w124 mitä kävi koneelle 200D
w124 mitä kävi koneelle 200D
Tuossa tyttöystävä paineli mersulla motarilla, ja öljynvarotus valo sytty, jonka jälkeen öljyn paineet lähti tippumaan alle 2 no se sitten vetäs motarin sivuun ja tarkisti öljyt, öljyä oli, ku olihan ne 2 viikkoa sitten vaihdettu, tämän jälkeen laitto koneen käyntiin, niin öljyn paineet ei noussu, ja kone piti kovaa roksotusta, no ei muuta kun lavetilla himaan.
Menin sitten itse autoa katsomaan, annoin koneen jäähtyä ja tarkistelin vuotoja sun muita, ei mitään silmin havaittavaa näkynyt, kone käyntiin öl paineet nousi mutta kone piti tavallista voimakkaampaa roksotusta, no auto jäi siihen sitten.
No tutkimaan heti ku ehtii, ehdotuksia, mikä iski, itelle tuli mieleen öljypumppu, kampiakselin laakerit, kansi.
Joo no onhan tolla jo ajettu 780tkm, jos isompi vika niin kannatta varmaan miettii vaihtokonetta..
Menin sitten itse autoa katsomaan, annoin koneen jäähtyä ja tarkistelin vuotoja sun muita, ei mitään silmin havaittavaa näkynyt, kone käyntiin öl paineet nousi mutta kone piti tavallista voimakkaampaa roksotusta, no auto jäi siihen sitten.
No tutkimaan heti ku ehtii, ehdotuksia, mikä iski, itelle tuli mieleen öljypumppu, kampiakselin laakerit, kansi.
Joo no onhan tolla jo ajettu 780tkm, jos isompi vika niin kannatta varmaan miettii vaihtokonetta..
Auto oli M-B 200D W124. vm93
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
öljyinä olen käyttänyt aina samaa gastrol 10w40 täysynteettistä, mutta olen vaihtanut öljyt aina yläkautta (mittatikku) oisko mahdollista että olis jäänyt saissee öljypohjaan.
Nettivaraossa selaillessa tuli ihan kuningas idea------>http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=423440
tosta tarpeelliset ja loput myyntiin. Eiks toi 91 ole jo vähäpäästoinen, niin ei tulis siitäkään ongelmia ja saisi vähän tekemistä
Nettivaraossa selaillessa tuli ihan kuningas idea------>http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=423440
tosta tarpeelliset ja loput myyntiin. Eiks toi 91 ole jo vähäpäästoinen, niin ei tulis siitäkään ongelmia ja saisi vähän tekemistä

Auto oli M-B 200D W124. vm93
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Kaksi päivää valo hoitoa ja tänään menin kokeilemaan auto, pienen koeajon jälkeen ei kuulunut mitään ylimääräisiä ääni, ja kaikki toimi niinkuin aikasemminki, perus maantieajossa öl paineet 1.2 ja motari ajon jälkeen 0.9.
Auto oli M-B 200D W124. vm93
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
- satakaksnelonen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Su 19.03.2006 18:46
Samanmoista kilkatusta piti kerran n.10 minuuttia samoilla oireilla. Sen jälkeen ajettu taas 100tkm. Enkä vieläkään tiedä mitä se oli. OT: toi koneen ilmotus pisti
Autossa on hyvä teknikka. Ac, keskuslukitus, vakionopeussäädin. Kaikki toimii. Auto voi ajaa.
auto on ruotsin rekkarissa ja olut omassa käytössä

auto on ruotsin rekkarissa ja olut omassa käytössä
E-TYPE:-) W124 -94
Oliko toi 300 vähäpäästöinen, ja minkä kuntoinen on kuskin puolelta.OT: toi koneen ilmotus pisti Very Happy Autossa on hyvä teknikka. Ac, keskuslukitus, vakionopeussäädin. Kaikki toimii. Auto voi ajaa.
auto on ruotsin rekkarissa ja olut omassa käytössä
Auto oli M-B 200D W124. vm93
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--