W124

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
rainerb
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Farkun takaoviin?

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Meniskös noi W124 farkun takaoviinkin? En muista minkä kokoinen kajari siellä pitää olla.

Olen muuten etsiskellyt jonkin aikaa sopivaa autoradiota, mutta en ole löytänyt koska vaatimuksena on USB-muistitikun paikka JA mahdollisuus IR-rattiohjaimelle (sellaiselle pannalla kiristettävälle). Nyt löytyi:

http://www.a-com.fi/catalog/product_inf ... ts_id=8610

Eli Clarion DB568RUSB ja siihen rattiohjain RCB-147 . Ei ole ihan älyttömän kalliskaan. Sais noine kajareineen alle 350 euroon...
------
W124 300 TD -92
JarnoE
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Farkun takaoviin?

Viesti Kirjoittaja JarnoE »

rainerb kirjoitti:Meniskös noi W124 farkun takaoviinkin? En muista minkä kokoinen kajari siellä pitää olla.
Aapisten mukaan 130mm ja syvyys maksimissaan 60mm
J-P
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja J-P »

JarnoE kirjoitti:
rainerb kirjoitti:Meniskös noi W124 farkun takaoviinkin? En muista minkä kokoinen kajari siellä pitää olla.
Aapisten mukaan 130mm ja syvyys maksimissaan 60mm
Minun farkussa (-90) on nuo takaoven kaiuttumet 100mm halkaisijaltaan, oisko siinä vanhemman mallin sisustalla olevassa sitten tuo 130mm.

Minkalaisia kaiuttimia ootte laittanut farkkuun taka, tänään just mittailin ja funtsin että jos laittas paremmat (poika hajotti edelliset)
oisko ehdotuksia minkalaisen vahvistin ja kaiutin hankinnat kannattas tehä, eteen myös tarvis uudet kajarit..

Aika sekavaa tekstiä ko töissä yritän kirjoitella
e1tuomas
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja e1tuomas »

uutta aihetta en kehtaa perustaa joten kysyn tässä:

Minkähän kokoiset kaiuttimet löytyy w124 Ce:n hattuhyllyltä , helpostihan ne ois esillä mitattavaksi muttei millään jaksais ruveta purkaan :roll:
w201->w201->w202->w203->???
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja AM »

J-P kirjoitti:
Minun farkussa (-90) on nuo takaoven kaiuttumet 100mm halkaisijaltaan, oisko siinä vanhemman mallin sisustalla olevassa sitten tuo 130mm.
Saman kokoiset on vanhassa ja uudessa sisustassa.Eli varmaankin tuo 100mm eli 4"..Vaikken olekaan mitannut niin 130mm ne ei todellakaan ole.
sundiz
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja sundiz »

Wikke kirjoitti:
Kryptonite kirjoitti:Kummat koksut ostit? KX-120 vai SL-120? Onko vahvistin välissä vai onko pelkkä mankan vanhvistin käytössä? Mitenkäs riitti asennussyvyys?
Ostin KX-120:t. Pelkkä mankan vahvistin on mulla käytössä. Asennussyvyys riitti hienosti, nuo Rainbowit ovat vain about 5 mm korkeammat kuin alkuperäiset. :)
Niin itselläni on ainakin nuo alkuperäiset kaiuttimet kiinni sellaisissa muovitelineessä joka tulee sitten klipseillä kiinni autoon... Niin meneekö nuo kaiuttimet noihin muovitelineisiin kiinni vai joutuuko ne laittamaan suoraan auton runkoon/rakenteisiin kiinni.
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Itse jouduin ainakin patentoimaan. Ei menny heittämällä kiinni.. Eli revin vanhat elementit irti kehikoista.. Sitten tein pienet korokepalat vanerista ja sikaa vaan :)
Hyvä tuli.

Kuva

Mutta ilmeisesti eteen ja taakse myydän eri rainbow:ta, mutta hifikulma väitti ettei ole muuta. Mutta rainbown sivut väittää kyllä toista..
220.128 Black Mirror
korppari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja korppari »

Mutta ilmeisesti eteen ja taakse myydän eri rainbow:ta, mutta hifikulma väitti ettei ole muuta. Mutta rainbown sivut väittää kyllä toista..[/quote]

Kyllä taakse löytyy omat ämyrinsä tuotekoodilla 231193 Svh 120€

--Pekka
Vito 120 CDI -07, ST300TD -97,
tonym
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja tonym »

miten tossa 124:ssa lähtee noi kaiutin ritilät tosta kojelaudasta??????
mä laitan 5.25 spl dynamicsit sinne...paan sit kuvia ku eka saan neuvon että miten ne ritilät lähtee... :lol:
yttewi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja yttewi »

tonym kirjoitti:miten tossa 124:ssa lähtee noi kaiutin ritilät tosta kojelaudasta??????
mä laitan 5.25 spl dynamicsit sinne...paan sit kuvia ku eka saan neuvon että miten ne ritilät lähtee... :lol:
niissä ritilän sisä reunoissa on semmoset pienet kaistaleet jotka irtoaa kevyesti vaikka pienellä meisselillä takapäästä kampeamalla ja sieltä alta paljastuu pari ruuvia joilla ritilät on kiinni.

niin ja tervetuloa foorumille" tonym"
W124 300D aut -89
tonym
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja tonym »

yttewi kirjoitti:
tonym kirjoitti:miten tossa 124:ssa lähtee noi kaiutin ritilät tosta kojelaudasta??????
niissä ritilän sisä reunoissa on semmoset pienet kaistaleet jotka irtoaa kevyesti vaikka pienellä meisselillä takapäästä kampeamalla ja sieltä alta paljastuu pari ruuvia joilla ritilät on kiinni.

niin ja tervetuloa foorumille" tonym"
kiitti!
Vastaa Viestiin