Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Heavy kirjoitti:Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.
Samoiten kickdowniin pitää tehdä uudet vimpstaakit, ja varmastikin myös kardaanin mitta poikkeaa aika tavalla. Moparissa on ristinivelet, kun taas MB käyttää ns. rättiniveltä.
Enkä kyllä missään nimessä uskoisi Moparin TF727:n kestävän tuommoisen myllyn voimia ilman rankkoja vahvistuksia.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Heavy kirjoitti:Hienolta vaikuttaa ja varmaan kulkeekin ihan kivasti. Kestävä laatikko ainakin kun on TF-727. Meneeköhän tuo millaisin muutoksin tuon koneen jatkoksi vai saako ihan suoraan pultattua tuon automaatin sinne?
Epäilempä, että ei saata Moparin ison-, eikä pikkulohkon kehät osua yksiin. Joten ainankin "kytkinkoppa" pitää muotoilla uudelleen.
Samoiten kickdowniin pitää tehdä uudet vimpstaakit, ja varmastikin myös kardaanin mitta poikkeaa aika tavalla. Moparissa on ristinivelet, kun taas MB käyttää ns. rättiniveltä.
Enkä kyllä missään nimessä uskoisi Moparin TF727:n kestävän tuommoisen myllyn voimia ilman rankkoja vahvistuksia.
iso ja pikkulohko laatikoissa on eri jako mutta voihan se silti sopia suoraankin. miksei kestäisi ilman vahvistuksia? kestää viritetyn 440 perässä. tuskin tuosta koneesta mitään hirmutehoja on otettu.