onko olemassa pitempää anturiputkea tonne lasinpesusäiliöön ??? vai pitääkö nypätä johdot / poltin irti ärsyttävä ominaisuus kun säiliössä vielä yli puolet nestettä jäljellä ni merkki valo jo killottaa
s124 250 d -91 ex w123 240 d -83 köyhällä ei oo varaa ostaa huonoa
Eikö olekki hieno ominaisuus? Mie olen joskus kans samaa miettiny, että eikö tuota pirua vois jotenkin laskea. En ole sen paremmin asiaan perehtynyt, mutta eiköhän täältä joku löydy joka on sitä rukannut......
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Mulla killotti se valo siinä pari kuukautta kun en uskonut että se johtuu siitä olemattomasta vajauksesta, tutkin muut vaihtoehdot mutta en lisännyt nestettä, ja sitten kun vajaus oli niin suuri että nestettä piti lisätä, niin yllätys oli suuri kun valo hävis, tunsinpa itseni silloin tyhmäksi
Mulla ei toiminut merkkivalo ollenkaan ja vaihdoin uuden anturin sinne säiliöön,nyt toimii eikä mielestäni yhtään liian aikaisin.Voisko olla että se anturi alkaa vanhemmiten sytyttään valon liian aikaisin
yttewi kirjoitti:Mulla ei toiminut merkkivalo ollenkaan ja vaihdoin uuden anturin sinne säiliöön,nyt toimii eikä mielestäni yhtään liian aikaisin.Voisko olla että se anturi alkaa vanhemmiten sytyttään valon liian aikaisin
oisko sitten pitempi sulla toi anturi ?
minusta näyttää et se koho on alimmassa asennossa silloin ku valo syttyy ei edes pääse lähemmäs säiliön pohjaa . taijan nakata närree oksalle märänemmää koko hökötyksen
s124 250 d -91 ex w123 240 d -83 köyhällä ei oo varaa ostaa huonoa
Mulla on joku kolmasosa vielä kun syttyy. Aika hyvä ominaisuus mun mielestä, ei ole vielä loppunut ajossa nesteet koskaan.
Toisin on tuon 200:sen kohdalla josta valo palanut, siinä on loppunut monesti ja aina huonolla ajokelillä.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"