W124
Farkun takaoviin?
Meniskös noi W124 farkun takaoviinkin? En muista minkä kokoinen kajari siellä pitää olla.
Olen muuten etsiskellyt jonkin aikaa sopivaa autoradiota, mutta en ole löytänyt koska vaatimuksena on USB-muistitikun paikka JA mahdollisuus IR-rattiohjaimelle (sellaiselle pannalla kiristettävälle). Nyt löytyi:
http://www.a-com.fi/catalog/product_inf ... ts_id=8610
Eli Clarion DB568RUSB ja siihen rattiohjain RCB-147 . Ei ole ihan älyttömän kalliskaan. Sais noine kajareineen alle 350 euroon...
Olen muuten etsiskellyt jonkin aikaa sopivaa autoradiota, mutta en ole löytänyt koska vaatimuksena on USB-muistitikun paikka JA mahdollisuus IR-rattiohjaimelle (sellaiselle pannalla kiristettävälle). Nyt löytyi:
http://www.a-com.fi/catalog/product_inf ... ts_id=8610
Eli Clarion DB568RUSB ja siihen rattiohjain RCB-147 . Ei ole ihan älyttömän kalliskaan. Sais noine kajareineen alle 350 euroon...
------
W124 300 TD -92
W124 300 TD -92
Re: Farkun takaoviin?
Aapisten mukaan 130mm ja syvyys maksimissaan 60mmrainerb kirjoitti:Meniskös noi W124 farkun takaoviinkin? En muista minkä kokoinen kajari siellä pitää olla.
Minun farkussa (-90) on nuo takaoven kaiuttumet 100mm halkaisijaltaan, oisko siinä vanhemman mallin sisustalla olevassa sitten tuo 130mm.JarnoE kirjoitti:Aapisten mukaan 130mm ja syvyys maksimissaan 60mmrainerb kirjoitti:Meniskös noi W124 farkun takaoviinkin? En muista minkä kokoinen kajari siellä pitää olla.
Minkalaisia kaiuttimia ootte laittanut farkkuun taka, tänään just mittailin ja funtsin että jos laittas paremmat (poika hajotti edelliset)
oisko ehdotuksia minkalaisen vahvistin ja kaiutin hankinnat kannattas tehä, eteen myös tarvis uudet kajarit..
Aika sekavaa tekstiä ko töissä yritän kirjoitella
Saman kokoiset on vanhassa ja uudessa sisustassa.Eli varmaankin tuo 100mm eli 4"..Vaikken olekaan mitannut niin 130mm ne ei todellakaan ole.J-P kirjoitti:
Minun farkussa (-90) on nuo takaoven kaiuttumet 100mm halkaisijaltaan, oisko siinä vanhemman mallin sisustalla olevassa sitten tuo 130mm.
Niin itselläni on ainakin nuo alkuperäiset kaiuttimet kiinni sellaisissa muovitelineessä joka tulee sitten klipseillä kiinni autoon... Niin meneekö nuo kaiuttimet noihin muovitelineisiin kiinni vai joutuuko ne laittamaan suoraan auton runkoon/rakenteisiin kiinni.Wikke kirjoitti:Ostin KX-120:t. Pelkkä mankan vahvistin on mulla käytössä. Asennussyvyys riitti hienosti, nuo Rainbowit ovat vain about 5 mm korkeammat kuin alkuperäiset.Kryptonite kirjoitti:Kummat koksut ostit? KX-120 vai SL-120? Onko vahvistin välissä vai onko pelkkä mankan vanhvistin käytössä? Mitenkäs riitti asennussyvyys?
-
- Mersumies
Itse jouduin ainakin patentoimaan. Ei menny heittämällä kiinni.. Eli revin vanhat elementit irti kehikoista.. Sitten tein pienet korokepalat vanerista ja sikaa vaan 
Hyvä tuli.

Mutta ilmeisesti eteen ja taakse myydän eri rainbow:ta, mutta hifikulma väitti ettei ole muuta. Mutta rainbown sivut väittää kyllä toista..

Hyvä tuli.

Mutta ilmeisesti eteen ja taakse myydän eri rainbow:ta, mutta hifikulma väitti ettei ole muuta. Mutta rainbown sivut väittää kyllä toista..
220.128 Black Mirror
niissä ritilän sisä reunoissa on semmoset pienet kaistaleet jotka irtoaa kevyesti vaikka pienellä meisselillä takapäästä kampeamalla ja sieltä alta paljastuu pari ruuvia joilla ritilät on kiinni.tonym kirjoitti:miten tossa 124:ssa lähtee noi kaiutin ritilät tosta kojelaudasta??????
mä laitan 5.25 spl dynamicsit sinne...paan sit kuvia ku eka saan neuvon että miten ne ritilät lähtee...
niin ja tervetuloa foorumille" tonym"
W124 300D aut -89
kiitti!yttewi kirjoitti:niissä ritilän sisä reunoissa on semmoset pienet kaistaleet jotka irtoaa kevyesti vaikka pienellä meisselillä takapäästä kampeamalla ja sieltä alta paljastuu pari ruuvia joilla ritilät on kiinni.tonym kirjoitti:miten tossa 124:ssa lähtee noi kaiutin ritilät tosta kojelaudasta??????
mä laitan 5.25 spl dynamicsit sinne...paan sit kuvia ku eka saan neuvon että miten ne ritilät lähtee...
niin ja tervetuloa foorumille" tonym"