Projekti S210 *uudet vanteet*
Saattaa olla takana sovittamista tuolla ET:llä....

Orkkis AMG vanne ET35 18x8.5 ja 265/35/18 renkailla sekä campersäätötangoilla sirahtelee KOVAA kaarteeseen ajettaessa kaariin...
En nyt halua pelotella mut toivotaan et mahtuu.
Onhan nuo mageen näköset.
Minkä levyset ja mikä ET Pyhimyksellä on nuissa 19 tuumasissa Carlssoneissa takana?
~KOS~

Orkkis AMG vanne ET35 18x8.5 ja 265/35/18 renkailla sekä campersäätötangoilla sirahtelee KOVAA kaarteeseen ajettaessa kaariin...
En nyt halua pelotella mut toivotaan et mahtuu.
Onhan nuo mageen näköset.
Minkä levyset ja mikä ET Pyhimyksellä on nuissa 19 tuumasissa Carlssoneissa takana?
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Carlssonni ja Keskini molemmat huutaa taakse 9,5 ja 10 tuumaisiin 28-30 ET:n. Ota nuistaki nyt selvää. Kumma ku mersussa vaihtelee nuo eeteet nin maan perkeleesti eri malleissa että ihan ihme. Takana tuntuu kyllä olevan tilaa. Innolla odotan. 

- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Noniin, nyt alakaa elämäkin hymyilemään, kun vanteet tuli. Tässä muutamia kuvia: kuva 1 - kuva 2 - kuva 3
Tänään alle, jos vaan aika antaa myöten, illalla ehkä muutama kuva kun vanteet alla. Huuli nuissa on aika miehekäs, samoten takakumien koko
Tänään alle, jos vaan aika antaa myöten, illalla ehkä muutama kuva kun vanteet alla. Huuli nuissa on aika miehekäs, samoten takakumien koko

- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Noniin, nyt on vanteet ruuvattu alle:

Tässä vielä lähikuva etuvanteesta ja tässä yllä oleva kuva isompana.
Vähänhän tuo vetelee urissa, mutta kait sitä pitää vähän kauneuden vuoksi kärsiä... Pitää kelin parannettua ottaa kunnon kuvat kunnon kameralla.
Ai että nyt hymyilyttää

Tässä vielä lähikuva etuvanteesta ja tässä yllä oleva kuva isompana.
Vähänhän tuo vetelee urissa, mutta kait sitä pitää vähän kauneuden vuoksi kärsiä... Pitää kelin parannettua ottaa kunnon kuvat kunnon kameralla.
Ai että nyt hymyilyttää

- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Jostain pitäis alusta vielä saada ainakin, pari senttiä pitäis vielä pudottaa. Samoiten tekniikkapuolelle tulossa uudistuksia, ainakin suuttimien, ohjelmoinnin ja putkiston osalta.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Miulla on toi alusta H&R josituksella, varmaan matalempi ku sulla. Mulla ainakin liian matala, pitäs vaihtaa 3 kumit eteen ja 4 taakse että olis normaali käytössä edes lähellä OK::ta. Tällä hetkellä puuttuu laatikon alta suojamuovi vaikka oon ollu TOSIvarovainen (180 €).allu kirjoitti:Jostain pitäis alusta vielä saada ainakin, pari senttiä pitäis vielä pudottaa. .
-09 Honda Accord Tourer tiisseli (laiska)
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI
Hienot ovat!!!allu kirjoitti:Ei mitään ongelmaa, tilaa ois vaikka kuinka paljon, esim taakse olisi passannut ehkä jopa paremmin ET:llä 35.
Mikä ET noissa takavanteissa nyt on..???
Tuota alustaa voi hieman pudottaa ykkösen kumeilla.
Ja takapäätä vielä hienosäätää tasonsäädöllä.
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Ei tuota tosiaan tarvis saada ku sentti tai pari alaspäin.
Mitkä on ykkösen kumit? ja miten tuota tasonsäätöä säädetään?
Edessä ja takana molemmissa ET 30.
Mitkä on ykkösen kumit? ja miten tuota tasonsäätöä säädetään?
Edessä ja takana molemmissa ET 30.
Viimeksi muokannut allu, To 25.05.2006 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Hep!
Ykkösen kumit ovat matalimmat kumit (muistaakseni 8mm) jotka tulevat jousien yläpäähän.
Maksavat KL:ssä muutaman euron kipale.
Tasonsäätöä voi säätää kierretangon pituutta muuttamalla. Sädin on auton alla. Näkyy kun ottaa oikeanpuolisen takarenkaan pois.
~KOS~
Ykkösen kumit ovat matalimmat kumit (muistaakseni 8mm) jotka tulevat jousien yläpäähän.
Maksavat KL:ssä muutaman euron kipale.
Tasonsäätöä voi säätää kierretangon pituutta muuttamalla. Sädin on auton alla. Näkyy kun ottaa oikeanpuolisen takarenkaan pois.
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
Vähän myöhässä mut vastataan nyt...KOS kirjoitti: Minkä levyset ja mikä ET Pyhimyksellä on nuissa 19 tuumasissa Carlssoneissa takana?
~KOS~
Eli mulla on nuo 10" leveät takana carlssonin sivujen mukaan ET29:t. Vanteissa on tosin sarjaan kuuluvana myös 13 mm levityspalat. Elikkäs ei ole sitten ihan varmaa tietoa onko ET luku vanteen vai vanne/levityspalasarjan ET luku... Pitäs varmistaa vanteesta.
Edessä on muuten 8,5":t ET luvulla 20 ja 18 mm levityspalat...
http://www.carlsson.de/de/tuning/e-klas ... _6_evo.php
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Mulla on tasonsäätö keskellä autoa. Vipu lähtee kallistuksenvakaajalta venttiilille. Säätö ei ainakaan minulla ollut kierretangolla, vaan vivuissa oli pitkän mallinen reikä, jolla pysty muuttamaan vivun pituutta. Se oikeanpuoleinen on mielestäni xenoneille tai jollekkin muulle. Näin ainakin -98 VäykyssäKOS kirjoitti:Hep!
Tasonsäätöä voi säätää kierretangon pituutta muuttamalla. Sädin on auton alla. Näkyy kun ottaa oikeanpuolisen takarenkaan pois.
~KOS~
-09 Honda Accord Tourer tiisseli (laiska)
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI
Joo, siellä on sellainen levystä prässätty tanko jota liutetaan pitemmäksi tai lyhemmäks lukitusmutteria löysyttämällä. Ota/mittaa alkuperäinen mitta muistiin ennen kuin alat säätään.KOS kirjoitti:HEP!!!
Joo tuo kierretanko on 124:ssa.......
Mut väykyssäkin sitä pystyy säätään.
Jussi70:llä on siitä kokemusta.
~KOS~
-Jussi-
W212
Muistaakseeni piti lyhentää jos laskee. Ajoa parisataametriä säädön jälkeen niin näkee mihin persaus laskee. Sit säätelet niin kauan et löytyy hyvä kohta. Säätö onnistuu Bilteman tai vastaavilla pukeilla (ajorampeilla).jussi70 kirjoitti:Joo, siellä on sellainen levystä prässätty tanko jota liutetaan pitemmäksi tai lyhemmäks lukitusmutteria löysyttämällä. Ota/mittaa alkuperäinen mitta muistiin ennen kuin alat säätään.KOS kirjoitti:HEP!!!
Joo tuo kierretanko on 124:ssa.......
Mut väykyssäkin sitä pystyy säätään.
Jussi70:llä on siitä kokemusta.
~KOS~
-Jussi-
-09 Honda Accord Tourer tiisseli (laiska)
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI