No niin. Tähän vois pistää sanonnan: "pistä lapsi asialle ja mene itse perässä". Eli pitää ite tehä kaikki ja uskoa vain se minkä ite kokee ja näkee. Eli katsastuskonttorilla viton keulaa tutkittiin ja todettiin että: "on kuule kaikki paikat kunnossa..." Just just!
Vinskin vihjeen perusteella (kiitos vinskille)hommasin Viton nosturille ja aloin ite punoon paikkoja ja "koeponnistaan" mm. etukelkan puslia.
Pitää tähän väliin vielä lisätä, että on aivan turhaa yrittää "tutkia" alustan kuntoa jos sitä ei pysty tekeen auton alta. On aiemmin ite tutkittu ja väännelty auton sivulta, kun on ollut vain tunkilla nostettuna. Siis auto ilmaan nosturilla ja totuus paljastuu. Kaikki näköjään pitää oppia kantapään kautta, mutta ainaki tässä oppii

.
Tuommosen vartin punomisen ja tutkiskelun tuloksena: Etukelkan kumipusla takana keskellä aivan päreinä, kuminpalasia pois runsaasti, etukelkan pelkääjän puoleinen takapusla väljä, pelkääjän puolen kolmiotukivarren etummainen pusla lievästi väljä.
Pisti hieman arveluttaan tuo katsastuksen taso.....
Noh nyt on ongelmana se, että voiko noita vaihtaa kotikonstein? Keskipusla näyttäisi helpolta, mutta tuo takana sivussa oleva arveuttaa hieman, kuten myös tuon kolmiotukivarren pusla. Jollaki kokemusta noista vaihtohommista?
Tarvitaanko erikoistyövälineitä? Kerran yritin vaihtaa e30 bimmeriin takakelkan puslia ja parin päivän punomisen jälkeen vein suosiolla verstaalle. Tarvittiin erikoistyövälineet niiden puslien vaihtoon.
No ainaski tiedän nyt jos vito klonksuttaa, mistä se ääni tulee
Ja kumarrus autonosturin keksijälle

.