korissa sanomista? Myyjä sano et konepellin reunassa ois pikkunen ruoste kukka. Muuta vikoja ei autossa oo kuulemma ku kattoluukku ei toimi.


Mitäs materiaalia on -83:n konepelti jos siinä on "ruostekukka"? :shock:

Mun -88:ssa ei ainakaan ole muuta kuin kiveniskuja konepellin etureunassa alhaalla, siis maskin alapuolella, muuten ok. Se kun ei edes voi ruostua...

Jos kattoluukku ei pelaa, niin taitaa olla kalliimpi remppa, hankala ainakin.
Voi olla hyvä odotella kevättä ja parempikuntosia vaunuja. 8)
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)

"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)

"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Juselius kirjoitti:
secci kirjoitti:Oliko tuossa korissa sanomista? Myyjä sano et konepellin reunassa ois pikkunen ruoste kukka. Muuta vikoja ei autossa oo kuulemma ku kattoluukku ei toimi.


Mitäs materiaalia on -83:n konepelti jos siinä on "ruostekukka"? :shock:

Mun -88:ssa ei ainakaan ole muuta kuin kiveniskuja konepellin etureunassa alhaalla, siis maskin alapuolella, muuten ok. Se kun ei edes voi ruostua...

Jos kattoluukku ei pelaa, niin taitaa olla kalliimpi remppa, hankala ainakin.
Voi olla hyvä odotella kevättä ja parempikuntosia vaunuja. 8)

Jos Jenkkejä varten on kehitelty ruostuvaa alumiiniä
8) .

Mittari näyttää olevan kuvassa KM mittari, eli jos auto USA tuontia, niin mittari on varmasti vaihdettu.

Keulan "nyykähtäminen" johtuu madaltamisesta ( onko se tehty jouset vaihtamalla vai katkasemalla?? ).

Kattoluukun toimimivuus kannattaa todellakin tarkistaa, koska pelkät kiskot maksaa 400€ ja vaihtamisessa on ihan tarpeeksi työtä useammaki tunniksi......
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Jukka L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Pe 04.06.2004 23:23
Paikkakunta: Länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jukka L. »

Näyttäis myös että tuota on joskus päivitelty tuoreemmilla ulkokuoren osilla. Puskurit ja kylkien alahelmamuovit on uudemman mallin, eli matalammat kuin vanhemmissa malleissa. Olisiko maalauksen yhteydessä vaihdettu :?: Kolaroitu :?: Kannattaa tutkia tarkkaan, ettei tule yllätyksiä.
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Avatar
kekka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 300
Liittynyt: To 06.10.2005 21:46
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja kekka »

Kyllä omassa secissä on pieni kukkanen konepellissä, ei ruostetta mutta hapettumaa, alkanut ilmeisesti kiveniskemästä. Kyllä suola vaan on kovaa ainetta. Tällä kertaa pitäisi olla seceissäkin valinnan varaa koska niitä on tuotu melko paljon parin vuoden aikana. Muuten auto on kuin kuin kaikki vastaavat joissa on paljon monimutkaisia ratkaisuja ja lisävarusteita. Kannataa melkein keskittyä hakemaan hivenen kalliimpaa ellei työkalut pysy itsellä käsissä. Kun pikkuviat alkavat ilmaantumaan rupeaa lompakko tyhjenemään melko rivakasti jos käyttää ammattilaisella.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...

MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Avatar
Tomi L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Ti 23.09.2003 19:28
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi L. »

tenhunen kirjoitti:Muuten kyllä nuo 126 koriset on mukavia ajella. Itellä oli aikanaan 280se, mutta ei se oikein käyttöautona toiminu. Koko aika huoltamassa ja hermot riekaleina: "Nytkö se taas routii!?" Kertaalleen suli yllättäen automaatti kesken ajon.
Äläs nyt hyvä Tenhunen mollaa hyvää käyttöautoa :wink:

Kyllä vieläkin taitaa olla monella forumilaisella W126 käyttöautona, myös allekirjoittaneella. Mahtava peli ajaa ja itselläni tulee niin vähän kilsoja ettei bensanmeno haittaa. Firma maksaa työkilsat.

