korisarja meininkiä w201:seen (helmat)

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Migself
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

korisarja meininkiä w201:seen (helmat)

Viesti Kirjoittaja Migself »

jepulis. olisi tuossa w201:sen meikkauksen aika kohtapuoliin, eli helmoista kukkaset kuusikkoon, ja ajattelin että voisi siihen istuttaa jonkun muodokkaamman helman ja etuseen lipan. kuinka kiinnitän sen helman? helmapellin päälle? vai otetaanko entinen kenties pois? sikaflex + peltiruuvit?
neuvokaas hieman kiitos 8)
2.3 l
Rento
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

..

Viesti Kirjoittaja Rento »

sikaa + pari ruuvia.. päädyistä kii ainaki ruuveilla..

vaan kerro mulle mistä löydät hienot helmat tohon w201 :D
Raha pitää aina käyttää johonkin tähelliseen.
Migself
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

en minä hienoista puhunutkaan.. vaan "helmoista" :lol: :roll:
2.3 l
mako
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Helmat tarjolla

Viesti Kirjoittaja mako »

Mulla ois vuoden -85 mustat AMG helmat tarjolla. Jos kiinnostaa ni ilmotelkaa.
Matti
Migself
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

mitenkähän on.. nuo amg helmat sitten, jos ne asentaa niin tulevatko ne alkuperäisten helmapeltien päälle, vai otetaanko entiset kuusikkoon?
2.3 l
MjN
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja MjN »

Mitäs tarkotat tolla "entiset pois"?... Helmapellit on osa kantavaa rakennetta ettei niitä nyt ainakaan pois voi ottaa.
Itselläni on 2.3-16V AMG-helmat ja ne sopii kyllä suoraan ilman mitään muutoksia.. Ei muutaku ruuvaa kiinni.
LP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja LP »

http://www.streettuningcar.net/shop.php?prod=43 tuolta saa jonkin näköset levikkeet, jos ei nyt ihan completokselta oo varaa tilata... Itse kiinnitin ruuveilla vain, koska ne on helppo irrottaa sitten tulevaa vitutusta varten. Eli W201 korissa on Jalkalistaa ennen sellainen pitkä musta muovinen "kynnys", mikä irtoaa väkivallalla. Sen irrotettua työntää korisarjan paikalleen ja ruuvaa kiinni MYÖS ovien alapuolelta, sitten muokkaa muovista osaa sivuleikkureilla ja kiinnittää tiivisteliiman kanssa niin pitäisi olla kuin ammattilaisen jäljiltä. Yllätyksenä saattaa tulla HIEMAN ruostetta kun poistaa sen mustan listan. TC7 nimiseltä käyttäjältä ostin omat helmat. Se tykkää rakentaa lasikuidusta kaikkee kivaa...
W201 2.5 Turbo Diesel -88
TC7
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja TC7 »

LP kirjoitti: TC7 nimiseltä käyttäjältä ostin omat helmat. Se tykkää rakentaa lasikuidusta kaikkee kivaa...
En kyllä muista sulle myyneeni helmoja :shock: . tuovmar käyttäjälle myin yhdet. Eikös sulla oo sellaset m3-tyyliset levikkeet?
LP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja LP »

Mulla olis juurikin noista streetstylecarin helmoista sellaiset hieman muokatut versiot. Eli nehän on tehty muovikyljettömään niinkun sulla ja mä oon muokannu ne muovikyljelliseen versioon sopivaksi. Eli ne on hieman hillitymmän näköiset. Kiinnostaisko? Noin 100€.

Teit joskus w202 koriin MUISTAAKSEENI joskus helmoja... Just kotiuduin 3H sitten, nyt alkaa nousemaan... Mustat väriltäön. Tossa ne on
W201 2.5 Turbo Diesel -88
Vastaa Viestiin