Autoverhoilu Kaasinen
Autoverhoilu Kaasinen
Tohon farkkuni sporttirattiin kyllästynyt Gynther, oli jossain vaiheessa päättänyt, että Classicissa on parempi sompa joten vaihdetaan. No yritin sitten etsiä siihen sitä orggista ja halvin hinta olisi ollut n 700 €. No sitten tuli keskustelleksi muutaman kanssa aiheesta ja mulle ehdotettiin, että mitä jos sen verhoilisi. Juuri äsken kävin auton hakees ja ei voi muuta kuin kiitellä Autoverhoilu Kaasisen työn jälkeä josta tossa pari kuvaa
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 1
Kuva 2
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Siinähän se oikeastaan olikin se syy, miks halusin kokeilla tota vaihtoehtoa, niin satkun se otti tosta ja joo, Caravellelle on jo aika tilattuna
Niin ja Kaasinenhan pitää majaansa täällä Espoossa


Niin ja Kaasinenhan pitää majaansa täällä Espoossa
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Sanoi suoraan kun ekan kerran asiasta keskusteltiin, että menee aikaa ja tupakkia todella paljon, eikä voi varmuudella sanoa tuleeko hyvä. Mulle kelpas toi selitys ja varsinkin kun lopputulos on muuten kuviakin parempi.
Se mikä kanssa miellyttää mua, niin nyt se kehä jonkinverran paksuni, eli siitä saa mielestäni mukavammin kiinni.
Se mikä kanssa miellyttää mua, niin nyt se kehä jonkinverran paksuni, eli siitä saa mielestäni mukavammin kiinni.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Onko kyseessä Elmeri Kaasinen? W123:n huoltokirjakansiossa on pieni muistilappu "Kaasinen verhoilija soitto 30.6. nro 949------"


Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Tratin Nahotus
Joku kysyi miksei reunaa saakka Se ei olekkaan aivan yksinkertaista toteuttaa. Laitoin omani aivan samalla tavalla En yksikertaisesti viitsinyt ruveta niin aikaa vievään hommaan Ja kyllä se hinnassakin olisi varmaan tuntunut tulee helposti puolet lisää mutta teen joskus uurestaan kun ei ole mitään muuta tekemistä
Terveisin Autoverhoilija
Terveisin Autoverhoilija
Tässä kun tänään "joutu" pikkuisen ajelee tolla, niin tuli muuten todella hyvän tuntuinen tosta ratista. Itse pidän paksukehäisestä ratista ja tossa se on normaaliin verrattuna muutaman millin vahventunut. Ja toi oli mun mielestä kyllä erinomainen ajatus laittaa se yläosa tommoisesta reijitetystä nahasta, tulee tohon "urhiluautoon" tosi Sporttinen tunnelma
.
Mites se Paloviidan ratti, minkä vahvuista se sun nahka oli.



Mites se Paloviidan ratti, minkä vahvuista se sun nahka oli.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Ohhoh, todella hyvään hintaan saa näköjään siistiksi ratin! Offtopiccina, miksikös kuvassa on tempomatin nopeudenrajoitin päällä?
Itte en ees osaa käyttää tota rajoitinta, oon tyytyny vakionopeudensäätimen käyttöön. Näyttää muuten sisältä paria varustetta (ja siistimpää rattia) lukuunottamatta täsmälleen samalta mun C 280 T Sporttiin verrattuna!

Itte en ees osaa käyttää tota rajoitinta, oon tyytyny vakionopeudensäätimen käyttöön. Näyttää muuten sisältä paria varustetta (ja siistimpää rattia) lukuunottamatta täsmälleen samalta mun C 280 T Sporttiin verrattuna!
Ratin nahka oli muistikuvan mukaan millin luokkaa, ehkä vähän päälle. Ratti tuntui kyllä päällystyksen jälkeen selvästi paksummalta ja miellyttävämmältä käteen.Antti V kirjoitti: Mites se Paloviidan ratti, minkä vahvuista se sun nahka oli.

MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Juu kyllä tota Limitteriä on tullut jonkinverran käytettyä, täällä takahikiällä(Espoo) on muutaman tosi tunnettu tutkapaikka, missä tulee ihan tahattomasti ajettua ylinopeutta. Niin ja jos sulla on C 280 T Sport, niin miksiköhän se muuttuu, jos malli on C 250 TDT SportTuc kirjoitti:Ohhoh, todella hyvään hintaan saa näköjään siistiksi ratin! Offtopiccina, miksikös kuvassa on tempomatin nopeudenrajoitin päällä?![]()
Itte en ees osaa käyttää tota rajoitinta, oon tyytyny vakionopeudensäätimen käyttöön. Näyttää muuten sisältä paria varustetta (ja siistimpää rattia) lukuunottamatta täsmälleen samalta mun C 280 T Sporttiin verrattuna!


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Kuten jo aiemmin sanoin, varasin ajan ton pakun ratin verhoiluun, juurikin sen älyttömän ohuen kehän johdostapaloviita kirjoitti:Ratin nahka oli muistikuvan mukaan millin luokkaa, ehkä vähän päälle. Ratti tuntui kyllä päällystyksen jälkeen selvästi paksummalta ja miellyttävämmältä käteen.Antti V kirjoitti: Mites se Paloviidan ratti, minkä vahvuista se sun nahka oli.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Sopii käteen
Kyllä tämän nahotuksen jälkee on kuin ajaisi eri autoa minullakin on aito kulunut nahka tratti alla mutta kyllä muuttui paljon paremmin käteen sopivaksi ja tällätavalla tehtynä sen pystyy kyllä satkulla tekemään Hyvää kevättä.