Kiihdytysajot Alastarossa 10.-11.06
Tuli oltua mökillä koko viikonloppu, mutta hotline radalta kertoi, että Petri ajanut HUIMIA aikoja, taisi olla 11,9 ja 201. Mahtavat ovat loppunopeudet, mutta mikä on 60:nen jalan tulos, sillä kuten tuolla jo sanottiin, alkaa ajat lähentelee jo matalaa 11 sekkaa noilla loppunopeuksilla, kun paikaltaan saa liikkeelle.
ONNEKSI OLKOON Petrille mahtavasta suorituksesta, sekä Diesel autojen nopeimmasta ajasta Suomessa
ONNEKSI OLKOON Petrille mahtavasta suorituksesta, sekä Diesel autojen nopeimmasta ajasta Suomessa
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Kyllä mä myönnänkin ja tosissaan, kun ekan kerran siitä sanoit, meinasin pullaan tukehtuaMauri H. kirjoitti:Anttikin joutuu myöntämään ettei ne meidän höpöttelyt ihan pehmeitä ollut kun tavoitteita aseteltiin![]()
Ja tostahan pitää vielä parantaa reilusti.


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Täällä tarjolla videolla ensimmäiseksi, suomen nopein diisseli todistetust
http://www.mortti.us/videot/videot.html
joo tiedän ettei mesen ääntä kuulu kuin pikku vislaus mutta kun ne on niin hienostuneita nää tiisselit ettei ne herätä kokokylää..
http://www.mortti.us/videot/videot.html
joo tiedän ettei mesen ääntä kuulu kuin pikku vislaus mutta kun ne on niin hienostuneita nää tiisselit ettei ne herätä kokokylää..
Viimeksi muokannut mortti, Su 11.06.2006 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Sama aika kun mun hopalla mutta loppunopeutta 20 enemmän...
Tässähän joutuu kohta satsaamaan lisää koneeseen
Paljon lie se 60ft aika? Paljon lähtökierrokset? Auton massa? Sutiko lähdössä?
Onnittelut lienee paikallaan

Tässähän joutuu kohta satsaamaan lisää koneeseen

Paljon lie se 60ft aika? Paljon lähtökierrokset? Auton massa? Sutiko lähdössä?
Onnittelut lienee paikallaan

ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Eli onkos vakio turbiini? Vai mistä kiikastaa ettei saa ahtoja ylös lähdössä? Siksi just kyselin lähtökierroksia. Jos sais vaikka johonkin 3000 kohdille niin kai siinä jo jotain ahtoja olis?
60ft aika johonkin 1.7 paikkeille niin mentäs jo sellasiin hyvin mataliin 11 aikoihin, sanotaan nyt 11,2. Eli voiman puolesta ei ole enää kaukana se KYMPPI!
60ft aika johonkin 1.7 paikkeille niin mentäs jo sellasiin hyvin mataliin 11 aikoihin, sanotaan nyt 11,2. Eli voiman puolesta ei ole enää kaukana se KYMPPI!

ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Vakio on turbiini, tai on sitä muokattu pariin kertaan. Kone ei pääse millään alueelle tuon stallin yli ja lähtee vasta jossain tuon 60' jälkeen.Ahti kirjoitti:Eli onkos vakio turbiini?
60' oli parhaassa lähdössä 2.273
330' 5.624
660' 8.107/160.98
1000' 10.210
1/4 maili 11.996/201.5
Auton paino kuski mukana 1526 kg
Laskeskelin et hävisin voittajalle tehoissa jotain 70 hv luokkaa jos muistin Suojasen auton painon oikein. Tuo arvio on laskettu Moparin alustakirjan laskukaavojen mukaan ja kertoo oikeastaan vain paljonko tarvitaan tehoa et saadaan vartilla tuo massa kiihtymään tuohon loppuvauhtiin.
Hävisin Suojasen Mustangille ekalla sadalla metrillä noin 2 s ja lopuilla 300 m enää noin sekunnin, vaikka painoa on mulla yli 200 kg enemmän
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
11.7/187.5 Tehoja tuossa mersussa on aika paljon enemmän kuin Dartissa. Aika tuli sillä et Dartti nosti toista etupyörää lähdössä ja mersussa ei lähdössä taas nouse muu kuin kuskin verenpaineHeavy kirjoitti:Paljonko Petri sen sinun 440:sen voimin kulkevan laitteen ennätys oli? 11 ja jotain?

"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Ei jaksa paukkujen kanssa alkaa kokeilemaan kun joka tapauksessa tarvii lähtöön lisää kierroksia.santtu kirjoitti:miten ois bensalla toimiva paukkusysteemi?
onko petri sinun dartista missään enemmän juttua?
Dartista ei ole netissä juttua, Veli tuon osti jostain Helsingin suunalta -90 luvun alussa. Punainen neliovinen sleeper look
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
minkälaista kumia sulla oli petri alla ?? oma kyllä lähtee aika hyvin paikaltaan kun pistää 4500 /kierroksia ja kytkin ylös pitokin riittää 26x10,5x15 M/T street et kumeilla..omalla ei kyllä tollasia 200 loppunopeuksia ehdi ottaa kun on sen verran mopompi mutta 12,5/185km/h vois olla tavotteena kuhan pääsis testaamaan
<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
joo, ei ollut muuta kuin jotain indeksin ajajia. hohhoijaa...MasaMbW124 kirjoitti:ja toihan tais mennä jo jos se tänään siis oli vai?nokileka kirjoitti:MTV3
11:55 Motor Forum Extra: Drag Racing
Kooste kiihdytyksen SM-sarjan Kamasa-Tools Nat´s osakilpailusta Alastarolta.

1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
sais kyllä näyttää näistä normi autoistakin välillä eikä vaan supergas ym... vehkeitä.nokileka kirjoitti:joo, ei ollut muuta kuin jotain indeksin ajajia. hohhoijaa...MasaMbW124 kirjoitti:ja toihan tais mennä jo jos se tänään siis oli vai?nokileka kirjoitti:MTV3
11:55 Motor Forum Extra: Drag Racing
Kooste kiihdytyksen SM-sarjan Kamasa-Tools Nat´s osakilpailusta Alastarolta.