Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
JariTre
Vakiokalustoa
Viestit: 312 Liittynyt: Su 16.11.2003 22:19
Viesti
Kirjoittaja JariTre » Ke 14.06.2006 10:41
Terve,
muistatteko onko C 200 D:ssa , vm 95 myös tämä Lucaksen pumppu niinkuin on 220D:ssä. Vai onko C 200D:ssä se vanha 8-venttiilinen kone, kun tehot ovat 55 kW.
Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
Ari V.
Vakiokalustoa
Viestit: 347 Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Ari V. » Ke 14.06.2006 11:21
Sivistynyt arvaus(melko saletissa) on että tuossa on vielä se vanha perusdiisseli eli ei lukasta.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
JP74
Turbospesialisti
Viestit: 2781 Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka
Viesti
Kirjoittaja JP74 » Ke 14.06.2006 12:43
Varma tieto on, että ei ole Luucasta.
JariTre
Vakiokalustoa
Viestit: 312 Liittynyt: Su 16.11.2003 22:19
Viesti
Kirjoittaja JariTre » Ke 14.06.2006 13:08
Kiitos nopeista tiedoista.
Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MarkusV
Sisäänajossa
Viestit: 28 Liittynyt: Ma 29.08.2005 15:56
Paikkakunta: Äetsä/Tre
Viesti
Kirjoittaja MarkusV » Pe 16.06.2006 10:19
JP74 kirjoitti: Varma tieto on, että ei ole Luucasta.
Oisko sama pumppu kuin w124 200d:ssä? Tuli tossa vaan mieleen, että onnistuskohan vielä tapitus isommaksi?
Vito 110D -97
EX.200D autom. -91
JP74
Turbospesialisti
Viestit: 2781 Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka
Viesti
Kirjoittaja JP74 » Pe 16.06.2006 12:45
MarkusV kirjoitti: JP74 kirjoitti: Varma tieto on, että ei ole Luucasta.
Oisko sama pumppu kuin w124 200d:ssä? Tuli tossa vaan mieleen, että onnistuskohan vielä tapitus isommaksi?
Onnistuu tapitus, periaatteessa samanlainen kuin w124:ssa.