
mb 124 300d superturbon osto!!!
mb 124 300d superturbon osto!!!
joo, elikkä oon vakaasti aikonut vaihteeksi kokeilla turbo diisua bensavehkeitten jälkeen. olisi kiva kuulla kokemuksia 300+hv/autom mersujen omistajilta et millanen peli on käyttää? sen uskon et väännön puutetta ei ainakaan kukaan valita ja ajettavuus on kohdallaan, mut repiiks esim samaan malliin ku viri kossu sierrat tai vastaavat? kiitos etukäteen tiedoista 

"viri kossu sierra" Siinä on tasan yksi hyvä juttu: kossu
Luulenpa, että lukemalla noita juttuja, joita muuten riittää siellä on hyvinkin kirjavia ja hauskoja kertomuksia ajo-ominaisuuksista tai mitä tässä sitten haettiinkin.

Luulenpa, että lukemalla noita juttuja, joita muuten riittää siellä on hyvinkin kirjavia ja hauskoja kertomuksia ajo-ominaisuuksista tai mitä tässä sitten haettiinkin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
heh.
cossu sierrat ei revi muuta ku perseen auki kun eivät kestä mitn.. aina on korjaamon pihalla seisoskelemassa.. 

Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Jos haet autoa tehokasta autoa ja vertailukohtana on Cossy, niin tässä voi ihan hyvällä omallatunnolla sanoa kuten epk, että rämisee ja paukkuu ja tuntuu että auto ratkeaisi. Sierrasta saa kyllä huipputehoa, mutta on noihin dieseleihin nähden aika hankala ajettava. Dieselin pitempi vääntöalue suhteessa 2 litaiseen korkeilla kierroksilla toimivaan bensa turboon, tuo normaalin ajamisen miellyttävämmäks.
En toisaalta tiedä minkälaiseen ajoon olet autoa tarkoittanut, mutta jos kadulle valinta olisi tehokkaista viri autoista diesel, mutta taas rata-ajoon kyllä menis pointsit (jopa mersu forumilla) mainitsemaasi Cossyyn

En toisaalta tiedä minkälaiseen ajoon olet autoa tarkoittanut, mutta jos kadulle valinta olisi tehokkaista viri autoista diesel, mutta taas rata-ajoon kyllä menis pointsit (jopa mersu forumilla) mainitsemaasi Cossyyn


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
joo, onhan se totta et koskisia saa rienata aika ylös et tosissaan saa sitä helvetillist riuhtomista. ja sitä kautta luotettavuus,taloudellisuus ym kärsii, nyt ois kuitenkin tarkotus hankkii nopea/kestävä/mukava/luotettava/halpa ajaa harraste/perheauto, elikkä taitaa merssu olla aika hyvin nois kriteereissä. onks laatikot,perät kalliita 124 300td:hen???
Ei millään pahalla, mutta tais tulla pikkuisen liikaa noita muuttujiasbc355 kirjoitti:nyt ois kuitenkin tarkotus hankkii nopea/kestävä/mukava/luotettava/halpa ajaa harraste/perheauto


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Ei se kyyti samanlaista ole kuin jossain kireässä bensapelissä. Varsinkin painavassa automaattivaihteisessa sitä kiihtyvyyttä ei oikein edes tajua, se on tasaista ja jatkuvaa menoa, joka ei oikeastaan tunnu laimentuvan vaikka mittari loppuu kesken. Mitä kovempaa mennään sen paremmin tuntuu kiihtyvän.
Terve! Tulikos tämä jälkimmäinen koskaan myyntiin?? Vai menikö vaan multa ohi..?? (niinkun st mersujen tapana on. heh.. )jorma kirjoitti:täällä olis myytävänä jotenki lähtevä 190 3.0 td![]()
ja syksymmällä tulee myyntiin coupe 3.0 24v td
Vastaavan pelin olen ajatellut rakentaa, mutta aikataulut ei oikein anna periksi, joten taitaa jäädä moinen haaveeksi.. ellei valmiina saisi ostettua

t.starkki kirjoitti:juu itte kanssa uusi tällä foorumilla ni tartis vähä tietoo et paljo esim tommone 5 mukine 2.5 litrane dieseli kestää heppoja noin ei tarte olla tarkkoja tietoja.
300hp/450nm ja jatkuvaa ajoa....loppu on sitten kaasujalasta kiinni miten loppupelissä pysyy nipussa.... mutta ei sovi hemmolle jolla on peukalo keskellä kämmentä.....koska remontti vaara on aina olemassa kun koneita viritetään



Itse tein ja säästin
mutta on noihin dieseleihin nähden aika hankala ajettava. Dieselin pitempi vääntöalue suhteessa 2 litaiseen korkeilla kierroksilla toimivaan bensa turboon, tuo normaalin ajamisen miellyttävämmäks.
no jaa tätä väitettä en kyllä allekirjota...tietenkin alavääntöä on tiisselissä reilummin mutta moottorin luonne on kyllä aikapitkälti samallainen sitten kun holsetti herää niin meno on raivokasta mutta tiisselissä kierrokset loppuu aikanopeasti kesken..ja keppiä saa nykiä aika nopeeseen tahtiin. vaihtovalo pitäs omaan laittaa niin ei karkailis kierrokset liian pitkälle
ps.omakin on nettiautossa myynnissä

<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
makeST kirjoitti: no jaa tätä väitettä en kyllä allekirjota...tietenkin alavääntöä on tiisselissä reilummin mutta moottorin luonne on kyllä aikapitkälti samallainen sitten kun holsetti herää niin meno on raivokasta mutta tiisselissä kierrokset loppuu aikanopeasti kesken..ja keppiä saa nykiä aika nopeeseen tahtiin. vaihtovalo pitäs omaan laittaa niin ei karkailis kierrokset liian pitkälle
ps.omakin on nettiautossa myynnissä
Suosittelen vaikka 2.65 välityksellä olevaa perää...