voimaa riittävästi, miten coupesta ajettava?
voimaa riittävästi, miten coupesta ajettava?
Onko kellään valmista reseptiä takapyörien ja kelkan tukemiseen. jäykempää puslaa tai muuta viritystä??
Rajumpi putkimies
MB300CE-TT-89
Audi A4 2,0T
Audi RS4 B7
Audi RS4 4WD dragrace
MB300CE-TT-89
Audi A4 2,0T
Audi RS4 B7
Audi RS4 4WD dragrace
Kokoonpanona mm.
2xGT28RS
cooleri
Apexi AVCR
Tatech moottorinohjaus
2x60mm putkisto
ojennuksen veivit
nitrattu ja tasapainotettu kampiakseli
venolia takomännät
vittaniemen porttaama kansi
säädettävä nokkapyörä
dbilas nokat
560V8 vahvistettu automaatti (nätkin)
muokattu turbiini
iso cooleri laatikkoöljyille
ja paljon muuta pientä sälää..
Ongelmana on tosiaan se että kun tarjoaa kaasua ja yrittää nyt saada pyörät jotenkin pitämään niin tunnelma on aika kumilankamainen kun pyörän kulmat muuttuu jatkuvasti. jollain konstilla pitäs saada naulattua ne ripustukset kiinni..
uretaanipuslat? mistä
tai joku muu luotettava viritys..?
kai pohjanmaalta joku patentti löytyy??
2xGT28RS
cooleri
Apexi AVCR
Tatech moottorinohjaus
2x60mm putkisto
ojennuksen veivit
nitrattu ja tasapainotettu kampiakseli
venolia takomännät
vittaniemen porttaama kansi
säädettävä nokkapyörä
dbilas nokat
560V8 vahvistettu automaatti (nätkin)
muokattu turbiini
iso cooleri laatikkoöljyille
ja paljon muuta pientä sälää..
Ongelmana on tosiaan se että kun tarjoaa kaasua ja yrittää nyt saada pyörät jotenkin pitämään niin tunnelma on aika kumilankamainen kun pyörän kulmat muuttuu jatkuvasti. jollain konstilla pitäs saada naulattua ne ripustukset kiinni..
uretaanipuslat? mistä
tai joku muu luotettava viritys..?
kai pohjanmaalta joku patentti löytyy??
Viimeksi muokannut tomiop, To 15.06.2006 07:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rajumpi putkimies
MB300CE-TT-89
Audi A4 2,0T
Audi RS4 B7
Audi RS4 4WD dragrace
MB300CE-TT-89
Audi A4 2,0T
Audi RS4 B7
Audi RS4 4WD dragrace
Menee taas OT:ksi mutta tuo laatikko kiinnostaa... Mulla on ollut jo pidempään tiedossa samanlainen AMG:sta peräisin oleva aski. Jos laittaisin sen alle vahvistettuna ja en vaihtaisi siihen dieselin ohjausta niin minkälaisilla kierroksilla vaihtaa vaihteet täyskaasulla? En ole päässyt tuollaista askia paikoillaan kokeilemaan jotta siksi kyselen.tomiop kirjoitti: 560V8 vahvistettu automaatti (nätkin)
voisikohan takapään apurungosta vetää jotku omatekemät tukivarret auton koriin tiukoilla puslilla kiinni niin venymistä ja vanumista saisi hilllittyä ja kelkan kiertymistä ja liikkumista kun oikein vedättää.....
-tuon ominaisuuden olen huomannut joskus ihan perus tenavatähdessäkin kun oikein morkooli päällä käskee...ja hakee oudosti kuivalla asfaltilla...
-tuon ominaisuuden olen huomannut joskus ihan perus tenavatähdessäkin kun oikein morkooli päällä käskee...ja hakee oudosti kuivalla asfaltilla...