Toki saa varautua koska tahansa johonkin yllättävään vikaan joka voi jopa jättää penkalle, onhan auto 20 vuotta vanha. Mutta käy sitä joskus nykyautoillakin, ja yhtä lailla se silloin harmittaa :evil:

Käsittämättömän laadukas ja toimintavarma peli tuollainen kunnollinen W126 kuitenkin on! Omaa on saanut pitää pikkurahalla jokapäiväisessä ajossa.
- Tomi L.
W126 420 SE -86
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Näyttää ko. auton sitten olevan myyty..
(Tulevalle) foorumilaiselle?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
secci
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 06.03.2006 10:05

Viesti Kirjoittaja secci »

Esa H. kirjoitti:Näyttää ko. auton sitten olevan myyty..
(Tulevalle) foorumilaiselle?
Niihän tuo on... voi voi.... noh, täytyy ettii toinen... :(
bymoor
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja bymoor »

Esa H. kirjoitti:Näyttää ko. auton sitten olevan myyty..
(Tulevalle) foorumilaiselle?
Veikkauksesi osui oikeaan.. :D
CLS 320cdi -07
ex: E320cdi -99
ex: 500SEC -83
ex: C200cdi -97
ex: 280SE -82
ex: 240D -79
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

bymoor kirjoitti:
Esa H. kirjoitti:Näyttää ko. auton sitten olevan myyty..
(Tulevalle) foorumilaiselle?
Veikkauksesi osui oikeaan.. :D
No sitten eiku onneksi olkoon :wink:
Ja tervetuloa foorumille :)
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
kasimb
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: La 22.01.2005 13:46
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja kasimb »

Hiano homma! Alkaa olemaan hyvin materiaalia keväiseen SECcimiitinkiin tai vois sinne kyllä Ässät yleensäkin mahtua...
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!

www.hakalaperformance.fi

-89 560 SEC

-93 BMW 740i V8 Shadow Line

-91 Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4wd 4ws
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

kasimb kirjoitti:Hiano homma! Alkaa olemaan hyvin materiaalia keväiseen SECcimiitinkiin tai vois sinne kyllä Ässät yleensäkin mahtua...
:shock: missäs toi miitti on? kai sinne kaikki ässät kelpaa? 8)
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
Jukka L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Pe 04.06.2004 23:23
Paikkakunta: Länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jukka L. »

Onnittelut vaan bymoorille autonhankinnasta!! Ja tosiaan täytyy koittaa saada toteutettua kesänaikana jotakin S:sien kokoontumista :P Ja mun puolesta ainaskin sekä myös sedan mallit on tervetulleita mukaan :o
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Miittiä kannatan!! 8)
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 842
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja timo230e »

Niin minäkin 8)
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Avatar
wictro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Ti 22.11.2005 01:20
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja wictro »

minäkin!


...jos otan lisää talolainaa... :P
W123 1983 230 TE
C107 1979 450 SLC
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

wictro kirjoitti:minäkin!


...jos otan lisää talolainaa... :P
:lol:
:lol:
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
bymoor
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja bymoor »

No nyt oon vihdoin saanu kärryn omaan katokseen ihmeteltäväks. Kyllä se vähän kojootilta haiskahtaa, mutta pitää ny käydä vielä "asiantuntijoiden" juttusilla.

Esim keskuslukko ja turvavyöntyrkyttäjät ei toimi. Mitähän muuta ilmenee kunhan pääsee kunnolla ajolle ja roplaamaan. Eniten harmittaa nuo turvavyöntyrkyttäjät, ku ne on rokut ja vittumaisen näköset korjata. Tai ainaki siellä on piiriä ja hilavitkutinta tuelta, ku noita schemoja kattelin.

Laatikko säädetty mielestäni liian pehmeälle, toivottavasti ei oo lopullista vahinkoa sattunu. Pitää säädättää ekaks..

Kaasupoljin jäykempi ku tottunu 126:sissa. Kanittaiskohan vakionopeuden säädin? Meinas jalka alkaa puutumaan ku ajoin tuon lahesta tampereelle.

Puoltaa jonnin verran. Samanlaista oli vanhassakin ässässä. Oiskohan joku raidetangonpää valmis, koska ei puolla tasaisesti. Eli välillä hakee vasemmalle ja sitten taas oikeelle. Pyöränkulmat on säädetty 3 vuotta sitten.

Onse kumma että nää ei pienellä koeajolla tullu vastaan. Taino kaasupolkimen kinnauksen ja laatikon pehmeyden huomas. Katastus lappujen mukaan autolla ajettu vaan 3000km viimesen 2 vuoden aikana. Se oli jollain harrastajalla maannu tallissa. Eli tuo voi olla osasyyllinen kankeuteen.
CLS 320cdi -07
ex: E320cdi -99
ex: 500SEC -83
ex: C200cdi -97
ex: 280SE -82
ex: 240D -79
Avatar
Jukka L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Pe 04.06.2004 23:23
Paikkakunta: Länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jukka L. »

Tuolta löytyy asiaa noista turvavyön tarjoojien korjaamisesta. Siä on tollaset muovirattaat jokka ajan kans kulahtaa loppuun, jolloin ei systeemi toimi olleskaan. tossa linkki -> http://www.mbcoupes.com/repairarticles/ ... senter.htm
saattaa olla toki moottorissakin vikaa, mutta kannattaa aukasta ja tarkistaa ennen ko alkaa hommaileen uusia.
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Vastaa Viestiin