http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes ... dZViewItem
W116 6,9 BiTurbo
W116 6,9 BiTurbo
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: W116 6,9 BiTurbo
Kun mikään ei riitäMesedesi kirjoitti:Saattaa olla aika rankka kapine....![]()
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.Heavy kirjoitti:Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Samoiten kickdowniin pitää tehdä uudet vimpstaakit, ja varmastikin myös kardaanin mitta poikkeaa aika tavalla. Moparissa on ristinivelet, kun taas MB käyttää ns. rättiniveltä.
Enkä kyllä missään nimessä uskoisi Moparin TF727:n kestävän tuommoisen myllyn voimia ilman rankkoja vahvistuksia.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
iso ja pikkulohko laatikoissa on eri jako mutta voihan se silti sopia suoraankin. miksei kestäisi ilman vahvistuksia? kestää viritetyn 440 perässä. tuskin tuosta koneesta mitään hirmutehoja on otettu.Mesedesi kirjoitti:Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.Heavy kirjoitti:Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Samoiten kickdowniin pitää tehdä uudet vimpstaakit, ja varmastikin myös kardaanin mitta poikkeaa aika tavalla. Moparissa on ristinivelet, kun taas MB käyttää ns. rättiniveltä.
Enkä kyllä missään nimessä uskoisi Moparin TF727:n kestävän tuommoisen myllyn voimia ilman rankkoja vahvistuksia.
dodge dart 1967
Äläs nyt tommosta epäile ku saman konsernin tuotteista puhutaanMesedesi kirjoitti:Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)




