124 250D öljynpaineet
124 250D öljynpaineet
Moro taas
Aimemmin kirjoittelin, kun paineet kuumalla moottorilla nollilla ja helvetinmoinen säklätys venttiilinnostimista. Sain varman tiedon kansipahvin vuodosta.
Nyt kansipahvi vaihdettu ja kansi oikaistu. Säklätys jatkuu kuumana ja paineet putoaa ajaessakin. Ei kuitenkaan aivan samalla mitalla, kun ennen kansiremppaa.
Vierimaa Haukiputaalta epäili pumppua tai suodattimen suodattimen jalan tukkoisuutta. Sen tarkistin ja kaikki OK. Voisiko olla muuta mahdollisuutta, kuin pumpun vika.
Jos jollain on VARMASTI kunnossa oleva kone tai pelkästään alakerta, niin voisi mailailla tai soittaa. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kypsyttämään omien romujen rassaaminen, kun olisi laskutettavaakin työtä jonossa..
Asko
0500-381061
Aimemmin kirjoittelin, kun paineet kuumalla moottorilla nollilla ja helvetinmoinen säklätys venttiilinnostimista. Sain varman tiedon kansipahvin vuodosta.
Nyt kansipahvi vaihdettu ja kansi oikaistu. Säklätys jatkuu kuumana ja paineet putoaa ajaessakin. Ei kuitenkaan aivan samalla mitalla, kun ennen kansiremppaa.
Vierimaa Haukiputaalta epäili pumppua tai suodattimen suodattimen jalan tukkoisuutta. Sen tarkistin ja kaikki OK. Voisiko olla muuta mahdollisuutta, kuin pumpun vika.
Jos jollain on VARMASTI kunnossa oleva kone tai pelkästään alakerta, niin voisi mailailla tai soittaa. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kypsyttämään omien romujen rassaaminen, kun olisi laskutettavaakin työtä jonossa..
Asko
0500-381061
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Re: 124 250D öljynpaineet
[quote="aseva"]Moro taas
Aimemmin kirjoittelin, kun paineet kuumalla moottorilla nollilla ja helvetinmoinen säklätys venttiilinnostimista. Sain varman tiedon kansipahvin vuodosta.
/quote]
Onko moottorissa liikaa öljyä!?
Teettää juuri tuota, jos on. Missään nimessä ei saa olla ylärajan ylitse!
Kun kampiakselin vastapainot vatkaavat öljyä niin se menee vaahdoksi em. seurauksin!
Eki
Aimemmin kirjoittelin, kun paineet kuumalla moottorilla nollilla ja helvetinmoinen säklätys venttiilinnostimista. Sain varman tiedon kansipahvin vuodosta.
/quote]
Onko moottorissa liikaa öljyä!?
Teettää juuri tuota, jos on. Missään nimessä ei saa olla ylärajan ylitse!
Kun kampiakselin vastapainot vatkaavat öljyä niin se menee vaahdoksi em. seurauksin!
Eki
W203 270 CDI -03 Autom.
ex. Passat Variant 1.9 TDI -01, 220S -55, 220S -59, 220S -62, 190D -63, 220D -73, 240D -78, MB E250D -92, MB 190E KAT -89, BMW E39 523 iA, BMW 850i, BMW 635CSi, Moskvits Elite, Fiat 600, ym.
ex. Passat Variant 1.9 TDI -01, 220S -55, 220S -59, 220S -62, 190D -63, 220D -73, 240D -78, MB E250D -92, MB 190E KAT -89, BMW E39 523 iA, BMW 850i, BMW 635CSi, Moskvits Elite, Fiat 600, ym.
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Missä kerrotaan vaihtoväli, en ole ikinä kuullutkaan, 500tkm vois olla lähempänä.karjis kirjoitti:Kyllä toi nokkaketju kannattaa vaihtaa 50 tkm:n sisään, sillä vaihto suositus väli 200tkm. Laakerit kun kuluneet alkaa pitään räplättävää ääntä, joten ajattelin sitä mahdollisuutta.
RED POWER IHC DT-358