W116 6,9 BiTurbo

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

W116 6,9 BiTurbo

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Saattaa olla aika rankka kapine.... :shock:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes ... dZViewItem
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Jare
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Ti 24.08.2004 16:48
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Jare »

Vois ostaa ton jos pääsis omasta W115 eroon.
Sitähän sit siirtyis samalla W numerointi asteikolla ja muutenkin eteenpäin, oikein vauhdilla :D
W 115 220/8 1970/71
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Re: W116 6,9 BiTurbo

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Mesedesi kirjoitti:Saattaa olla aika rankka kapine.... :shock:
Kun mikään ei riitä :wink:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Heavy kirjoitti:Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.

Samoiten kickdowniin pitää tehdä uudet vimpstaakit, ja varmastikin myös kardaanin mitta poikkeaa aika tavalla. Moparissa on ristinivelet, kun taas MB käyttää ns. rättiniveltä.

Enkä kyllä missään nimessä uskoisi Moparin TF727:n kestävän tuommoisen myllyn voimia ilman rankkoja vahvistuksia.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
santtu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ma 28.06.2004 22:07
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja santtu »

Mesedesi kirjoitti:
Heavy kirjoitti:Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.

Samoiten kickdowniin pitää tehdä uudet vimpstaakit, ja varmastikin myös kardaanin mitta poikkeaa aika tavalla. Moparissa on ristinivelet, kun taas MB käyttää ns. rättiniveltä.

Enkä kyllä missään nimessä uskoisi Moparin TF727:n kestävän tuommoisen myllyn voimia ilman rankkoja vahvistuksia.
iso ja pikkulohko laatikoissa on eri jako mutta voihan se silti sopia suoraankin. miksei kestäisi ilman vahvistuksia? kestää viritetyn 440 perässä. tuskin tuosta koneesta mitään hirmutehoja on otettu.
dodge dart 1967
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3493
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Viesti Kirjoittaja jackie »

Mesedesi kirjoitti:Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.
Äläs nyt tommosta epäile ku saman konsernin tuotteista puhutaan :P
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Vastaa Viestiin