jepulis. olisi tuossa w201:sen meikkauksen aika kohtapuoliin, eli helmoista kukkaset kuusikkoon, ja ajattelin että voisi siihen istuttaa jonkun muodokkaamman helman ja etuseen lipan. kuinka kiinnitän sen helman? helmapellin päälle? vai otetaanko entinen kenties pois? sikaflex + peltiruuvit?
neuvokaas hieman kiitos
Mitäs tarkotat tolla "entiset pois"?... Helmapellit on osa kantavaa rakennetta ettei niitä nyt ainakaan pois voi ottaa.
Itselläni on 2.3-16V AMG-helmat ja ne sopii kyllä suoraan ilman mitään muutoksia.. Ei muutaku ruuvaa kiinni.
http://www.streettuningcar.net/shop.php?prod=43 tuolta saa jonkin näköset levikkeet, jos ei nyt ihan completokselta oo varaa tilata... Itse kiinnitin ruuveilla vain, koska ne on helppo irrottaa sitten tulevaa vitutusta varten. Eli W201 korissa on Jalkalistaa ennen sellainen pitkä musta muovinen "kynnys", mikä irtoaa väkivallalla. Sen irrotettua työntää korisarjan paikalleen ja ruuvaa kiinni MYÖS ovien alapuolelta, sitten muokkaa muovista osaa sivuleikkureilla ja kiinnittää tiivisteliiman kanssa niin pitäisi olla kuin ammattilaisen jäljiltä. Yllätyksenä saattaa tulla HIEMAN ruostetta kun poistaa sen mustan listan. TC7 nimiseltä käyttäjältä ostin omat helmat. Se tykkää rakentaa lasikuidusta kaikkee kivaa...
Mulla olis juurikin noista streetstylecarin helmoista sellaiset hieman muokatut versiot. Eli nehän on tehty muovikyljettömään niinkun sulla ja mä oon muokannu ne muovikyljelliseen versioon sopivaksi. Eli ne on hieman hillitymmän näköiset. Kiinnostaisko? Noin 100€.
Teit joskus w202 koriin MUISTAAKSEENI joskus helmoja... Just kotiuduin 3H sitten, nyt alkaa nousemaan... Mustat väriltäön. Tossa ne on