Onko C 200D:ssakin Lucaksen pumppu

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
JariTre
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 312
Liittynyt: Su 16.11.2003 22:19

Onko C 200D:ssakin Lucaksen pumppu

Viesti Kirjoittaja JariTre »

Terve,

muistatteko onko C 200 D:ssa , vm 95 myös tämä Lucaksen pumppu niinkuin on 220D:ssä. Vai onko C 200D:ssä se vanha 8-venttiilinen kone, kun tehot ovat 55 kW.

Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
Ari V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 347
Liittynyt: Pe 19.03.2004 13:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ari V. »

Sivistynyt arvaus(melko saletissa) on että tuossa on vielä se vanha perusdiisseli eli ei lukasta.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Varma tieto on, että ei ole Luucasta.
JariTre
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 312
Liittynyt: Su 16.11.2003 22:19

Viesti Kirjoittaja JariTre »

Kiitos nopeista tiedoista.

Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MarkusV
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Ma 29.08.2005 15:56
Paikkakunta: Äetsä/Tre

Viesti Kirjoittaja MarkusV »

JP74 kirjoitti:Varma tieto on, että ei ole Luucasta.
Oisko sama pumppu kuin w124 200d:ssä? Tuli tossa vaan mieleen, että onnistuskohan vielä tapitus isommaksi?
Vito 110D -97
EX.200D autom. -91
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

MarkusV kirjoitti:
JP74 kirjoitti:Varma tieto on, että ei ole Luucasta.
Oisko sama pumppu kuin w124 200d:ssä? Tuli tossa vaan mieleen, että onnistuskohan vielä tapitus isommaksi?
Onnistuu tapitus, periaatteessa samanlainen kuin w124:ssa.
Vastaa Viestiin