Itse tein ja säästin
etola
Etolasta saa eripaksuisia uretaanitankoja metritavarana, siitä vaan sorvailemaan. Itse olen tehnyt mm. kallistuksenvakaajan kumit niistä, hyvät tuli. Myyjä kertoi ralliautorakentajien käyttävän tuota samaa tavaraa.
Ex monta W-kirjainta.
Olikos se nyt niin että näissä 500E sarjan autoissa on tuo takapääkin lainattu R129 mallista? Ainakin apurunko on paksua putkea kun vastaavastihan muissa kakkosnelosissa on U profiili pelliä.
Meinaan että jos on SL sarjasta niin mitenkähän ovat SL600 takapyörät pysyneet paikallaan, onko jotain muutettu vai veteleekö samalla tavalla.
Ja eikös 500E:n apurunko sovi normi kakkosneloseen heittämällä (no vähän pyörät leveämmällä
mutta haittako tuo)
Olipa taas sekavasti selitetty, mutta lyhyesti tarkoitin: SL600 taka-akselisto kiinni niin eikö rauhoitu! Vai olenko ihan hakoteillä
Meinaan että jos on SL sarjasta niin mitenkähän ovat SL600 takapyörät pysyneet paikallaan, onko jotain muutettu vai veteleekö samalla tavalla.
Ja eikös 500E:n apurunko sovi normi kakkosneloseen heittämällä (no vähän pyörät leveämmällä

Olipa taas sekavasti selitetty, mutta lyhyesti tarkoitin: SL600 taka-akselisto kiinni niin eikö rauhoitu! Vai olenko ihan hakoteillä

-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Joo.... ihan vaikuttava näky konepellin alla... 
T-muukkoselta saa jotain powerflex puslia http://www.tmuukkonen.fi/frames_startvy_fi.htm

liekkö sitten mistään kotosin....

T-muukkoselta saa jotain powerflex puslia http://www.tmuukkonen.fi/frames_startvy_fi.htm

liekkö sitten mistään kotosin....
kaikkea ne kirjottelee lehdissä
Kyselyä muukkoselle laitettu, odotetaan vastausta
en ole sl:n alustaan tarkemmin tutustunu, mutta saattaa olla melko vaikee löytää semmosen takakelkkaa purkaamosta, saati "heittää kiinni"..täytynee tutkia. kyllä tohon joku ratkasu vielä syntyy
Takapyörän kulmien säätö autto jonkinverran ainakin siihen että autolla pystyy sutien ajamaan jotakuinkin suoraan

Kyselyä muukkoselle laitettu, odotetaan vastausta
en ole sl:n alustaan tarkemmin tutustunu, mutta saattaa olla melko vaikee löytää semmosen takakelkkaa purkaamosta, saati "heittää kiinni"..täytynee tutkia. kyllä tohon joku ratkasu vielä syntyy
Takapyörän kulmien säätö autto jonkinverran ainakin siihen että autolla pystyy sutien ajamaan jotakuinkin suoraan
Rajumpi putkimies
MB300CE-TT-89
Audi A4 2,0T
Audi RS4 B7
Audi RS4 4WD dragrace
MB300CE-TT-89
Audi A4 2,0T
Audi RS4 B7
Audi RS4 4WD dragrace
[quote="tomiop"]kaikkea ne kirjottelee lehdissä
Kyselyä muukkoselle laitettu, odotetaan vastausta
en ole sl:n alustaan tarkemmin tutustunu, mutta saattaa olla melko vaikee löytää semmosen takakelkkaa purkaamosta, saati "heittää kiinni"..täytynee tutkia. kyllä tohon joku ratkasu vielä syntyy
Takapyörän kulmien säätö autto jonkinverran ainakin siihen että autolla pystyy sutien ajamaan jotakuinkin suoraan[/quote
Taas menee OT:ksi, mut vieläki näkyy Viekissä 2 mustaa pitkää viivaa siin asfaltissa..
Ja siis viime kesänähän tuli nää jäljet..

Kyselyä muukkoselle laitettu, odotetaan vastausta
en ole sl:n alustaan tarkemmin tutustunu, mutta saattaa olla melko vaikee löytää semmosen takakelkkaa purkaamosta, saati "heittää kiinni"..täytynee tutkia. kyllä tohon joku ratkasu vielä syntyy
Takapyörän kulmien säätö autto jonkinverran ainakin siihen että autolla pystyy sutien ajamaan jotakuinkin suoraan[/quote
Taas menee OT:ksi, mut vieläki näkyy Viekissä 2 mustaa pitkää viivaa siin asfaltissa..
