Joo, kyllähän tämä vähän epätoivoiselta tuntuu, mutta se on ainut osa jota ei ole pystytty ehjäksi toteamaan. Tässä lyhyt historia mitä kaikkea laatikosta on jo tutkittu :
1. Laatikko on mekaanisesti perukorjattu, siis kaikki kuluvat sisuskalut on uusittu. Homman teki alan ammattilainen
2. Laatikosta on mitattu kakki työpaineet ja ohjauspaineet, ja ne ovat uuden arvoissa.
3. Laatikossa oleva 5.vaihteen solenoidi on testattu ja toimii
4. Laatikosta löytyy nelosvaihde kun ohjaa 5. solenoidia suoraan akulta. Tällöin ei toimi vitonen. Solenoidin oletusarvona on että kun ei ole virtaa on 5. päällä, ja kun solenoidille menee virtaa on nelonen päällä. Siis solenoidin ohjaus ei toimi.
5. 5. vaihde ei voi toimia jos laatikossa eivät kytkimet K1 ja K2 molemmat toimi. Tarkoitaa että 4. vaihdekin laatikossa on oltava, jotta vitonenkaan voi toimia, koska vitonen on ylivaihde. Varmistettu Siekkiseltä
6. Veho mittasi kaikki johdotukset ja laatikkoa ohjaavat anturit ja sähköiset kytkimet, ja totesi kaiken olevan kunnossa.
7. Vikamuisti ei anna mitään signaalia, joka Vehon mielestä viittaa juuri ohjausboksin rikkinäisyyteen.
Eli ei jää kovin montaa osaa jäljelle jossa vika voisi olla. No ensi viikollahan se nähdään. Pitäkää peukkuja
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)